Miten hyttysistä pääsee eroon?
Ulkona alkaa taas näkymään hyttysiä! Viime kesänäkin ei pystyynyt tekemään ulkona lähes mitään, koska heti jos pysähtyi paikalleen niin käsissä/jaloissa oli heti ainakin viisi itikkaa.
Mitä järkeä käydä mökillä pihalla paistamassa makkaraa kun joutuu 2 min välein tappamaan noita itikoita. Mikä avuksi tähän? En jaksa enää noita parveilevaita itikoita.
Kommentit (303)
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa
Mökillä ollaan koitettu kaikki keinot, mutta tällä rannekkeella hyttyset pysyvät yllättävän hyvin pois iholta.
Jokaiselle ranneke käteen ja hyttyset kyllä antavat hengitystilaa :)
Amazonista tilattiin tulivat perille nopeasti ja kivasti, suosittelen.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Hiphopin juuret löytyvät Jamaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Thermacell tappaa myös kissat ja koirat. Voi kukin miettiä mitä se tekee esim. odottavan äidin vatsassa olevalle sikiölle tai siinä terassilla 5h rattaissa nukkuvan pikkulapsen kehitykselle.
"Mutta kun se oli niin kätevä aine ja tappoi kivasti hyttyset ja kirvat" - ihmiset 60-luvulla DDT:stä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/51f83960-a480-4271-95e3-7b86f33cc26b
Mä yritin juhannuksena mökillä hävittää ampparipesää ulkovessasta Thermacellillä. Laitoin pariksi tunniksi pöhisemään sen pesän alle. Jätin oven raolleen ja seurasin mitä tapahtuu. No ampparit pyöriskelivät siinä ovella mutta eivät menneet pesään ja ne jotka olivat pesässä pysyivät pesässä. Heti kun laitoin masiinan kiinni niin pimpparit palasivat pesään ja ne jotka oli pesässä lähtivät ulos. Siellä se pesä ja ampparit oli edelleen kun tultiin eilen mökille.
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Kuinka paljon lintuja tarvittaisiin että ne söisivät kaikki hyttyset?
mooi tota oisko poistaa jotai akuuttii nippii
Onko sulla noin alhanen itsevarmuus ettet osaa pitää päätäs
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Kaupunkiin, sisälle, ovi kiinni, verkko oveen. Ja odottamaan parempaa aikaa. Muutto ulkomaille tuuliselle rannalle?
Millaisessa talossa asut? Taidan nimittäin tietää
jajajaja plaa