Haittaisiko sinua, jos YLE lakkautettaisiin?
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Ne maksakoot jotka yle sisältöä katsovat. Katsotaan mikä heille jää budjetiksi sen jälkeen. Tämä olisi vain reilua.
Sitten pitäisi varmaan muuttaa laki sellaiseksi ettei yhteiskunnalla ole esim. minkäänlaista tiedotusvelvollisuutta edes kriisitilanteissa.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla kallista se touhu yli puolen miljardin budjetilla muutamaa sarjaa näyttää ja vasemmistopropagandaa. Kallis turhake salaisine budjetteineen.
Muutama sarja? Monia radiokanavia, pari tv-kanavaa, YLE Areena, sarjoja, leffoja, urheilutapahtumia, dokumentteja jne.
Avaus on provoksikion kovin heppoinen.
Aika moni on ap:n kanssa samaa mieltä.
Valitettavasti.
YLE on tarpeellinen, mutta sen pitäisi keskittyä perustehtäväänsä, uutisiin ja asiaohjelmiin.
Toki laatuviihdettä voi tarjota hieman.
Mutta YLE:n viihteellistyvä linja ärsyttää.
Ei valtion yleisradioyhtiön tehtävä ole tarjota mitään tosi-tv-sarjoja ja pahimmillaan kaikilta kolmelta TV-kanavalta yhtä aikaa dekkaria.
Tottakai viihdettä tarvitaan ja on aina olut YLEn tehtävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Ylen rahoista leikataan vain pikkuinen siivu.
Poliitikot ja puolueet tarvitsee Yleä, sen ohjelmia ja sen hallintoneuvostoa. Yleä tarvitaan puolueen näkyvyyden vuoksi ja omien taskujen vuoksi.
Jokaisella perussuomalaisellekin hallintoneuvostojäsenelle on maksettu 650 euroa per kokous.
https://yle.fi/aihe/s/yleisradio/ylen-hallintoneuvostoPuolueet leikkaavat itseltään, jos leikkaavat Yleä
Ainakin politiikan keskusteluohjelmat ovat puolueellisia, kaikki poliitikot eivät pääse ääneen saatikka että saisivat sanoa jotain muuta kuin mitä toimittaja kysyy tai että toimittaja edes antaisi puhua loppuun saakka eikä toimittaja tunnu älyävän edes koko keskustelua vaan kysyy samoja kysymyksiä vaikka niihin olisi jo vastattu. Lisäksi ohjelmia leikataan sellaisiksi et puhujasta saa vääränlaisen kuvan ja tärkeitä asioita voi jäädä ns. saksien alle.
Eli näihin selkeä parannus tai poisto.
Mitä puoluetta pitäisi suosia? Olisiko se sitten tasapuolisempaa?
Yritys jonka rahoittamiseen pakotetaan verojen muodossa koko yhteiskunnan työssäkäyvät pitää YLEn olla puolueeton!!!!
Millä tapaa ei ole puolueeton?
Koko sisältö on tehty vihervasemmisto vörilasit silmillä eikä siellä totuuksiakaan tule kun naisten ja maahantulioiden tekemiä rikoksia piilotellaan tai puhtaasti valehdellaan että ei tulisi totuus julki
Tiedät varmaan, että saatat olla palstan ainoa joka on tätä mieltä.
ja kaikki nauraa sulle. Samaa naurua jo ala-asteelta alkaen.Olet mielenvikainen, luultavasti yleläinen kommari. Täällä hyökkäät henkilöä kohti ja puolustat työpaikkaasi. Olet sairas paska joka sietäisi saada potkut.
Täällä nauretaan sulle niin että kahvit lentää lattialle
Koko palsta nauraa sulle. Anna yläpeukkua jos naurattaa!Mielenterveys ei näytä olevan kohdillaan. Olen pahoillani että olet henkisesti hyvin sairas. Ehkä yle maksaa sulle jtn kuntoutusta jos kommunisti paska osaat pyytää.
Pitäisikö pyytää terapeutilta paremman lääkkeet kun selvästikään ei mielenterveys ongelmat ole hallinnassa kun noin triggeröidyit mielestäsi vääristä mielipiteistä etkä enää kykene hallitsemaan tunteitasi ja sanojasi ja et osaa käyttäytyä asiallisest
-eriMene ja pyydä lisää lääkkeitä kun tunnut niitä niin kovin tarvitsevan. Taitaa ottaa koville että muut on eri mieltä sinun kanssa. Kysy samalla lääkäriltäs että miksi hyökkäilet ihmisten kimppuun nettikeskusteluissa.
Ei minulla ole ongelmaa siittä että olet eri mieltä kun jokaisella saa olla omat mielipiteet ja sinähän täällä triggeröidyit kun minä en kannata sinun mielipidettä ja hyökkäsit haukkumaan minua
Sinä olet ainut joka täällä haukkuu porukkaa. Olet sairas jos et asiaa huomaa ja olen pahoillani siitä. Hae apua.
Kerropa sitten missä vaiheessa olen haukkunut ja vaikka kopioi kommenttiin kaikki missä minä olen haukkunut muita? Tai no sinua tavallaan haukuin kun totesin että et osaa käyttäytyä ja puhua asiallisesti mutta kerro ne kaikki muut missä MINÄ olen haukkunut muuta porukkaa
Älä ny viitti itkee. Minä sain tarpeekseni mielenvikaisen kanssa keskustelusta. Kannattaa juosta hakemaan apua ennenkuin ne mahdollisuudet leikataan sinulta pois. Ai että olen tyytyväinen kun kaltaisiltasi loisilta leikataan ja KUNNOLLA.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa YLE:ä vastustavista tuskin edes tietää mitä kaikkea YLE:n tarjonta pitää sisällään. Ei heitä kiinnosta perehtyä kulttuuriin, taiteeseen, tieteeseen, historiaan, laadukkaisiin sarjoihin ja elokuviin, maailman tilanteeseen. Siis ylipäätään juuri mihinkään muuhun kuin öyhöttämiseen ja ihmisten vihaamiseen.
YLE on ylivoimaisesti monipuolisin ja laadukkain media. Erityisesti arvostan, että voin katsella ohjelmat ilman kaiken maailman turhakemainoksia.
Hieno mainos. Paljo yle maksaa sulle tästä sonnan kirjoittamisesta?
Eipä juuri, vilkaisen sieltä jotain kerran tai kaksi vuodessa, jos sitäkään.
Yleä ei tarvitse kokonaan lakkauttaa, mutta marxilaiset pois yleltä!
Kyl maar. Tässä iässä osaa jo arvostaa asiasisältöä :D
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne maksakoot jotka yle sisältöä katsovat. Katsotaan mikä heille jää budjetiksi sen jälkeen. Tämä olisi vain reilua.
Sitten pitäisi varmaan muuttaa laki sellaiseksi ettei yhteiskunnalla ole esim. minkäänlaista tiedotusvelvollisuutta edes kriisitilanteissa.
Siihenkö tarvitaan 600 miljoonaa euroa?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa YLE:ä vastustavista tuskin edes tietää mitä kaikkea YLE:n tarjonta pitää sisällään. Ei heitä kiinnosta perehtyä kulttuuriin, taiteeseen, tieteeseen, historiaan, laadukkaisiin sarjoihin ja elokuviin, maailman tilanteeseen. Siis ylipäätään juuri mihinkään muuhun kuin öyhöttämiseen ja ihmisten vihaamiseen.
YLE on ylivoimaisesti monipuolisin ja laadukkain media. Erityisesti arvostan, että voin katsella ohjelmat ilman kaiken maailman turhakemainoksia.
Pelkäätkö työpaikkasi puolesta?
Tuleeko Tynkkysen TikTok-kanavasta Suomen virallinen tiedotusmedia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verovaroin tuotettu palvelu PITÄÄ olla poliittisesti puolueeton kun sen maksamiseen on pakotettu kaikki työläiset ja yle ei sitä ole kun kaikki sisältö on tarkoitettu aivan kaikille muille kuin niille jotka sen joutuu maksamaan
Persuilua siis.
Jos puolueettomuus on persuilua niin sitten täytyy vaatia persuilua. Mutta nyt ymmärrän paremmin miksi vihervasemmisto vihaa persuja kun persuilu on puolueettomuutta. Tiedoksi en äänestänyt persuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ilmeisesti ole radion kuuntelijoita.
YLE Suomi hakkaa mennentullen kaikki mainosrahoitteiset kanavat. On äärimmäisen ärsyttävää kuunnella jotain mainoksia. Paljon mielummmin kuuntelee esim. Vesa Winbergiä, J-P Taskista tai vaikka Paula Jokimiestä kuin jotain suomipopin huutajaa.
Samaa mieltä, mannaa korville kun ei tarvitse kuunnella näitä tyhjänlänkyttäjä-"suosikkijuontajia" ja mainossaastetta.
Ylellä on myös näitä joutavia ja lapsellisia länkyttäjiä ainakin radiosuomessa. Siis ainakin tässä pk-seudulla.
Kuuntelin netin kautta helsingin lähetystä ja huomasin saman. Ovat jotain sateenkaarilapsia. No eipä onneksi ole samaa ongelmaa muualla, ainakaan vielä.
Yle kiinni vaan. Jos kiinnostaa vihervasemmiston mielipide, niin voihan sitä tilata hesarin vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliitikot ja puolueet tarvitsee Yleä, sen ohjelmia ja sen hallintoneuvostoa. Yleä tarvitaan puolueen näkyvyyden vuoksi ja omien taskujen vuoksi.
Jokaisella perussuomalaisellekin hallintoneuvostojäsenelle on maksettu 650 euroa per kokous.
https://yle.fi/aihe/s/yleisradio/ylen-hallintoneuvostoPuolueet leikkaavat itseltään, jos leikkaavat Yleä
Ainakin politiikan keskusteluohjelmat ovat puolueellisia, kaikki poliitikot eivät pääse ääneen saatikka että saisivat sanoa jotain muuta kuin mitä toimittaja kysyy tai että toimittaja edes antaisi puhua loppuun saakka eikä toimittaja tunnu älyävän edes koko keskustelua vaan kysyy samoja kysymyksiä vaikka niihin olisi jo vastattu. Lisäksi ohjelmia leikataan sellaisiksi et puhujasta saa vääränlaisen kuvan ja tärkeitä asioita voi jäädä ns. saksien alle.
Yritys jonka rahoittamiseen pakotetaan verojen muodossa koko yhteiskunnan työssäkäyvät pitää YLEn olla puolueeton!!!!
Koko sisältö on tehty vihervasemmisto vörilasit silmillä eikä siellä totuuksiakaan tule kun naisten ja maahantulioiden tekemiä rikoksia piilotellaan tai puhtaasti valehdellaan että ei tulisi totuus julki
ja kaikki nauraa sulle. Samaa naurua jo ala-asteelta alkaen.Olet mielenvikainen, luultavasti yleläinen kommari. Täällä hyökkäät henkilöä kohti ja puolustat työpaikkaasi. Olet sairas paska joka sietäisi saada potkut.
Koko palsta nauraa sulle. Anna yläpeukkua jos naurattaa!Mielenterveys ei näytä olevan kohdillaan. Olen pahoillani että olet henkisesti hyvin sairas. Ehkä yle maksaa sulle jtn kuntoutusta jos kommunisti paska osaat pyytää.
Pitäisikö pyytää terapeutilta paremman lääkkeet kun selvästikään ei mielenterveys ongelmat ole hallinnassa kun noin triggeröidyit mielestäsi vääristä mielipiteistä etkä enää kykene hallitsemaan tunteitasi ja sanojasi ja et osaa käyttäytyä asiallisest
-eriMene ja pyydä lisää lääkkeitä kun tunnut niitä niin kovin tarvitsevan. Taitaa ottaa koville että muut on eri mieltä sinun kanssa. Kysy samalla lääkäriltäs että miksi hyökkäilet ihmisten kimppuun nettikeskusteluissa.
Ei minulla ole ongelmaa siittä että olet eri mieltä kun jokaisella saa olla omat mielipiteet ja sinähän täällä triggeröidyit kun minä en kannata sinun mielipidettä ja hyökkäsit haukkumaan minua
Sinä olet ainut joka täällä haukkuu porukkaa. Olet sairas jos et asiaa huomaa ja olen pahoillani siitä. Hae apua.
Kerropa sitten missä vaiheessa olen haukkunut ja vaikka kopioi kommenttiin kaikki missä minä olen haukkunut muita? Tai no sinua tavallaan haukuin kun totesin että et osaa käyttäytyä ja puhua asiallisesti mutta kerro ne kaikki muut missä MINÄ olen haukkunut muuta porukkaa
Älä ny viitti itkee. Minä sain tarpeekseni mielenvikaisen kanssa keskustelusta. Kannattaa juosta hakemaan apua ennenkuin ne mahdollisuudet leikataan sinulta pois. Ai että olen tyytyväinen kun kaltaisiltasi loisilta leikataan ja KUNNOLLA.
Ihmekään kun sinun kaltaisia vihataan kun syyttelette muita käytöksestä mitä itse teette ainoastaan sekä keksitte valheita ja kuvittelette että se muuttuu todeksi haukkumalla.
Minun puolesta voi kaikkia SoTe maksuja leikata ja valtavasti kun en itse ole koko elämäni aikana saanut yhteiskunnalta mitään muuta kuin jatkuvasti kasvavan laskun kun sinun kaltaisia mielenterveys potilaita joutuu elättämään ja maksamaan teidän terapia
Haittaisi. Yleltä tulee upeita historia- ja luontodokumentteja, hyviä sarjoja ajoittain ja keskusteluohjelmiakin on laidasta laitaan, osa erinomaisia. En näe syytä miksi minun pitäisi luopua tästä ja alkaa toljottaa jotakin Maikkarin ohjelmia, joiden laatu on paljon heikompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmekään kun sinun kaltaisia vihataan kun syyttelette muita käytöksestä mitä itse teette ainoastaan sekä keksitte valheita ja kuvittelette että se muuttuu todeksi haukkumalla.
Minun puolesta voi kaikkia SoTe maksuja leikata ja valtavasti kun en itse ole koko elämäni aikana saanut yhteiskunnalta mitään muuta kuin jatkuvasti kasvavan laskun kun sinun kaltaisia mielenterveys potilaita joutuu elättämään ja maksamaan teidän terapia
Miksi projisoit kokoajan? Mene jo sinne hoitoon jos noin ahdistaa. Tai voit aina itkeä lisää. Ei menis ainakaan verorahoja sinun kaltaistesi loisien hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi ainakin keventää organisaatiota. Kaikki ulkomaan kirjeenvaihtajat aluksi pois, kukaan ei tarvitse niitä puhuvia naamoja ulkomaille asumaan ja kerran pari vuodessa tekemään joku uutinen lähetykseen. Pelkkä areena riittää, ja turhat uutis sivut pois verkosta. Kukaan tarvitse noita harhaanjohtavia click bait otsikkoja ja ihme visailuja uutisten sijaan.
Höh, tälläisenä maailman aikana noita ulkomaan kirjeenvaihtajia tarvitaan ehkä enemmän kuin vuosikausiin. Niin ylellä kuin kaupallisilla kanavilla.
Mihin niitä tarvitaan, kun tietoa saa verkosta. Ei ole mitään syytä olla joka paikassa paikalla. Harvoin ne kuitenkaan on edes siellä, missä jotain tapahtuu, vaikka olisivat samassa massa. Eli verkosta se tieto kuitenkin haetaan.
Tämä. Missä on esim. ranskan kirjeenvaihtaja kysyn vaan? Vai onko joku syy olla näyttämättä? Pelkäävätkö et ottaisimme mallia?
Vierailija kirjoitti:
Haittaisi. Yleltä tulee upeita historia- ja luontodokumentteja, hyviä sarjoja ajoittain ja keskusteluohjelmiakin on laidasta laitaan, osa erinomaisia. En näe syytä miksi minun pitäisi luopua tästä ja alkaa toljottaa jotakin Maikkarin ohjelmia, joiden laatu on paljon heikompaa.
Maksatko minunkin yleveroni sitten kun itse en yleä katso?
Persuilua siis.