Sitten kun minä menen taivaaseen
Jos ja kun sinne kerran pääsen niin nöyrä pyyntöni Jumalalle olisi, että ei ihan heti joutuisi älyttömään sosiaaliseen kanssakäymiseen kenenkään kanssa ja saisin hetken levätä. Kissoja saisi olla paljon ja kukkia.
Kommentit (47)
ap siirtyy suomen sossun elätettävästä jumalan elätettäväksi
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen ja väsynyt, että haluaisin vaan lakata olemasta. Kaikki on niin ikävää ja masentavaa ja mä olen niiiiiiiin suunnattoman väsynyt, etten ilahdu enää mistään.
Voi Sinua, toivon Sinulle voimia, halaus
Perustapa kuule oma lentoyhtiö jonka bisnes-idea on kissat ja kukat lennoilla. Vähän kuin kissakahvilat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on niin ihanaa ettei pysty kuvittelemaan.
Kukaan vaan ei ole tullut takaisin kertomaan mitään tai heidät on taivaan portilta käännytetty jonnekin muualle.
Heaven is for Real DVD
Vierailija kirjoitti:
Eläimet ei pääse taivaaseen, älkää puhuko ja haaveilko hölmöyksiä
kyllä monissa uskonnoissa pääsee, kristinuskovaiset on vaan poikkeus
Kissoja minäkin kaipaan, etenkin omaa edesmennyttä. Jaksan paljolti sen varassa, että uskon että taivaassa nähdään.
Kun minä pääsen taivaaseen, aion kysyä Jumalalta lupaa katsoa alas helvettiin jossa ateistit ja muut friikit kärventyvät ikuisesti 😍
wow wow kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä monissa uskonnoissa pääsee, kristinuskovaiset on vaan poikkeus
Kyllä moni kristitty uskoo että eläimiä taivaassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä pääsen taivaaseen, aion kysyä Jumalalta lupaa katsoa alas helvettiin jossa ateistit ja muut friikit kärventyvät ikuisesti 😍
Rakkauden puute ja ylpeys. Tee parannus.
Vierailija kirjoitti:
Eläimillä on ohituskaista henkimaailman kirkkaimpiin osiin
Vierailija kirjoitti:
Taivaan autuus perustuu pitkälti vahingoniloon. Riemukasta on katsella kun naapurin Pirkko, tuo kirottu ateisti, kärventyy tulisessa järvessä.
Ei ne pääse taivaaseen, jotka ovat varmoja sinne pääsystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pääse taivaaseen, jotka ovat varmoja sinne pääsystä.
Eikä kukaan muukaan.
Eläimet ei pääse taivaaseen "... Just. Viaton luontokappale ei pääse taivaaseen mutta todella paljon pahaa tehnyt ihminen pääsee? Höpölöpö. Kyllä eläimiä on taivaassa.
Kiltit kissat pääsee kissojen taivaaseen, jonne joutuvat myös ilkeät hiiret. Tuhmat kissat joutuu koirien taivaaseen.
Meneekö ihminen heti kuoleman jälkeen taivaaseen vai vasta päivänä "x"? Kun aina sanotaan että se ja se on taivaassa, niin sehän on sitten oletus että ovat sinne päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Koiria saisi olla myös ja hevosia.
Toivottavasti koiria on erityisesti naapurin kämpässä.
HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU
VINKU VINKU VINKU VINKU VINKU VINKU VINKU VINKU VINKU VINKU VINKU VINKU
RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH
Kyllä lehmät pääsevät taivaaseen, ainakin sellaiset hyvin lypsävät
Moni on käännytetty takaisin, aika ei ollut vielä. Tämä toistuu usein NDE-kokemuksissa.