Miksi keväisin kumppani sekoaa?
Kyse naisesta. Ollaan oltu yli 10v yhdessä ja joka kevät/kesä/alkusyksy hänen on pakko mennä kaikkialla, tutustua uusiin ihmisiin, matkustella ja elää. Tää sama alkaa joka kevät. En jaksa.
Kommentit (42)
Mulla on vähän samankaltaista, ja minulla se liittyy siihen, että syksyllä ja talvella kärsin todella kovasta väsymyksestä pimeyden vuoksi. Kun sitten kevät tulee, niin muistankin yhtäkkiä olevani elossa ja silloin energiaa onkin sitten paljon ylimääräistä.
Diagnooseja ei hänellä ole. -Ap
Alkaa vain itseä kyllästyttämään tuo ainainen meno. Haluaisin itse jo perustaa perheen ja niin hänkin, mutta aina tulee jotain ja pakko käydä sielä ja tuolla vielä ennen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko j ä n n ä t y t t ö
Kuvaile vähän enemmän mitä tarkoitat.
Tämä pöpi jankkaa täällä jännätytöistä varsin pakkomielteisesti, päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vain itseä kyllästyttämään tuo ainainen meno. Haluaisin itse jo perustaa perheen ja niin hänkin, mutta aina tulee jotain ja pakko käydä sielä ja tuolla vielä ennen. -ap
Käenpoikasen saat.
Vierailija kirjoitti:
Jännärinainen on sellainen sekaisin oleva kaunis nainen, jonka kanssa on taivaallista se K siä. Välillä mustasukkainen ja ilkeä. Tekee mitä tykkää, ei suostu miehen pomputeltavaksi. Saa miehet pyörimään jaloissaan. Mysteerinen.
Täydellinen match laatikkoleukaisen ja isomu na isen jän nämiehen kanssa. Ja i n c e l jää ruikuttamaan vauvapalstalle
Vierailija kirjoitti:
Onko j ä n n ä t y t t ö
Miksi sinä tulet jankkaamaan tätä paskaa toisten aloittamiin ketjuihin? Eikä omat aloitukset menekään enää seulasta läpi?
Hypomaniaa? Onko hänellä myös masennuskausia? Tutulla kaksisuuntainen oireili noin, mutta voi tuo tietenkin olla normaalia kevätinnostustakin, kun kesä lähenee ja aurinko alkaa paistaa.
Kuulostaa ihan normaalilta. Ette vaan sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Hypomaniaa? Onko hänellä myös masennuskausia? Tutulla kaksisuuntainen oireili noin, mutta voi tuo tietenkin olla normaalia kevätinnostustakin, kun kesä lähenee ja aurinko alkaa paistaa.
Nyt kun sanoit, viime kuukaudet ollut todella maassa ja itkenyt melkein päivittäin. Nyt taas tuollainen. -ap
Onko päihteiden käyttöä? Bipoille maistuu yleensä hyvin, käyttävät niitä itsehoitona tasoittamaan olotiloja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole henkisesti kypsä parisuhteeseen.
Parempi, että etsit uuden naisen, aika käy.
Näkisin, että ero on mietteissä jo naisen puolelta, on käyttänyt sinua vain varatukena.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan normaalilta. Ette vaan sovi yhteen.
Samaa mieltä, ette sovi yhteen.
Ap:n väsymys tilanteeseen on täysin normaali.
Naisesi vie energiasi, jotkut ovat tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun sanoit, viime kuukaudet ollut todella maassa ja itkenyt melkein päivittäin. Nyt taas tuollainen. -ap
Salarakasta ikävä?
Vierailija kirjoitti:
Onko päihteiden käyttöä? Bipoille maistuu yleensä hyvin, käyttävät niitä itsehoitona tasoittamaan olotiloja.
Ei ole. Käy kyllä baareissa, mutta ehkä 2krt kuukaudessa- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa kannattaisi tutkituttaa lääkärissä, koska hoitoa on saatavilla ja tilanne voi pahentua. Ota puheeksi silloin kun menossa on neutraali kausi, hypoissa sen hyvän olon ei halua loppuvan ja masentuneena ei välttämättä jaksa tarttua asiaan tai ottaa ehdotuksen syytöksenä.
Ei tuossa ole mitään mikä viittaisi kaksisuuntaiseen, siihen tarvitaan vähän muitakin oireita kuin sosiaalisuus ja matkustelu lämpimään vuodenaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään mikä viittaisi kaksisuuntaiseen, siihen tarvitaan vähän muitakin oireita kuin sosiaalisuus ja matkustelu lämpimään vuodenaikaan.
Kyllä aikuisen pitäisi itse osata huolehtia, ei se isä voi aina olla kädestä pitämässä.
Lue kaksisuuntainen mielialahäiriö. Yhdellä mun ex:llä taisi olla. En vuosiin älynnyt, kun talvet nukkui, keväällä heräsi ja alkoi se meno. Hokasin sitten, kun tuli ensimmäinen kunnon mania ja oli psykoottinen. Kun luin aiheesta muutaman kirjan ja selailin nettistä asiasta, alkoi asia hahmottua.
Kuvailit naisen täysin. -ap