Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisiko sinua, jos YLE lakkautettaisiin?

Vierailija
04.05.2023 |

Se tuskin haittaisi ketään.

Kommentit (424)

Vierailija
181/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi persut niin pohjattomasti vihaavat Yleä, vaikka siellä ainoastaan näytetään mm. suomalaisia historiadokumentteja. En keksi muita syitä kuin tyhmyyden.

Noku persuille ne on niinku vihervassareita.

Toki ovat kyllä tyhmiäkin.

Vierailija
182/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE:n kannattaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi, ei oisi enää mitään televisio- tai radiokanavaa, jota haluaisin seurata.

Mainokset ovat sietämättömiä.

Samoin. Suomalaisista tv-kanavista katson etupäässä YLE TV1 HD, YLE TV2 HD ja YLE Teema HD kanavia, ja muilta kaapeli-tv-kanavilta lähinnä klo 21 alkavia elokuvia. YLE:n uutis- ja ajankohtaisohjelmat ovat täysin eri tasolla kuin kaupallisten tv-kanavien tarjonta. YLE tuottaa myös viittomakielisiä ja venäjänkielisiä uutisia, joita tuskin mikään kaupallinen kanava viitsisi tehdä. YLE Areenasta voi lisäksi katsoa kokonaisia tv-sarjojen kausia tiiviiseen tahtiin ilman mainoksia ja klassikkoelokuvia eikä kyseessä ole Bondin, Uunon tai Poliisiopiston uusinnat.

Oma suosikkiradiokanavani on YLE Radio 1, jolta tulee runsaasti puhtaita puheohjelmia ilman pakollisia musiikkipätkiä tai tekopirteitä juontajia. Kuuntelen musiikkia ensisijaisesti omilta CD- ja LP-levyitä albumikokonaisuuksina kunnon stereoilla ja seuraan muuten musiikkimaailman menoa YouTuben kautta.

Ainoastaan Yle ja Ylen toimittajat kehtaavat nuoleskella venäjää tämmöisenä aikana tai no kaikkihan sen tietää että vassarit on Venäjälle kallellaan

Eikös ne perussuomalaiset ole kuitenkin venöjän nuolemislistan ensimmäisenä

Ei kyllä sen kunnian saa vassarit, vassarit on ainoa joka on koko ajan vastustanut Natoa ja ollut muutenkin todella venäjä mielisiä. Yritin oikein etsiä miten persut on Venäjälle kallellaan kun ainoa mitä itse löysin tuon tarinan tueksi oli keskustelupalstojen perättömän ja valheelliset syytökset jos sinulla on jotain parempaa tietoa mitä google ei löydä niin mielelläni ottaisin linkkejä vastaan että pääsen itsekin lukemaan. Ja korostan en äänestänyt persuja

Vassareiden aikana Suomi vietiin Natoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oltaisiin silloin porvarimedian armoilla nimittäin iltalehti, iltasanomat, mtv ja muut lähinnä kirjoittavat positiivisesti kokoomuksesta ja persuista. Ei esim grillata mistä ne kuuden miljardin leikkaukset tehdään... ainoastaan yle esittää tuollaisia kysymyksiä.

ROTFL, ei edes Maikkari ylistä persuja. Puopolo napataan tarvittaessa pois ruudusta.

Vierailija
184/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Sen sijaan paljon on ohjelmaa ja varsinkin somesekoilua, josta voisi karsia. Vähemmän viihdettä, enemmän tiedettä, taidetta, uutisia.

Vierailija
185/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on todella tärkeä mulle, Areenasta katselen Suomen tv-ohjelmia, en mistään muulta kanavalta, ja Ylen radio-ohjelmat kuuntelen myös Areenasta.

Lisäksi ihan yleisellä tasolla Yle on tuikitärkeä, koska jokainen voi miettiä tärkeän tiedotuksen ja uutisten kannalta minkälaista tiedonvälitys olisi jos meillä ei yhtään neutraalia media vaan kaikki olisi kaupallisia tai ideologisia kanavia. Minkälainen olisi Suomi vain joidenkin "Fox Newsien" tai "CNNien" varassa?

Lisäksi moniko media monikulttuurisessa maailmassa tuottaisi suomenkielistä/suomenruotsalaista/saamenkielistä/karjalankielistä, yms. sisältöä joka käsittelisi Suomen aluetta, historiaa ja kulttuuria?

Tai moniko ostaisi laadukkaita ulkomaisia ohjelmia ja teettäisi niihin asialliset suomenkieliset tekstitykset tai selostukset?

Ylen ohjelmat ovat aina olleet laadukkaita, toki nyt on ehkä vähän liika tullut näitä Sohvaperunoita sun muuta. Radio-ohjelmissa on aivan helmiä, toki sielläkin on hieman liikaa ohjelmisto viihteellistynyt viime aikoina. Mutta jos ajattelen nyt tässä useamman vuosikymmenen perspektiivistä, niin parhaat ohjelmat ja uutiset ovat Ylessä.

Ihmettelen kyllä sitä eräiden poliitikkojen ja muidenkin suomalaisten ymmärtämättömyyttä, kun yritetään estää suomalaisen kulttuurin ja kielten ylläpitämistä. Me olemme maailman mittakaavassa pieni kieli ja pieni kansa: Suomi ei väkiluvultaan 100 suurimman valtion joukossa eikä kieleltään 100 puhutuimman kielen joukossa maailmassa. Yksikään toinen valtio eikä Suomessakaan mikään kaupallinen toimija (media, museo, arkisto, tai kirjasto tai muu organisaatio) tule koskaan edistämään Suomen kulttuuria ja kieltä merkittävästi.

Me veronmaksajat olemme se kissa, jonka pitää ihan itse pitää omaa häntäämme pysytyssä! Siksi Kansallismuseo, Kansalliskirjasto, Kansallisarkisto, Kansallisgalleria, ja tietysti Yle  ovat todella tärkeitä.

Vierailija
186/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että Ylen rahoista leikataan vain pikkuinen siivu.

Poliitikot ja puolueet tarvitsee Yleä, sen ohjelmia ja sen hallintoneuvostoa. Yleä tarvitaan puolueen näkyvyyden vuoksi ja omien taskujen vuoksi.

Jokaisella perussuomalaisellekin hallintoneuvostojäsenelle on maksettu 650 euroa per kokous.

https://yle.fi/aihe/s/yleisradio/ylen-hallintoneuvosto

Puolueet leikkaavat itseltään, jos leikkaavat Yleä

Ainakin politiikan keskusteluohjelmat ovat puolueellisia, kaikki poliitikot eivät pääse ääneen saatikka että saisivat sanoa jotain muuta kuin mitä toimittaja kysyy tai että toimittaja edes antaisi puhua loppuun saakka eikä toimittaja tunnu älyävän edes koko keskustelua vaan kysyy samoja kysymyksiä vaikka niihin olisi jo vastattu. Lisäksi ohjelmia leikataan sellaisiksi et puhujasta saa vääränlaisen kuvan ja tärkeitä asioita voi jäädä ns. saksien alle.

Eli näihin selkeä parannus tai poisto.

Mitä puoluetta pitäisi suosia? Olisiko se sitten tasapuolisempaa?

Yritys jonka rahoittamiseen pakotetaan verojen muodossa koko yhteiskunnan työssäkäyvät pitää YLEn olla puolueeton!!!!

Millä tapaa ei ole puolueeton?

Koko sisältö on tehty vihervasemmisto vörilasit silmillä eikä siellä totuuksiakaan tule kun naisten ja maahantulioiden tekemiä rikoksia piilotellaan tai puhtaasti valehdellaan että ei tulisi totuus julki

Tiedät varmaan, että saatat olla palstan ainoa joka on tätä mieltä. 

ja kaikki nauraa sulle. Samaa naurua jo ala-asteelta alkaen. 

Olet mielenvikainen, luultavasti yleläinen kommari. Täällä hyökkäät henkilöä kohti ja puolustat työpaikkaasi. Olet sairas paska joka sietäisi saada potkut.

Täällä nauretaan sulle niin että kahvit lentää lattialle

Koko palsta nauraa sulle. Anna yläpeukkua jos naurattaa!

Mielenterveys ei näytä olevan kohdillaan. Olen pahoillani että olet henkisesti hyvin sairas. Ehkä yle maksaa sulle jtn kuntoutusta jos kommunisti paska osaat pyytää.

Pitäisikö pyytää terapeutilta paremman lääkkeet kun selvästikään ei mielenterveys ongelmat ole hallinnassa kun noin triggeröidyit mielestäsi vääristä mielipiteistä etkä enää kykene hallitsemaan tunteitasi ja sanojasi ja et osaa käyttäytyä asiallisest

-eri

Mene ja pyydä lisää lääkkeitä kun tunnut niitä niin kovin tarvitsevan. Taitaa ottaa koville että muut on eri mieltä sinun kanssa. Kysy samalla lääkäriltäs että miksi hyökkäilet ihmisten kimppuun nettikeskusteluissa.

Ei minulla ole ongelmaa siittä että olet eri mieltä kun jokaisella saa olla omat mielipiteet ja sinähän täällä triggeröidyit kun minä en kannata sinun mielipidettä ja hyökkäsit haukkumaan minua

Sinä olet ainut joka täällä haukkuu porukkaa. Olet sairas jos et asiaa huomaa ja olen pahoillani siitä. Hae apua.

Kerropa sitten missä vaiheessa olen haukkunut ja vaikka kopioi kommenttiin kaikki missä minä olen haukkunut muita? Tai no sinua tavallaan haukuin kun totesin että et osaa käyttäytyä ja puhua asiallisesti mutta kerro ne kaikki muut missä MINÄ olen haukkunut muuta porukkaa

Älä ny viitti itkee. Minä sain tarpeekseni mielenvikaisen kanssa keskustelusta. Kannattaa juosta hakemaan apua ennenkuin ne mahdollisuudet leikataan sinulta pois. Ai että olen tyytyväinen kun kaltaisiltasi loisilta leikataan ja KUNNOLLA.

Ihmekään kun sinun kaltaisia vihataan kun syyttelette muita käytöksestä mitä itse teette ainoastaan sekä keksitte valheita ja kuvittelette että se muuttuu todeksi haukkumalla.

Minun puolesta voi kaikkia SoTe maksuja leikata ja valtavasti kun en itse ole koko elämäni aikana saanut yhteiskunnalta mitään muuta kuin jatkuvasti kasvavan laskun kun sinun kaltaisia mielenterveys potilaita joutuu elättämään ja maksamaan teidän terapia

Miksi projisoit kokoajan? Mene jo sinne hoitoon jos noin ahdistaa. Tai voit aina itkeä lisää. Ei menis ainakaan verorahoja sinun kaltaistesi loisien hoitoon.

Tuo syyttely on ihan samaa tasoa kun itse alkaisin jankkaamaan että miksi sinä tapat lapsia joka päivä. Ei siinäkään mitään totuutta ole mutta eihän sillä ole merkitystä

Vierailija
187/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi jos tilalle tulisi BBC.

Vierailija
188/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi. Yleltä tulee upeita historia- ja luontodokumentteja, hyviä sarjoja ajoittain ja keskusteluohjelmiakin on laidasta laitaan, osa erinomaisia. En näe syytä miksi minun pitäisi luopua tästä ja alkaa toljottaa jotakin Maikkarin ohjelmia, joiden laatu on paljon heikompaa.

Maksatko minunkin yleveroni sitten kun itse en yleä katso?

Joo jos maksat minulle korvausta siitä, etten ole ollut päivääkään työttömänä, vanhempainvapaalla tai nostanut asumistukea tai saanut muutakaan yhteiskunnallista tukea. -Eri

Vierailija
189/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi. Yleltä tulee upeita historia- ja luontodokumentteja, hyviä sarjoja ajoittain ja keskusteluohjelmiakin on laidasta laitaan, osa erinomaisia. En näe syytä miksi minun pitäisi luopua tästä ja alkaa toljottaa jotakin Maikkarin ohjelmia, joiden laatu on paljon heikompaa.

Maksatko minunkin yleveroni sitten kun itse en yleä katso?

En, koska verot nyt vaan on laissa määrätty. Älä minulle kiukuttele siitä. Veroistahan ne sinun sossurahatkin maksetaan, mikä korpeaa minua, mutta kunnioitan lakia enkä ämpyile sen enempää asian kanssa. Vaikka risusavottaan minä sinut laittaisin sossurahojesi eteen.

Vierailija
190/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Ylen budjetti on tuo niin miksi emme näe esim. BBC:n uusia laadukkaita draamasarjoja ja dokumentteja, viimeksi joskus v. 2017 näytettiin kalliimpi silloin uusi draamasarja Tolstoin Sodasta ja rauhasta. Vuodesta toiseen pyöritetään Hercule Poiroteja ym. b-luokan mu*hasarjoja.

Pil l upäiväkirjat, Sinkut paljaana yms. roska joutaa myös pois.

Johtuu siitä, että BBC tarkoittaa nykyisin muuta kuin ennen.

Juuri katsoin Yle Areenasta laadukkaan BBC sarjan.

Guilt, 2. kausi.

Vierailija
191/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko joku oikeasti vielä televisiota enkä tarkoita nyt pelkästään YLEä? Eihän tv:stä tule nykypäivänä mitään muuta kuin mainoksia ja miljoona kertaa uusittuja sarjoja 80-luvulta ja propagandaa

Yleltä ei tule mainoksia. Siksi hyvä.

Vierailija
192/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo: Hallitus ei tule puuttumaan ohjelmien sisältöön

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009562929.html

Kaikenlaisia lausuntoja se tuokin joutuu nyt oikein erikseen antamaan täysin itsestään selvistä asioista.

Vierailija
193/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliitikot ja puolueet tarvitsee Yleä, sen ohjelmia ja sen hallintoneuvostoa. Yleä tarvitaan puolueen näkyvyyden vuoksi ja omien taskujen vuoksi.

Jokaisella perussuomalaisellekin hallintoneuvostojäsenelle on maksettu 650 euroa per kokous.

Ainakin politiikan keskusteluohjelmat ovat puolueellisia, kaikki poliitikot eivät pääse ääneen saatikka että saisivat sanoa jotain muuta kuin mitä toimittaja kysyy tai että toimittaja edes antaisi puhua loppuun saakka eikä toimittaja tunnu älyävän edes koko keskustelua vaan kysyy samoja kysymyksiä vaikka niihin olisi jo vastattu. Lisäksi ohjelmia leikataan sellaisiksi et puhujasta saa vääränlaisen kuvan ja tärkeitä asioita voi jäädä ns. saksien alle.

Yritys jonka rahoittamiseen pakotetaan verojen muodossa koko yhteiskunnan työssäkäyvät pitää YLEn olla puolueeton!!!!

Koko sisältö on tehty vihervasemmisto vörilasit silmillä eikä siellä totuuksiakaan tule kun naisten ja maahantulioiden tekemiä rikoksia piilotellaan tai puhtaasti valehdellaan että ei tulisi totuus julki

Jännä juttu. Ainakaan olympialaisia katsoessa en ole mitenkään huomannut lähetyksissä minkäänlaista vihervasemmistolaisuutta. En kyllä muutakaan poliittista suuntausta. Ainoastaan innostuneisuutta silloin, kun suomalaiset kilpailee. Silloin on selostajilla kyllä hieman sinivalkoiset lasit silmillään, mutta ei se ainakaan minua haittaa. 

Mitähän olympialaisia sinä katsoit kun ne mitä itse katsoin oli pelkästään feministinen vihervasemmiston toteuttamaan naisten urheilun korostamista ja selostajatkin korvattiin feministi naisilla jotka avoimesti vihaavat miehiä. Siinä on syynsä minkä takia naisten urheilu ei kerää katsojia, hidas tempuista ja tylsää katsottavaa

. herää lähinnä kysymys mitä olympialaisia katsoit itse.

Vierailija
194/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti harmittaisi. Luotettavin ja puolueettomin tiedonlähde. Ovat nykypäivän aallonharjalla vaikka se peräpersuja korpeaakin.

Vierailija
195/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti harmittaisi. Luotettavin ja puolueettomin tiedonlähde. Ovat nykypäivän aallonharjalla vaikka se peräpersuja korpeaakin.

Ja mikä korpeaa junttielmeripersuja on yleensä laadukasta ja luotettavaa.

Vierailija
196/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE menetti asemansa sitoutuessaan poliittisiin agendaan. Nykyisen YLEn lakkauttaminen ei haittaisi mutään.

Vierailija
197/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varmaan, että saatat olla palstan ainoa joka on tätä mieltä. 

ja kaikki nauraa sulle. Samaa naurua jo ala-asteelta alkaen. 

Olet mielenvikainen, luultavasti yleläinen kommari. Täällä hyökkäät henkilöä kohti ja puolustat työpaikkaasi. Olet sairas paska joka sietäisi saada potkut.

Täällä nauretaan sulle niin että kahvit lentää lattialle

Koko palsta nauraa sulle. Anna yläpeukkua jos naurattaa!

Mielenterveys ei näytä olevan kohdillaan. Olen pahoillani että olet henkisesti hyvin sairas. Ehkä yle maksaa sulle jtn kuntoutusta jos kommunisti paska osaat pyytää.

Pitäisikö pyytää terapeutilta paremman lääkkeet kun selvästikään ei mielenterveys ongelmat ole hallinnassa kun noin triggeröidyit mielestäsi vääristä mielipiteistä etkä enää kykene hallitsemaan tunteitasi ja sanojasi ja et osaa käyttäytyä asiallisest

-eri

Mene ja pyydä lisää lääkkeitä kun tunnut niitä niin kovin tarvitsevan. Taitaa ottaa koville että muut on eri mieltä sinun kanssa. Kysy samalla lääkäriltäs että miksi hyökkäilet ihmisten kimppuun nettikeskusteluissa.

Ei minulla ole ongelmaa siittä että olet eri mieltä kun jokaisella saa olla omat mielipiteet ja sinähän täällä triggeröidyit kun minä en kannata sinun mielipidettä ja hyökkäsit haukkumaan minua

Sinä olet ainut joka täällä haukkuu porukkaa. Olet sairas jos et asiaa huomaa ja olen pahoillani siitä. Hae apua.

Kerropa sitten missä vaiheessa olen haukkunut ja vaikka kopioi kommenttiin kaikki missä minä olen haukkunut muita? Tai no sinua tavallaan haukuin kun totesin että et osaa käyttäytyä ja puhua asiallisesti mutta kerro ne kaikki muut missä MINÄ olen haukkunut muuta porukkaa

Älä ny viitti itkee. Minä sain tarpeekseni mielenvikaisen kanssa keskustelusta. Kannattaa juosta hakemaan apua ennenkuin ne mahdollisuudet leikataan sinulta pois. Ai että olen tyytyväinen kun kaltaisiltasi loisilta leikataan ja KUNNOLLA.

Ihmekään kun sinun kaltaisia vihataan kun syyttelette muita käytöksestä mitä itse teette ainoastaan sekä keksitte valheita ja kuvittelette että se muuttuu todeksi haukkumalla.

Minun puolesta voi kaikkia SoTe maksuja leikata ja valtavasti kun en itse ole koko elämäni aikana saanut yhteiskunnalta mitään muuta kuin jatkuvasti kasvavan laskun kun sinun kaltaisia mielenterveys potilaita joutuu elättämään ja maksamaan teidän terapia

Miksi projisoit kokoajan? Mene jo sinne hoitoon jos noin ahdistaa. Tai voit aina itkeä lisää. Ei menis ainakaan verorahoja sinun kaltaistesi loisien hoitoon.

Tuo syyttely on ihan samaa tasoa kun itse alkaisin jankkaamaan että miksi sinä tapat lapsia joka päivä. Ei siinäkään mitään totuutta ole mutta eihän sillä ole merkitystä

Itke saastanen kommaripaska vielä lisää!

Vierailija
198/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, että lopetettaisiin kokonaan, mutta ohjelmistosta, podcasteista, realitysta ym. voi ihan hyvin leikata. Ja lopettaa kaikenlaisen äärivasemmistolaisen mädätyksen, kuten seksityöhehkutuksen.

Persut vois häätää vi tt uun Suomesta ja Ylestä. Toivon kaikkien persujen kuo. Levan. Huomenna.

Vierailija
199/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienipalkkaisena maksan joka kuukausi Ylelle 140 euroa. Tarvitsisin ne rahat johonkin muuhun: ruokaan.

Ylen takia jää viiden päivän ruuat ostamatta.

Eli kuukausipalkkasi on 5600 €/kk, niinkö, viŧun ääliö?

Vierailija
200/424 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, että lopetettaisiin kokonaan, mutta ohjelmistosta, podcasteista, realitysta ym. voi ihan hyvin leikata. Ja lopettaa kaikenlaisen äärivasemmistolaisen mädätyksen, kuten seksityöhehkutuksen.

Persut vois häätää vi tt uun Suomesta ja Ylestä. Toivon kaikkien persujen kuo. Levan. Huomenna.

Muuta apina venäjälle. Siellä sinun kaltaisiasi kommareita kaivataan. Btw rikosilmoitus tehty kuolemantoivomisista.

Jaa, kuolemaa saa toivoa niin paljon kuin haluaa, kenelle sinä ilmon teit, minä käyn ilmoittautumassa,säästetään vaivaa. Toivon,että kuo let tänään kivuliaasti ja toivon, että koko perse..perheesi kuol ee samalla kertaa, sinä saattanan persusaasta.