Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin juoksutapahtumaan?

Vierailija
03.05.2023 |

Haluaisin osallistua naisten kymppiin, mutta tutuissa ei oo riittävän hyväkuntoisia tai muuten innokkaita lähtemään helsinkiin, joten mietin osallistumista yksin. Onko kukaan käynyt noissa yksin, vai onko ihan hullu ajatus?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina (yhtä poikkeusta lukuunottamatta kun ex-työkaveri tuli mukaan) käynyt kaikki juoksutapahtumat yksin.

Sinne sekaan vain, hopi hopi.

Vierailija
2/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla!

Joskus on ollut seuraa noihin, ja sekin on ollut kivaa, mutta tänä vuonna ei ole joten siksi tämä ajatus.

Tuntuisi vähän kuin jättäisi elämän elämättä, jos ei osallistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko kysymystä.

Miten niin "yksin"?

Eikö siellä naisten kympillä ole muka satoja ellei tuhansia muita osannottajia?

Pissaatteko te naiset ravintolassa housuunnekin jos mukana ei ole kaveria jonka kanssa voi mennä vessaan?

Vierailija
4/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jotain hävettävää jos tekee asioita yksin? Olen matkustanut ulkomaillakin paljon yksin, Kolumbiaa myöten. Eikös se pitäisi olla ylpeyden aihe että on itsenäinen.

Vierailija
5/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kympistä en tiedä, mutta eikö juoksutapahtumat ole muutenkin järjestään kilpailuhenkisiä, eli pyritään tekemään oma paras suoritus? Ei niissä tee mitään kaverilla, jonka juoksuvauhti tuskin on tismalleen sama kuin itsellä. Toki niihin voi lähteä myös porukalla fiilistelemään, mutta väitän että suurin osa on siellä lähtökohtaisesti omaa suoritustaan tekemässä, niin ainakin minä olen aina ollut. Matkan varrella on joku kaveri voinut olla kannustamassa.

Vierailija
6/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu on yksilölaji mutta tapahtumissa voi olla myös sosiaalinen, kun siellä kohtaa muita samanhenkisiä. Yksin olen aina lähtenyt, en tarvitse saattajaa tai tuttua seuraa.

Vierailija
7/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kympistä en tiedä, mutta eikö juoksutapahtumat ole muutenkin järjestään kilpailuhenkisiä, eli pyritään tekemään oma paras suoritus? Ei niissä tee mitään kaverilla, jonka juoksuvauhti tuskin on tismalleen sama kuin itsellä. Toki niihin voi lähteä myös porukalla fiilistelemään, mutta väitän että suurin osa on siellä lähtökohtaisesti omaa suoritustaan tekemässä, niin ainakin minä olen aina ollut. Matkan varrella on joku kaveri voinut olla kannustamassa.

Tämä riippuu varmaan juoksutapahtumasta, jotkut on enemmän suoritushakuisemmalle porukalle suunnattuja, kun taas toiset, esim juuri naisten kymppi, kerää paljon sellaisia, jotka haluaa fiilistellä porukalla. Mutta voi toki nautyia tunnelmasta itsenäisestikin.

Vierailija
8/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn pidempien juoksumatkojen tapahtumissa ja vaikka itse tapahtumaan lähtisin kaverin kanssa, ihan itsekseni omaa vauhtia siellä juoksen välillä muiden juoksijoiden kanssa rupatellen.

Vierailija
9/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinun keskustella jonkun kanssa koko juoksun ajan? Jos pitää, älä mene yksin. 

Vierailija
11/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osallistun yleensä yksin. Ja vaikka olisi kaveri mukana niin juostaan tietysti silti yksin.

Juoksijat on siitä kivaa sakkia, että ennen juoksua voi alkaa puhua suunnilleen kenen kanssa vain ja kaikki vähintään muutaman sanan vaihtaa. Monet tykkää lähtöä odotellessa keskustella muiden kanssa. Ei katsota yhtään kieroon, jos alkaa jutella tuntemattoman kanssa. Ja yhteinen aihe on tietysti helppo löytää, kun voi puhua juoksusta. Kannattaa mennä!

Vierailija
12/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut juoksutapahtuma on paljon muutakin kuin itse juoksu. Ennen lähtöä ja maalin jälkeen on kiva sosialisoida. Alku- ja loppuverran voi tehdä jonkun kanssa, koska siinä tasoero ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi