Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kengät käy melkein mihin vaan juhlaan/tapahtumaan?

Vierailija
04.05.2023 |

Olisi hankinnassa sellaiest, pitäisi sopia esim ristiäisiin, häihin, hautajaisiin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juurikin mustat balleriinat ja nustat nilkkurit talvelle

Vierailija
22/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotkut juhlat joihin ei voi jonkun mielestä mennä balleriinoilla, niin sitten jätän väliin.

Terveisin polvet paskana ja jalkapöydät aina kipeinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille mustat avokkaat on peruskenkä joka juhlaan ja miehille musta juhlakenkä. Pitäisi löytyä kaikilta.

No, näin. Ettekö nyt voi ostaa edes perusjuhlakenkiä? Niillä voi mennä sitten 20 vuotta. Ei kaikkien vaatteiden ja asusteiden tarvitse olla vaan kauppareissua varten. Joku roti!

Ottaa aivoon tämmöiset aikuiset "mä haluan käyttää aina lenkkareita"-tyypit

Vierailija
24/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiharit, jos ei ihan muhkuimpia osta.

Vierailija
25/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maiharit, jos ei ihan muhkuimpia osta.

Todella harvoille näin, saa olla aika tyylitietoinen että maiharit saa menemään häistä hautajaisiin.

Vierailija
26/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mitkä kengät. Onko teitä koskaan heitetty kenkien takia pihalle häistä, hautajaisista...?

Ai mittarina on se, että heitetäänkö pihalle? Mikä vain käy, kunhan on vaatteet päällä?

Vierailija
27/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille mustat avokkaat on peruskenkä joka juhlaan ja miehille musta juhlakenkä. Pitäisi löytyä kaikilta.

No, näin. Ettekö nyt voi ostaa edes perusjuhlakenkiä? Niillä voi mennä sitten 20 vuotta. Ei kaikkien vaatteiden ja asusteiden tarvitse olla vaan kauppareissua varten. Joku roti!

'

no en voi. Oliko muuta?

Vierailija
28/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

no en voi. Oliko muuta?

Jos menee joka paikkaan tuulipuku päällä ja lenkkarit jalassa, niin ei anna itsestään kovin fiksua kuvaa. Se kertoo ainakin tilannetajun puutteesta.

Vierailija
29/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

no en voi. Oliko muuta?

Jos menee joka paikkaan tuulipuku päällä ja lenkkarit jalassa, niin ei anna itsestään kovin fiksua kuvaa. Se kertoo ainakin tilannetajun puutteesta.

Jaa ei mua kiinnosta mitä ihmiset ajattelee. Ihmiset on nyt muutenkin ilkeitä ei niiden mielipiteistä kannata paljon välittää.

Vierailija
30/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki juhliminen tietyissä asuissa on vanhaa perua, jota ei enää tarvita

Vierailija
31/31 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ilmiö, että melkein kaikki olettavat AP:n olevan nainen ja neuvovat naisten kenkiä. AP:n moka myös, koska ei spesifioinut. Palstan lukijoista ja kommentoijista kuitenkin suuri osa on miehiä, kuten kuka tahansa parisuhdeketjuja (jopa naisille tarkoitettuja) lukeneista tietää. Vauvoistakaan täällä ei puhuta juuri koskaan.