Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikä on yllättävin naisen seksuaalisuudesta oppimasi asia tai asiat?

Vierailija
04.05.2023 |

Voi olla koettua, luettua tai muulla tavoin kertynyttä tietoa. Tuleeko mieleen jotain mikä selkeästi tullut enemmän tai vähemmän yllätyksenä itsellesi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoin umpimielisessä ympäristössä, jossa sai täysin aidosti sen käsityksen, että naiset (koska kaikki sukupuolensa edustajat ovat tunnetusti täysin homogeeninen ryhmä, heh) eivät koskaan halua seksiä tai nauti siitä vaan kyse on puhtaasti miehen köyrimisenhimosta ja siitä että nainen joskus vähän kuin säälistä, tai jotenkin erehdyksessä, suostuu että pöki nyt sitten jos mielesi niin tekee. Oman seksielämän alettua maailma pyörähti ympäri kun huomasi miten tasapuolista halu voi olla, ja miten kaivattua se oma kosketus parhaimmillaan naiselle voikaan olla.

Tällä taustalta yllätti toki myös se, miten erilaisista asioista eri ihmiset pitävät ja mikä tuottaa nautintoa. Ihan jo fyysiseltäkin pohjalta: yhden nännit tuntuvat ovan kuin lisäklitorikset, toiselle taas ne ovat tunnottomammat kuin keskimääräinen iho.

Vierailija
2/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle mies on tärkeä vain ja ainoastaan silloin, kun itseään sattuu haluttamaan seksiä. Eli tosi harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten älyttömän erilaisia naiset ovat ihan jo lämpiämisestä lähtien.

Jokaisen kohdalla saa opetella uudestaan mistä kyseinen uniinkki luontokappale tykkää. Ja toisaalta se on elämän suola ja pippuri.

Vierailija
4/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että selvästi kiinnostunut ja halukas nainen ei välttämättä haluakaan sinua. Kunhan pelleilee ja hakee vaan huomiota.

Vierailija
5/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran koettu naisen orgasmi yhdynnässä. Ei ollut aavistustakaan naisen orgasmista eikä siitä kuinka kokonaisvaltainen ja raju se voi olla. Kuinka orgasmia lähestyvä nainen voi kaapata koko tilanteen haltuun ja ottaa orgasmin eläimellisen rajusti ja täysin vastustamattomasti. Kuinka itse muuttui hetkessä kuskista kyydittäväksi.  Siitä toivuttua ajatteli vain, että WOW tätäkö on oikea seksi.

Vierailija
6/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joku näköjään kopioinut tuon minun aiemman aloituksen ja kääntänyt tässä osat toisin päin. 😊 Mikäs siinä, nyt löytyy ketjut kahtena versiona.

Vierailija
7/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei kukaan kertonut että naisen koko keho on seksuaalisesti herkkää aluetta puhuttiin vain p..lusta ja tisseistä yllätys oli suuri kun huomasin että sopivassa mielentilassa oleva nainen kiihottuu ja nauttii kosketti mitä paikkaa hyvänsä korvista varpaisiin ja kaikkea siltä väliltä. Jopa sopivasti asetetut sanat tekevät joskus naiselle niin hyvää, mies on, niiden jälkeen, tukehtua suudelmiin.

Kun tämän tajusin ei enää ollutkaan mitään muuta propleemaa, kuin päästä naisen kanssa kahdenkesken, kun silmäpeli oli antanut siihen luvan.

Vierailija
8/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen kerran koettu naisen orgasmi yhdynnässä. Ei ollut aavistustakaan naisen orgasmista eikä siitä kuinka kokonaisvaltainen ja raju se voi olla. Kuinka orgasmia lähestyvä nainen voi kaapata koko tilanteen haltuun ja ottaa orgasmin eläimellisen rajusti ja täysin vastustamattomasti. Kuinka itse muuttui hetkessä kuskista kyydittäväksi.  Siitä toivuttua ajatteli vain, että WOW tätäkö on oikea seksi.

Minä onnistuin aikaansaamaa ensimmäsen kerran orgasmin pelkällä hyväilyllä ja vähän säpsähdin että miten minä nyt häntä vahingoitin, kun vaikutus oli todellakin raju. Olimpahan minä sitten mellevää poikaa kun tyttö voihkintansa lomassa ylisti minua kaikin mahdollisin sanakääntein. Kertoi vielä jälkeenpäin että se oli hänen ensimmäinen pelkällä vaatteitten päältä hyväilyllä ja kourimisella saatu ogkasmi. Ei tahtonut edes uskoa että poika oli siinä ensimmäistä kertaa tytön kanssa muhinoimassa. Sainhan minä sitten pistää sisäänkin juuri kunnolla liukastettuun paikkaan, siitä nyt ei sitten kummallekkaan mitään kovin mieleenpainuvaa muistoa jäänyt.

Vierailija
9/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole mitään mitään oleellisen "häiritsevää huomiota" tullut ikinä heissä vastaan. Tai ainoastaan se yksi seikka ettei "niillä ole niitämunia"?

Ei muuta mainitsemisen arvoista asiaa. Hyvä juttu!

Vierailija
10/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kuvittelin, että muna mahtuisi aika kokonaan sisälle, mutta käytännösså huomasin nopeasti, että liian syvälle paneminen sattuu.

Vierailija
11/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein valitatte, "vauvanaiset" eivät... paskanmarjat. Minä haluan jokapäivä monestikkin, ja saankin. Enkä ole mikään poikkeus.

Moni nainen kärsii kun mies haluton.

Vierailija
12/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te oikein valitatte, "vauvanaiset" eivät... paskanmarjat. Minä haluan jokapäivä monestikkin, ja saankin. Enkä ole mikään poikkeus.

Moni nainen kärsii kun mies haluton.

Sinä olet addikti. Jos ei pysty hallitsemaan halujaan mitenkään, niin kyseessä on addikti. Oli kyse sitten seksistä, viinasta, huumeista, neulomisesta tai juoksemisesta.

Vierailija
13/17 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vähän naiset itse ymmärtävät seksuaalisuuttaan. Tämä yllättää lähes aina.

Vierailija
14/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavoin, kuin joku ylempänä totesikin, luulin aikoinaan, että naiset ovat yksi homogeeninen ryhmä.

Jonkinlainen asia, joka ehkä välillä vieläkin yllättää sinkkua ja hyvin vähäisellä parisuhde/seksielämällä ollutta "poikaa", on se, miten riettaita naiset voivat salaa olla. Katseet osuvat salaa meidän miesten peppuihin, etumukseen jne. samalla tavoin, kuin me miehet vilkuilemme naisten muotoja. Joku nainen voi hyvinkin omaa kivaa harrastaessaan miettiä tuhmia ajatuksia miehestä ilman, että tämä mies itsekään tietää. Jollekin naiselle kuuluu käyneen niinkin, että kaupassa käynnin yhteydessä makkarapaketin näkeminen herätti tuhmat ajatukset kun sattui olemaan oikea olotila ja paketin sisältö lienee tuonut mieleen miehen sukuelimen. Näitähän riittää.

M35

Vierailija
15/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yllättävää oli se kuinka totaalisesti naisten seksihalut voivat loppua vaihdevuosien takia noin 50 vuoden tienoilla, osalla jo aiemminkin.

Vinkki nuorille pareille ja erityisesti miehille. Älkää säästelkö petipuuhien määrästä edes niinä kiireisinä ruuhkavuosina. Naikaa niin paljon kuin suinkin voitte niinä vuosina, kun vielä suhteellisen helposti saatte. Tulee vielä aika, jolloin ei saa.

Vierailija
16/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yllättävää oli se kuinka totaalisesti naisten seksihalut voivat loppua vaihdevuosien takia noin 50 vuoden tienoilla, osalla jo aiemminkin.

Vinkki nuorille pareille ja erityisesti miehille. Älkää säästelkö petipuuhien määrästä edes niinä kiireisinä ruuhkavuosina. Naikaa niin paljon kuin suinkin voitte niinä vuosina, kun vielä suhteellisen helposti saatte. Tulee vielä aika, jolloin ei saa.

Aina saa. Jos ei kotona, niin sitten muualla. Ei ole mikään pakko suostua seksittömään elämään.

Vierailija
17/17 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole olemassakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän