Trampoliinit on ehkä idiootein keksintö ikinä
Lapset pomppii vain päivät pitkät kuin apinat häkissä onpa tosi kehittävää touhua. Sitten mölytään tosi kovalla äänellä niin että koko naapurusto kuulee että varmasti löytyy tramppa pihalta. Mammat kilpavarustelee ja vertailee keskenään kellä on paras trampoliini ja sitten niillä kehuskellaan lenkkipoluilla...
Kommentit (108)
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Haluan kouluun perjantai-iltapäiväksi pössyttelytauon niin pääsee vireeseen ajoissa. Laitaisitteko nimenne kansallisaloitteeseen jos sellaisen aloittaisin?
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Trampoliinit on kehitetty pilaamaan naapurisopu. Mikä muu pihaväline saa aikaan yhtä paljon kiukkua?
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
miksei voi vaan pitää sovitusta kiinni..
Eiköhän niille ole paikkansa. Rivitalojen pienille pihoille ne eivät kyllä omasta mielestä sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sääntöjä teidän trampoilla on. Meidän trampassa saa pomppia vain yksi kerrallaan ja voltteja ei tehdä. Myöskään verkkoon ei tahallaan törmäillä. Muuten tulee kotiarestia.
Tämä hyvä. Ei vissiin yksin edes mölyä.
Ihan tyhmää, jos ei voltteja saa tehdä. Joku tolkku tenavien rajoittamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Me vähän huokasimme ja katsoimme toisiamme kun naapuri laittoi taas lapsilleen trampoliinin - jo silloin kun oli vielä ihan liian kylmä oleskella pihallakaan.
Viime vuonna sieltä tuli hirveä möly joka päivä. Pojalla on ADHD tjsp. Tyttö on normaali.
Hämmästelemme tässä joka päivä kun möly onkin nyt hyvin vähäistä - eikö enää kiinnosta koko hyppely?
Toissapäivänä oikein tirkistelin sinne ja näin vain tytön trampoliinilla - LUKEMASSA vatsallaan maaten. Poikaa ei näkynyt lainkaan. Ehkä istui sisällä pelaamassa tai jotain.
Tunnemme itsemme onnekkaiksi.
Ei niin kylmä olekaan, ettei pihalla voi olla hommaamassa. Seisoskelu onkin sitten vallan toinen asia.
Aina on netissä halvempi hinta.