Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskeekö naiset miehiä baarissa?

Kysyn vaan
04.05.2023 |

Vai menettekö vaan sinne seisoskelemaan ja toivotte että mies tulee iskemään?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istuin mun miehen pöytään baarissa kysyen onko tässä vapaata.

Nykyään 2 vuotta naimisissa.

Näin helppoa se on. Vastaavasti normaalin miehen täytyy kiertää viikkoja baareissa kyselemässä.

Vierailija
82/90 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellutkaan, että minun tarvitsisi tehdä aloite. Pukeutumisella pystyy vaikuttamaan siihen, kuinka paljon miehet lähestyvät. Varsinkin kesällä on helppoa, kun haluan seuraa, lähden ulos mikroshortseissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ajatellutkaan, että minun tarvitsisi tehdä aloite. Pukeutumisella pystyy vaikuttamaan siihen, kuinka paljon miehet lähestyvät. Varsinkin kesällä on helppoa, kun haluan seuraa, lähden ulos mikroshortseissa.

En ymmärrä miksi jotkut pukeutuvat paljastavasti vaikka eivät halua seuraa.

Vierailija
84/90 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa olisi syntynyt pitkäksi ja komeaksi.. naiset tulisivat juttelemaan ja itsekin saisi mennä juttelemaan naisille. Mutta ei kai siinä, ei voi muuta kuin olla pelaamatta näillä korteilla mitkä on jaettu.

Vierailija
85/90 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin laittaa seksikäs mekko ja korkokengät niin seksiseuraa saa aina. Ikähaarukassa 18-55

Eli tuoko on naisten iskutyyli? Ikäänkuin mainos roiskeläppä päällä ja tissit tarjottimella.

Näinkö se meneekin?

Vierailija
86/90 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iskee. T: Mies

Vierailija
87/90 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iske. T: Eri mies

On mulla pari kaveria joita tullaan iskemään, on ihan mielenkiintoista seurata vierestä miten homma toimii, kun on vetävän näköinen. Ja yleensä naiset liikkuu ryhmässä, joten saa siinä itsekin juttuseuraa kun useampi nainen tulee pöytään. On paljon tylsempää olla baarissa ilman näitä naismagneetteja, sillon emme saa seuraa kenestäkään ulkopuolisesta. Vaikken nyt niin huomiota herättävän näköinen ole, osaan kuitenkin käydä mukavaa keskustelua, ja minussa on paljon muita positiivisia piirteitä. Parisuhteen osalta olen kuitenkin varovainen näiden "sähän oletkin mukava tyyppi" -tapausten kanssa. Jos ei tunne mitään fyysistä vetoa minuun, ei se pidemmän päälle tulisi kantamaan. Mutta se ei tietenkään estä mukavaa juttelua!

Vierailija
88/90 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset suostu alotteita tekemään kun naisten itsetunto ei kestä pakkeja. Ja onhan se nyt naiselle paljon helpompi tehdä oikeudella rahaa kun väärä mies tekee alotteen.

Juuri päinvastoin: miehen itsetunto ei kestä aina aloitteellista naista. Minunkin ex-mies valitti ensimmäisen vuoden jälkeen kännissä, kuinka ei päässyt saalistamaan minua, koska tein aloitteen. Sen vuodatuksen jälkeen saikin saalistaa minua, turhaan.

Näitä on. Itsekin mietin tulinko huonosti kohdelluksi ihan siksi että olin erittäin aloitteellinen exän suhteen, sain miehen joka ei minusta viehättynyt ja katseli muita. 

En vieläkään ymmärrä sitä että kun halusin esim. seksiä, hän alkoikin haukkua minua "vain munan perässä olevaksi h%#@!ksi". Siis täh? Halusin häntä, ja vain häntä ja se oli huono juttu jotenkin?

T. Puutteessa 2 vuotta

Vierailija
89/90 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iske baareissa, kun ei miehet ole koskaan minusta kiinnostuneet. Ihan juttuseuraa joskus olen yrittänyt saada.

Siinä käy kyllä niin että kääntävät vain päänsä pois mitään vastaamatta, tai jopa lähtevät koko baarista.

Kerran kävin sanomassa murheellisen näköiselle miehelle että anna hevosen surra, sillä on isompi pää tjsp, niin häippäsi kohta.

Vierailija
90/90 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En iske baareissa, kun ei miehet ole koskaan minusta kiinnostuneet. Ihan juttuseuraa joskus olen yrittänyt saada.

Siinä käy kyllä niin että kääntävät vain päänsä pois mitään vastaamatta, tai jopa lähtevät koko baarista.

Kerran kävin sanomassa murheellisen näköiselle miehelle että anna hevosen surra, sillä on isompi pää tjsp, niin häippäsi kohta.

Itsekin sanoin eräälle lihavalle naiselle, että anna lehmän syödä sillä on isommat utareet, niin hän hän kohta itkien häippäsi. Ihan outoa, kun yritin vain piristää toisen mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan