Sitten kun minä menen taivaaseen
Jos ja kun sinne kerran pääsen niin nöyrä pyyntöni Jumalalle olisi, että ei ihan heti joutuisi älyttömään sosiaaliseen kanssakäymiseen kenenkään kanssa ja saisin hetken levätä. Kissoja saisi olla paljon ja kukkia.
Kommentit (47)
Koiria saisi olla myös ja hevosia.
Menisin heti Jimi Hendrixin keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja budia ja bisseä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on niin ihanaa ettei pysty kuvittelemaan.
Valitettavasti se on vain eläessäsi kehittelemiesi kuvitelmien varassa, sillä eihän sellaista paikkaa oikeasti ole olemassakaan. Jos vaikka olisikin, niin toukkien syömänä tai tuhkattuna sinulla ei olisi siellä mitään iloja.
Kaikki makaavat haudoissaan odottamassa viimeistä päivää. Älä ap hätäile, voi mennä kymmeniä tuhansia vuosia vielä.
Henkimaailma on oikea kotimme, Äiti Maakin on rakas mutta sielu kaipaa aina kotiin
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin av matkalle saimaaseen
Onko taivaassa saimaa? laatokka tai päijjjänne?
Tehtävämme olisi luoda taivas maan päälle, osaksi. Miten on?
Vierailija kirjoitti:
Tehtävämme olisi luoda taivas maan päälle, osaksi. Miten on?
Mukana olen👋
Vierailija kirjoitti:
Ja toki lehmiä! Kun ajattelee niitä vanhoja maatalon emäntiä, jotka hoitokodissa aina kaipaavat niitä lehmiään ja vasikoita, ja jopa uskovat niiden edelleen olevan navetassa vailla lypsäjää, jos ovat dementoituneita. Voi että kun pääsisi taivaassa lypsämään taas lehmiä.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tulee pian.
Tämä on totta, ja näin onkin uskottu viimeiset 2000 vuotta.
Mites käy tässä tapauksessa:
Nuori äiti kuolee vaikeaan sairauteen ja kuolinvuoteellaan katsoo vauvaansa, haluten nähdä hänet taivaassa. Näin käykin, mutta hän tapaakin vanhan eläkeläisen. Hän on se sama vauva, joka on elänyt 90 vuotta ja saanut lapsia ja lapsenlapsiakin. Jälleennäkemisestä tulee hivenen erikoinen.
Mä olen niin surullinen ja väsynyt, että haluaisin vaan lakata olemasta. Kaikki on niin ikävää ja masentavaa ja mä olen niiiiiiiin suunnattoman väsynyt, etten ilahdu enää mistään.
Eläimet ei pääse taivaaseen, älkää puhuko ja haaveilko hölmöyksiä
Vierailija kirjoitti:
Kukaan vaan ei ole tullut takaisin kertomaan mitään tai heidät on taivaan portilta käännytetty jonnekin muualle.