Paljonko painaa 165cm nainen kokoa 42?
Otsikossa kysymys. Minulla olisi tuon kokoinen mekko juhliin, vielä olisi aikaa laihtua ja mietin ehd7nkö, vai alanko etsiä uutta pukua.
Paljonko siis painatte n.164-165cm pitkät naiset, jotka mahdutte koon 42 kotelomekkoon?
Kommentit (39)
Noin 5cm ylhäältä, alempaa menisi varmaan kiinni.
Ap
Käytin tuota kokoa vielä pari vuotta sitten kun painoin noin 72kg. Nyt painan 63kg ja koko 38-40 merkistä riippuen. Olen 167cm.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyl se varmaan pitäs viis kiloo saaha veke. Ei kyl onnistu millään kuukaudes. sori.
Vierailija kirjoitti:
C42 Rinta 96 Vyötärö 80 Lantio 102
https://www.ellos.fi/page/helpdesk/sizeguide/ladies?gclid=CjwKCAjwjMiiB…
Oho, noihan on melkein mun koot (paitsi vyötärö, se on 70 cm). Mutta oon 58-kiloinen (ja muutaman sentin pidempi kuin 165cm), kun muut täällä on 60-80-kiloisia. Onko teillä tosi paljon lihasmassaa vai olenko minä vaan levee malliltani?
Vierailija kirjoitti:
En osaa liittää kuvaa. Painan nyt 85kg ja vaatekokoa on hankala sanoa, koska olen jo laihtunut 10kg, koon 46-48 vaatteet ovat jo liian isoja. Mekko mahtuu päälle, mutta vetoketjua en uskalla koettaa, ettei repeä. Reunat jäävät vielä kauaksi toisistaan. Ketju takana. Ylioppilasjuhlat on esikoisella ja puku olisi aivan täydellinen, jos vain mahtuisi. Aikaa siis kuukausi.
Ap
Kopioit kuvan osoitteet ja liität tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sehän on jo lähellä, kun kerran mahtuu päälle ja osittain kiinni. Go sister Go!
Muotoilevat aluvaatteet vain alle, niin auttaa.
Riippuu kropan mallista. Itse olen 167/74 ja yläosa 38, alaosa 40.
164cm, 78kg ja juurikin 42koon kotelomekkoa käytän.
Lantio on minulla levein osa ja siitä kohdasta mahtuu, on myös iso maha ja isot rinnat.
Ap
Kaupan kotelomekot ei istu ikinä hyvin leveälanteisen, mutta pienirintaisen päällä. Ainoastaan teettämällä ompelijalla saa hyvin istuvan.
Nostan, jos joku haluaisi vielä vastata otsikon kysymykseen.
Ap
Mä oon 167 cm ja noin 68-70 kg menee koko 40 ja housuissa 42, lantio on leveä malliltaan ja noin 105 cm.
Veikkaan et toi koko 42 menee sulle päälle, kun painoa 75-78 kg.
Riippuu ihmisestä, vaatteesta ja ruumiinrakenteesta. Mulla noin 70 kg, mutta 83-kiloisena käytin kokoa 46, eli olen varmaankin luonnostani "isompi" kuin ap samassa painossa.
Tuossa ajassa mekkoon laihtuminen tosin tuskin onnistuu.
Kyllähän ap tuohon mekkoon saa itsensä mahtumaan, jos on ihan pakko. Mutta keinot eivät ole oman olon kannalta järkeviä eikä ne kilot pysy poissa.
Kannustaisin mekkokauppoille.
Vierailija kirjoitti:
En osaa liittää kuvaa. Painan nyt 85kg ja vaatekokoa on hankala sanoa, koska olen jo laihtunut 10kg, koon 46-48 vaatteet ovat jo liian isoja. Mekko mahtuu päälle, mutta vetoketjua en uskalla koettaa, ettei repeä. Reunat jäävät vielä kauaksi toisistaan. Ketju takana. Ylioppilasjuhlat on esikoisella ja puku olisi aivan täydellinen, jos vain mahtuisi. Aikaa siis kuukausi.
Ap
Osta vaan se uusi mekko, jos vetskarin reunat tosiaan vielä kaukana toisistaan. Painoa on vaikeaa arvioida, mutta heitän ihan "lonkalta" , että kokoon 42 hyvin mahtuva henkilö voisi painaa jotakin välillä 65-75kg.Mekko näyttää rumalta pääläsi, jos se on kiskottu päälle ihan liian pienenä ja väkisin. kokosi vois olla 46-44 ihan vaatteesta riippuen. Kokeilemallla sen tietää.
Olen rintava, reisevä ja persevä.
Olen kehopositiivinen
100kg