Siis miksi jotkut myy kirpparilla tuotteita älyttömään hintaan!?
Joku Onlyn käytetty rytky 10 euroa esimerkiksi!? Tai jotain Sheiniä ja henkkamaukkaa... Ostaako joku niitä tuolla hinnalla? Itse en todellakaan, kun niitä saa uutenakin lähes samalla hinnalla.
Eri juttu joku hyväkuntoinen uudenveroinen Marimekko, niin siitä jo vou pyytääkin kunnolla...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina kauppa käynyt hyvin kun hinta on kohdallaan ja pöytä tyhjänä jo ihan parissa päivässä. Perus H&M, Lindex yms max 2 euroa, vähän paremmat merkit (Levis, Ralph Lauren, Hugo Boss) aivan max 10e. Kerran myin laukkuja (Michael Kors ja Longchamp) ja kolme naista tuli tappelemaan niistä kun vasta pistin pöytää kasaan. Noillekin olin laittanut vaan 10 euroa hintaa. Kirpparin idea on päästä ryönästä eroon, ei takoa rahaa.
No, itse en aidosta MK:n tai Longchampin laukusta pyytäisi vaan 10 euroa :D
Kukaan ei kirpparilla maksa esim 50€ laukusta. Eli se on ihan sama myydäänkö se 250€ laukku 10 vai 20 euron hintaan, miinukselle jäädään joka tapauksessa. Tärkeintä ainakin itselle on päästä eroon turhasta tavarasta nopeasti ja helposti.
Aina on näitä, joille hinta on liikaa. Käyn kerran kesässä myymässä ja esim viimeksi myin poikani takkia. Olin maksanut takista yli 100 e, todella siisti takki. Pyysin 50 e.
Näitä 2 euron tarjoajia oli paljon.
Kun mä saan halvemmalla henkkanaukasta.
No hae sieltä.
Sain takista 45 e. Kummatkin oltiin tyytyväisiä
Ne alihintaiset tai muuten hyvät ja halutut tavarat myydään aamupäivällä, usein jopa ensimmäisen puolituntisen aikana. Iltapäivällä sitten liikkuu näitä taivastelijoita, jotka näkevät vain sen vitosen ikea-jakkaran, joka ikeassa on neljä euroa. Sekin voi seuraavalla viikolla olla kaksi euroa, jos oikeasti haluaa sen ostaa, eikä pelkästään arvostella hintoja. Kyllä myyjäkin sen huomaa, jos ei mene kaupaksi. Monta kertaa se hinta sitten osuu kohdilleen -50% loppualessa.
Jos laittaa liian halvalla kamat myyntiin, niin jobbari tyhjentää pöydän ja laittaa omaan pöytäänsä myyntiin tuplahinnalla. Ihan ok, jos tavoitteena on vain päästä tavaroista eroon, mutta itselläni ei ole mitään halua elättää jotain ammattiryöstäjää ja huijaria. Kaikilla kirppareilla noita on.
Halvemmalla voin myydä aidosti tarvitsevalle, mutta huijarit saisi maksaa tuplahinnan ja saada porttikiellon kirpparimyyntiin.
Itse en vie kyllä mitään merkkikamaa, kuten Marimekkoa myyntiin itsepalvelukirppiksille. Varkaiden takia myyn kaikki merkkikamat nettikirppiksillä. Luulen, että suurin osa tekee näin.
Ne jotka ostavat jotan Shein-roskaa eivät varmasti ole varoissaan (tai järjissään) ja siksi noista räteistä pyydetään niin kovia hintoja, kun toiveena on saada jotain rahaa sillä kirppismyynnillä. Jätät vaan ostamatta ja siirryt seuraavaan pöytään. Suurin osa noista kirppiskamoista on kaikille roskaa, eikä kenellekään se aarre - siksi ne romut ovat siellä myynnissä. On myyjän ongelma, jos tavarat jäävät myymättä.
Rikkinäisistä kamppeista pyydetään ylihintaa. Kannattaa aina tarkistaa taskut ja kainalot takeista. Reikiä tuppaa löytymään. Yks tosi nätti Skilan takki oli myytävänä, ja melkein ihastuin siihen. Sitten löytyi kainalosta reikä ja se pilasi koko takin. Kymppiä kehtasi pyytää. Ylihintainen mielestäni, vaikka olikin muka merkkitakki. Löysinkin neljällä eurolla ehjän, nätin takin.
Samaa hämmästelen. Kulahtanut punainen naisten takki ja hintaa 29€. Jestas.
Vierailija kirjoitti:
Oliko moraalitonta ostaa arvotaideteos huutokaupasta satasella ja jättää se takaisin luovuttamatta erheellisesti arvosta tietämättömille pesän perikuntalaisille? Minusta oli.
Sama suomeksi, kiitos.
Kai siitä nyt olisi jotain voittoa saatava, muutakin kuin se pöydän hinta. Muutenhan se on ihan sama lahjoittaa ne vaatteet, tavarat, kun alkaa tosiaan nyhräämään niihin hintalappuja ja kanniskelemaan sitä ryönää edes takaisin.