Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorena deittailu oli rankkaa kun ei kehdannut käydä kakalla pojan ollessa paikalla,ei syödä juuri mitään ettei poika luulisi ahmatiksi ja nukkumaankin mentiin meikit naamassa. Nyt nelikymppisenä olo on vapaampi

Vierailija
23.07.2023 |

Kun kehtaan ahmia pitsaa ja mennä sen jälkeen paskalle. Jos miehestä tämä on vastenmielistä niin se mies saa mennä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole moista ongelmaa ollut. Oma itsensä, kun on nyt on hyvä niin.

Vierailija
2/9 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ollut ongelmat.

Vierailija
4/9 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tuollaisia ongelmia.

Vierailija
5/9 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Meinaatko, että et ole muuta tehnytkään kuin deittaillut teini-ikäisesti nelikymppiseksi? Et siis koskaan ole asettunut aloillesi yhden ja saman kumppanin kanssa? Et perustanut koskaan perhettä?

Olen  ollut avoliitossa kaksi kertaa,toinen kesti kaksi vuotta ja toinen kahdeksan vuotta. Ei lapsia. Nyt taas sinkku. Ap

Vierailija
6/9 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhä sen tunteen kun mentiin ihanan pojan kanssa mäkkäriin,oli kauhea nälkä mutta otin  vaan  kokiksen ja väitin etten ole nälkäinen kun ajattelin että kundia alkaa etoa jos mätän hampurilaista niin että massutus käy, naama on majoneesissa ja salaatinlehti hampaiden välissä.

Samoin muistan sen tunteen kun kundin nukahdettua hiivin paskalle ja rukoilin ettei herää. 

Kyllä se oli silloin 14-22vuotiaana vaikeaa .D Ap

Vierailija
7/9 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen kehdannut  aina syödä deittini edessä mutta jestas ne ruumiintoiminnot! Tuoreessa suhteessa on kauheaa pieraista toisen edessä. 

Vierailija
8/9 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 30v deitti oli kyllä aivan mahdoton.. Vessassa käyntiä yritti välttää viimeiseen asti. Ja paniikki päällä kun oli käynyt, eihän vaan matti mene käymään vessassa mun jälkeen..

Ja todellakin tuli mieleen että kenen ihmeen teinin kanssa olen joutunut deittille

Vierailija
9/9 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI miehillä on oikeus istua sontimassa ovi auki,piereskellä ja kaivaa nenää ja silti saada vaimo? Johtuuko tämä Uuno Turhapurosta?