Siis miksi jotkut myy kirpparilla tuotteita älyttömään hintaan!?
Joku Onlyn käytetty rytky 10 euroa esimerkiksi!? Tai jotain Sheiniä ja henkkamaukkaa... Ostaako joku niitä tuolla hinnalla? Itse en todellakaan, kun niitä saa uutenakin lähes samalla hinnalla.
Eri juttu joku hyväkuntoinen uudenveroinen Marimekko, niin siitä jo vou pyytääkin kunnolla...
Kommentit (49)
Esimerkiksi fb-vauvanvaatekirppareilla on ihan hulluja hintoja. Ja jotkut vielä ostaa niitä :D tyyliin 6 euron body + 6 euron postimaksut... No, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan... Itse en koskaan maksaisi tuollaisia summia käytetystä. Mieluummin ostan kaupasta uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiire myydä. Itse ainakin laitan kirpparituotteelle mieleiseni hinnan ja jos sen saan, olen tyytyväinen. Jos en saa, vien loput tavarat sitten ilmaiseksi punaiselle ristille tai uffille. En ala mitään nappikauppaa säätämään euron tai 50cnt tavaroista tinkijöiden kanssa. Samasta syystä myyn vaatteet vain useamman pakettina ja postittaen. Se 60cnt bodystä tinkijä ei kuitenkaan tule tai alkaa vikisemään jostain pyykinpesuaineen merkistä.
Lyhyesti, ajanhukkaa myydä halpoja tavaroita halvalla hinnalla ihmisille, jotka haluavat ostaa halvinta. Hakekoot uffilta tavaransa.
Taitaa olla melkoiset hinnat sinulla, jos jopa UFFilla on siihen verrattuna halpaa.
Mietin just samaa 😂 ei ole kiire myydä... No, eipä varmaan menekkiä sitten ole. Itse haluan kyllä kaappitilaa nopeasti ja siksi myyn edullisesti kirppiksillä. Ja sitä kaappitilaa tulee!
Ette nyt ollenkaan tajua kirppisten ideaa. Näette hinnoitteluvirheet vain, jos on päässyt lipsahtamaan liian suuri hinta. Ei, kirppikseltä bongaillaan niitä asioita, joissa hinnaksi on päässyt lipsahtamaan liian pieni hinta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiire myydä. Itse ainakin laitan kirpparituotteelle mieleiseni hinnan ja jos sen saan, olen tyytyväinen. Jos en saa, vien loput tavarat sitten ilmaiseksi punaiselle ristille tai uffille. En ala mitään nappikauppaa säätämään euron tai 50cnt tavaroista tinkijöiden kanssa. Samasta syystä myyn vaatteet vain useamman pakettina ja postittaen. Se 60cnt bodystä tinkijä ei kuitenkaan tule tai alkaa vikisemään jostain pyykinpesuaineen merkistä.
Lyhyesti, ajanhukkaa myydä halpoja tavaroita halvalla hinnalla ihmisille, jotka haluavat ostaa halvinta. Hakekoot uffilta tavaransa.
Taitaa olla melkoiset hinnat sinulla, jos jopa UFFilla on siihen verrattuna halpaa.
En minä tiedä mitä UFF tavaroistani pyytää. Minä pyydän mitä pyydän ja 90% on aina mennyt ostajille sillä hinnalla mitä olen pyytänyt. Tinkijöille en myy enkä edes vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ette nyt ollenkaan tajua kirppisten ideaa. Näette hinnoitteluvirheet vain, jos on päässyt lipsahtamaan liian suuri hinta. Ei, kirppikseltä bongaillaan niitä asioita, joissa hinnaksi on päässyt lipsahtamaan liian pieni hinta!
Kuka ei tajua kirppisten ideaa? Hinnoitteluvirhe? Joo, no ne eivät tajua kirppisten ideaa, jotka pyrkivät tekemään tuotteillaan jotain suurtakin voittoa... Itselleni tärkeintä on saada tarpeeton tavara kiertoon ja olen tyytyväinen, kunhan pöydän hinta tulee katetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni hinta voi olla jossain arvotavarassa, mutta ei niissä henkkamaukan ryysyissä.
ihan parhaita bongauksia kirpparilla ovat Ikean FÖRSIKTIG lastenjakkarat.. uusi maksaa Ikeassa 3,99€ ja usein näitä on kuluneena myynnissä hintaan 5€...
Vierailija kirjoitti:
ihan parhaita bongauksia kirpparilla ovat Ikean FÖRSIKTIG lastenjakkarat.. uusi maksaa Ikeassa 3,99€ ja usein näitä on kuluneena myynnissä hintaan 5€...
Jep :D
Yllättävän monella ei ole minkäänlaista rahantajua. Siksi. Samat ihmiset myös ostavat ties mitä rihkamaa hintoja vilkuilematta, jos joku on kiva tai magee tai mitä ikinä, pakko saada tää. Kirppiksellä erityisesti voidaan leijua harhassa, että täällä kaikki on halpaa. Uskokaa tai älkää, mutta kauppa käy ylihinnoillakin, tyhmä ei ole se joka pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina kauppa käynyt hyvin kun hinta on kohdallaan ja pöytä tyhjänä jo ihan parissa päivässä. Perus H&M, Lindex yms max 2 euroa, vähän paremmat merkit (Levis, Ralph Lauren, Hugo Boss) aivan max 10e. Kerran myin laukkuja (Michael Kors ja Longchamp) ja kolme naista tuli tappelemaan niistä kun vasta pistin pöytää kasaan. Noillekin olin laittanut vaan 10 euroa hintaa. Kirpparin idea on päästä ryönästä eroon, ei takoa rahaa.
No, itse en aidosta MK:n tai Longchampin laukusta pyytäisi vaan 10 euroa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina kauppa käynyt hyvin kun hinta on kohdallaan ja pöytä tyhjänä jo ihan parissa päivässä. Perus H&M, Lindex yms max 2 euroa, vähän paremmat merkit (Levis, Ralph Lauren, Hugo Boss) aivan max 10e. Kerran myin laukkuja (Michael Kors ja Longchamp) ja kolme naista tuli tappelemaan niistä kun vasta pistin pöytää kasaan. Noillekin olin laittanut vaan 10 euroa hintaa. Kirpparin idea on päästä ryönästä eroon, ei takoa rahaa.
No, itse en aidosta MK:n tai Longchampin laukusta pyytäisi vaan 10 euroa :D
Tai riippuu toki kunnosta...
Mua ärsyttää, kun kirjoista pyydetään älyttömiä hintoja. Täällä oli yksi pöytä täynnä ihania kirjoja, joista pyydettiin 10-30 euroa kappaleelta. En maksa käytetystä lasten kuvakirjasta 20 euroa. Samat kirjat ovat olleet pyödässä jo yli kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun kirjoista pyydetään älyttömiä hintoja. Täällä oli yksi pöytä täynnä ihania kirjoja, joista pyydettiin 10-30 euroa kappaleelta. En maksa käytetystä lasten kuvakirjasta 20 euroa. Samat kirjat ovat olleet pyödässä jo yli kuukauden.
Varmaan vielä kiukuttelevat, kun ei tavara liiku...
Vierailija kirjoitti:
Ja toinen on vauvanvaatteet... Miksi joku maksaisi 8€ jostain käytetystä Lindexin bodysta? Näitäkin on nähty... Ja tätä näkyy myös fb-kirppiksillä.
Newbie-kirppiksellä Facebookissa saa käytetyt vaatteet kaupaksi alkuperäisellä hinnalla. Hullua.
En tajua edes miten nuo kirpparit kannattavat muuta kuin näiden yrittäjille. Sehän on ihan hullua.
Miettikää. Siis jonotella, maksaa suuri pöytävuokra, roudata ne sinne, hinnoitella maksullisilla hintalapuilla ja leimasimilla, käyttää maksullisia hälyttimiä, asetella niitä kamoja, käydä siistimässä siellä ihan joka päivä, etsiä omia kamojaan toisten pöydistä, jonotella taas jos jotain asiaa...
Kirpparihinnat on tosi pienet oltava että sitä kampetta saa menemään. Niitä on sitten määrällisesti oltava paljon että pöydällä on edes sen hintavuokran ja bensojen edestä kampetta. Ja täydet pöydät eivät ole myyviä vaan lähinnä luotaantyöntäviä.
Sitten lopuksi purat loput kamppeesi sieltä, jonottelet taas niiden kanssa ja saat käteesi sen muutaman kympin. Olet viikon, kaksi käyttänyt ihan sikana aikaa ja vaivaa siihen hommaan.
Mikä hinta teillä on omalle elämällenne? Ainutkertaiselle ajalle joka ei takaisin tule. Mielenrauhalle. Tosi halpa. Liian halpa minun mielestäni.
Sen kaiken voisi viedä kertareissulla hyväntekeväisyyskirppikselle. Saat hyvän mielen ja lahjoitat enemmän tarvitseville.
Mutta niin monet ihmiset ovat ahneita ja tyhmiä.
Ei heitä voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua edes miten nuo kirpparit kannattavat muuta kuin näiden yrittäjille. Sehän on ihan hullua.
Miettikää. Siis jonotella, maksaa suuri pöytävuokra, roudata ne sinne, hinnoitella maksullisilla hintalapuilla ja leimasimilla, käyttää maksullisia hälyttimiä, asetella niitä kamoja, käydä siistimässä siellä ihan joka päivä, etsiä omia kamojaan toisten pöydistä, jonotella taas jos jotain asiaa...
Kirpparihinnat on tosi pienet oltava että sitä kampetta saa menemään. Niitä on sitten määrällisesti oltava paljon että pöydällä on edes sen hintavuokran ja bensojen edestä kampetta. Ja täydet pöydät eivät ole myyviä vaan lähinnä luotaantyöntäviä.
Sitten lopuksi purat loput kamppeesi sieltä, jonottelet taas niiden kanssa ja saat käteesi sen muutaman kympin. Olet viikon, kaksi käyttänyt ihan sikana aikaa ja vaivaa siihen hommaan.
Mikä hinta teillä on omalle elämällenne? Ainutkertaiselle ajalle joka ei takaisin tule. Mielenrauhalle. Tosi halpa. Liian halpa minun mielestäni.
Sen kaiken voisi viedä kertareissulla hyväntekeväisyyskirppikselle. Saat hyvän mielen ja lahjoitat enemmän tarvitseville.
Mutta niin monet ihmiset ovat ahneita ja tyhmiä.Ei heitä voi auttaa.
Voi kyynel. Kerran viidessä vuodessa voi viikon pysyä poissa somesta ja mennä kirpparille myymään. Käteen jää monta sataa euroa ja pääsee itselle turhista eroon. Jos ei sitä kunto ja pää kestä, niin vie suoraan hyväntekeväisyyteen. Ei ongelmaa.
Itse ostan myös paljon kirpparilta, kiva, että ihmiset tulevat niitä tavaroitaan myymään, niin ei tule UFFille ja muille firmoille ylivaltaa käytettyjen vaatteiden kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toinen on vauvanvaatteet... Miksi joku maksaisi 8€ jostain käytetystä Lindexin bodysta? Näitäkin on nähty... Ja tätä näkyy myös fb-kirppiksillä.
Newbie-kirppiksellä Facebookissa saa käytetyt vaatteet kaupaksi alkuperäisellä hinnalla. Hullua.
Jep. Ihan hullua. Oikeasti tekisi mieli kysyä jonkun vauvan äidiltä (useimmiten on äitejä näillä kirppiksillä), että miksi maksaa käytetystä saman verran kuin uudesta? Vissiin rahaa sitten on... Ja saattaa tulla jopa uutta kalliimmaksi, kun ottaa huomioon postimaksut 😅
Vierailija kirjoitti:
Mutta niin monet ihmiset ovat ahneita ja tyhmiä.Ei heitä voi auttaa.
Hohhoh. Itse tykkään kirppistelystä ja kyllä niistä parin euron tuotteista saa vähän taskurahaa. En haluaisi laittaa hyvää tavaraa hyväntekeväisyyteen, ehkä olen sitten ahne ja tyhmä...
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on kusen kellastamat patjat. Muka 3 kk vanha sijauspatja kovaan hintaan ja keskeltä keltainen🤮
Ei kai kukaan oikeasti edes osta käytettyä petaria, tai patjaa 😱?
Mullakin kaveri, joka myy FB-kirppiksillä tuotteita ihan ylihintaan. Ilmestyvät aika fiidiin kun upistelee niitä. Itse en tuollaista vaivaa jaksaisi nähdä, vaan myyn hinnalla että menevät kaupaksi.