Iskeekö naiset miehiä baarissa?
Vai menettekö vaan sinne seisoskelemaan ja toivotte että mies tulee iskemään?
Kommentit (90)
Sanon vaan kirjoitti:
Baarista harvoin löytää sitä elämän rakkkautta joka kestää kolhut ja karikot.
Mistähän sen voisi sitten löytää? Kysyn ihan aidosti uteliaana, koska elämän rakkaus olisi hakusessa enkä baareissa tykkää käydä. Nainen olen.
kysyn vaan kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Mistähän sen voisi sitten löytää? Kysyn ihan aidosti uteliaana, koska elämän rakkaus olisi hakusessa enkä baareissa tykkää käydä. Nainen olen.
Sen löytää sieltä mistä haluat sen löytyvän. Jos on rohkeutta tehdä alotteita miehelle vaikka bussissa niin sieltä sen voi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin laittaa seksikäs mekko ja korkokengät niin seksiseuraa saa aina. Ikähaarukassa 18-55
Olen 52 vuotias mies ja kokeilen tätä heti viikonloppuna.
Menen seisomasn ja odotan, että joku tulee iskemään.
Oma iskutyylini on ollut salaperäinen katseiden luominen kiinnostavaan tyyppiin. Tähän mennessä toiminut hyvin. Yleensä toimii niinkin vaikka vahingossa sattuisi vilkaisemaan niin mies alkaa hoipertamaan luokse. Ei toki kaikki, mutta ne jotka katsovat minut tasonsa veroiseksi.
Naiset tavoittelevat omasta tasostaan riippumatta pääosin vain niitä laadukkaimpia miehiä jotka on siellä arvoisteluasteikon kärkipäässä. Tavismies ja huonotasoinen mies jos on niin naiset ei iske.
Sinkkuna oon aina ollut aika määrätietoinen. Ehkä vähän aikaa silmäpeliä (yleensä riittää tuomaan luokse), jos ei mies lähde yhtään katseisiin mukaan niin sit vaan jättää siihen, jos lähtee muttei tunnu etenevän niin jutulle vaan.
Elämä on hirveän lyhyt käyttää pakkien pelkäämiseen. Lopussa me kaikki ollaan tuhkaa, elettävä on kun voi.
Totta kai naiset iskee miehiä, mutta harvemmin me kävellään eteen ja sanotaan "annatko munaa".
Kaikki lähtee siitä miten kävelee tilaan, tai sieltä pois. Antaa katseen liukua yli tilan ja pysähtyy haluttuun mieheen ihan, ihan lyhyeksi aikaa. Sitten vielä muutama katse ja puolittainen hymy, niin fiksu mies ymmärtää kävellä luokse ja aloittaa keskustelun.
Harmi kyllä kaikki miehet eivät ole fiksuja, joten paikalle saattaa myös tulla vääriä miehiä.
Entisellä työkaverilla oli tapana mennä viikonloppuisin itsekseen lähialueen trendipaikkoihin pokaamaan uutta miesseuraa.
Itse en yleensä käy baareissa kuin vain jossain seurueessa, joina iltoina pääpaino on siinä että vietetään sillä seuralla iltaa eikä tule tutustuttua uusiin ihmisiin.
Mä olen vissiin siinä rajoilla. Joskus harvoin tulee nainen jutuille itsestään. Mutta kun laitan puvun päälle, keikahtaa mittari yli jonkun rajan, ja yhtäkkiä olen kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin laittaa seksikäs mekko ja korkokengät niin seksiseuraa saa aina. Ikähaarukassa 18-55
Olen 52 vuotias mies ja kokeilen tätä heti viikonloppuna.
Taatusti kääntyy naisten päät!
Olen kyllä joskus aloitteellinen. Mutta kun jatsoo näitäkin vastauksia täällä niin miesten keskimääräinen taso ei päätä huimaa.
Deittisovellukset toimii paremmin, kun voi vähän selvittää etukäteen, onko miehellä yhtään älyä tai käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna oon aina ollut aika määrätietoinen. Ehkä vähän aikaa silmäpeliä (yleensä riittää tuomaan luokse), jos ei mies lähde yhtään katseisiin mukaan niin sit vaan jättää siihen, jos lähtee muttei tunnu etenevän niin jutulle vaan.
Elämä on hirveän lyhyt käyttää pakkien pelkäämiseen. Lopussa me kaikki ollaan tuhkaa, elettävä on kun voi.
I like your style!
Mä oon oikeesti tehny annet&ellut mennessäni yökerhoon. Pitkä jono, menin jonon ekana seisovan kundilauman luokse ja esitin tuntevani, että moi moi nyt tulin kiva nähdä taas. Täydestä meni pokellekin, kundien kanssa rupateltiin ja pääsin heidän siivellä sisään. Enkä ollu alle kolmikymppinen, itsevarmuutta naiset!💪Kännissä on niin hauskaa, kun keksii läpändeeruksii, mitä ikinä muuten ei uskalla toteuttaa.
Meillä päin on baareissakin yleensä järjestyksenvalvojat, jotka huolehtivat siitä, että ketään ei saa lyödä.
Ainoa oikea tapa on mennä baariin juomaan viinaa ja sitten tukea itsensä naisten seuraan juttelemaan. Kyllä siinä joku nainen aina lämpee jos on hyvät jutut miehellä. Mutta viinan juonti se tärkeintä on että saa naisia edes.
Viinamies kirjoitti:
Ainoa oikea tapa on mennä baariin juomaan viinaa ja sitten tukea itsensä naisten seuraan juttelemaan. Kyllä siinä joku nainen aina lämpee jos on hyvät jutut miehellä. Mutta viinan juonti se tärkeintä on että saa naisia edes.
Näinhän se on. N34
Olen iskenyt - tällä naamalla ei baarista meinaa saada seuraa ennen aamuneljää kun kaikki parhaimmat on jo bongattu päältä :D Olen ihan nätti mutta ei baarissa mitään saumaa ole horopaidoissa ja parikytä kiloa hoikempien verralla. Nuorena ja sinkkuna olen mm. kävellyt haluamani miehen luo ja kysynyt tervehtimisen jälkeen että lähteekö panemaan. Lähti se :)
Ei sitä nelikymppisenä jaksa baareissa enää ravata. Kyllä joku musiikki tapahtuma tai festari on siis paras paikka naisiin tutustua.