Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein luet Raamattua?

Vierailija
03.05.2023 |

Ja luetko Raamattua ihan sellaisenaan vai esim. jonkun selitysteoksen kanssa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Mun lempikohtia on ne, joissa jumala laittaa ihmiset t a p p a m a a n kokonaisia kansoja tai vaihtoehtoisesti ne, joissa hän itse t a p p a a porukkaa. Olispa saatanasta samanlaista tekstiä.

Vierailija
22/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan En lue montaa muutakaan satukirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viimeksi kokonaan noin 25 vuotta sitten. Sitä ennen olin uskossa mutta kun luin tuon kirjan ajatuksella läpi, niin olin ateisti ennen kuin ehdin kuninkaiden kirjan loppuun.

Vierailija
24/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen lukenut läpi. Äärimmäisen harvoin luen mitään kirjaa toista kertaa, kun on niin paljon lukemattomiakin tarjolla.

Vierailija
25/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ollut minulla tuossa kirjahyllyssä tarjolla monta vuotta. Yhdessä vaiheessa luin sitä, jollen saanut unta.

Nyt on Jeesuksen vuorisaarna ollut kirjanmerkillä merkittynä.

Huonompaakin luettavaa löytää ihan haluamattakaan. Paremman löytäminen ei välttämättä olekaan niin itsestäänselvää.

En pidä itseäni varsinaisesti uskovana, mutten identifioidu ateistiksikaan, agnostikko olen ehkä.

Vierailija
26/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Let him who has an understanding, count the number of the beast. For it is a human number, in 666."

Olen usein miettinyt ennen nukkumaan menoa, että kuka tämä peto, johon luku 666 viittaa, oikein on? 

Rooman keisari Nero. Vainosi kristittyjä tuohon aikaan.

Vierailija
27/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Let him who has an understanding, count the number of the beast. For it is a human number, in 666."

Olen usein miettinyt ennen nukkumaan menoa, että kuka tämä peto, johon luku 666 viittaa, oikein on? 

Mielenkiintoista. Nero on peto. 

Vierailija
28/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Nero on peto. 

Ei ole Raamatun mukaan Peto on kuolema.

Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oma. 1. Moos. 2:17

Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Siihen, joka voittaa, ei toinen kuolema kajoa. Ilm. 2:11

Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta. Ilm. 6:8

Vierailija
29/29 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Raamattua joka ilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi