Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on yllättävin miehen seksuaalisuudesta oppimasi asia tai asiat?

Vierailija
02.05.2023 |

Voi olla koettua, luettua tai muulla tavoin kertynyttä tietoa. Tuleeko mieleen jotain mikä selkeästi tullut enemmän tai vähemmän yllätyksenä itsellesi?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineinä yllättävää oli miten pippeli voi olla niin kova ja herkkä yhtäaikaa. Poikaystäväni halusi joka kerta ottaa sen ulos housuistaan ja painaa sitä mun vaatteiden päälle pussaillessa jossain piilossa katseilta seinää vasten. En millään malttanut olla tunnustelematta sitä kädellä. Aikuisina ihastelen, miten hän yhä pysyy erektiossa lauettuaan seksissä. Hän on kai suht harvinainen tuossa, että voidaan aloittaa toinen kierros heti perään.

Vierailija
22/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten haluton mies on ja että joudun elämään kokonaan ilman seksiä, jos haluan olla hänen kanssaan naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamustondis joka ikinen aamu, jäykistyminen suihkussa joka kerta ja se mitenkä herkästi nousee ihan pystysuoraan ja miten paljon penis paksuuntuu erektiossa. Miten paljon hän tykkää korvien imemisestä ja näykkäilystä ja saa sit heti seisokin. Joo nuoria ollaan ja nää on tyttönä niin ihania havaita.

Vierailija
24/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yllätti että samat asiat saa toivoa sataan kertaan ja sillä 101. kerralla saa toivoa taas, koska ei vieläkään mennyt miehelle jakeluun.

Pienet vihjeet eivät auta mitään. Se on yllättänyt että sängyssä mies ei tee mitään ellei erikseen pyydä. Joka kerta on pyydettävä erikseen jos vaikka haluan että vaihdetaan asentoa.

Oltu yhdessä lähes 20 vuotta. En tiedä koska alkaa oppi mennä perille. Vielä ei ole mennyt.

Vierailija
25/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, miten paljon hän on halunnut minua siitä asti, kun olimme tosi nuoria. En mielestäni ole kaunein ruusu, minulla on kyllä suhteellisen paksut hiukset, mutta muuten olen mielestäni aika perus. Hän haluaa seksiä koko ajan, mikä imartelee mua, tuo kukkia yöpöydälle, silittelee ja suutelee usein ihan arjessa tyyliin ohikulkiessa pysäyttää minut ja antaa suukon. Hyväilee ja koskettelee jos olen lähellä ja teen sitten samaa hänelle. Kantaa sänkyyn ja rakastelee yhtä tulisesti kuin nuorena. Tuossakin olen yhä yllättynyt, koska en ajattele itseäni keijukaisena, vaikka olen fitissä, koska en ole ruumiinrakenteeltani kaikkein siroin, mutta hänen käsittelyssään tunnen itseni niin naiselliseksi ja halutuksi.

Vierailija
26/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten raadollisia miehen seuksuaalisuus on verrattuna naiseen.

Nainen haluaa vaniljaa ja fetissit on vieraita.

Mies haluaa panna pers***eeseen, kimppakivaa ja kaikkia fetissi juttuja (korkokengät, strap onit, seksihepeneet, Stay upit, anaali, dildot, videointi)

Nainen haluaa suuseksiä, tissien hyväilyä ja lopuksi penetraatiota. Suloisia sanoja, henkistä läheisyyttä.

Mies ei saa vaniljasta juuri kicksejä. Nainen on liian pehmo, liian vanilja.

Pitäisi työntyä kovaa ja nopeasti persee_**seen. Vaikka se sitten sattuisi naista.

Pääasia että on myöntyväinem nainen. Sitä miehet haluaa. Omien himojen tyydyttäjä vaikka naista sattuu ja tuntuu ikävältä.

Tämä on kyllä ikävä kuulla mutta toivottavasti ei liiaksi yleistettävissä.

Vierailija
27/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on vastauksissaan pitkät listat ja suuret tunteet. Minä poimin vain yhden pienen asian, joka kuitenkin kauan sitten mieheni tavattuani ihmetytti ja ilahdutti tuolloin kaksikymppistä nuorta naista: esinahka ja sen ihmeellinen liikkuvuus niin lepotilassa kuin erektiossa olevan peniksen päällä. Oli, ja on edelleen, elämys vetää nahka hitaasti taakse ja työntää se takaisin terskan päälle. Seurata nahan liikettä ja peniksen kasvamista ja jäykistymistä tekemieni liikkeiden seurauksena. Esinahka mukautuu ihmeellisellä tavalla, vaikka kalu kasvaa erektiossa valtavasti pituutta ja paksuutta. Miehelläni taitaakin olla aika pitkä ja vaivattomasti liikkuva nahka. Olen iloinen hänen esinahastaan enkä missään tapauksessa toivoisi sitä poistettavan. No, sellaista ei taida olla tulossa.

Vierailija
28/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niin ihana mies, etten sanotuksi saa. Hän tekee ihan kaiken täysin 100% teholla. Saan aina ja kun vain pyydän - niin kyllä hänkin!

En voi kuin ihmetellä miten ihana mies on, ja kuinka yhä komeakain! Moni hänet ottaisi..ja ja joskus nuorempana tekikin tyhmästi...

Mutta toivottavasti saamme nautiskella loppuelomme  todellisesta nautiskelusta, ja kyllä rakkaudestamme.

Vierailija
29/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teineinä yllättävää oli miten pippeli voi olla niin kova ja herkkä yhtäaikaa. Poikaystäväni halusi joka kerta ottaa sen ulos housuistaan ja painaa sitä mun vaatteiden päälle pussaillessa jossain piilossa katseilta seinää vasten. En millään malttanut olla tunnustelematta sitä kädellä. Aikuisina ihastelen, miten hän yhä pysyy erektiossa lauettuaan seksissä. Hän on kai suht harvinainen tuossa, että voidaan aloittaa toinen kierros heti perään.

Meillä aika sama.

Vierailija
30/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miten haluton mies on ja että joudun elämään kokonaan ilman seksiä, jos haluan olla hänen kanssaan naimisissa.

Elämä on vaan valintoja.

Vierailija
31/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa panna pers***eeseen, kimppakivaa ja kaikkia fetissi juttuja (korkokengät, strap onit, seksihepeneet, Stay upit, anaali, dildot, videointi)

Nainen haluaa suuseksiä, tissien hyväilyä ja lopuksi penetraatiota. Suloisia sanoja, henkistä läheisyyttä.

Pitäisi työntyä kovaa ja nopeasti persee_**seen. Vaikka se sitten sattuisi naista.

Pääasia että on myöntyväinem nainen. Sitä miehet haluaa. Omien himojen tyydyttäjä vaikka naista sattuu ja tuntuu ikävältä.

Onko sulle osunut montakin tuollaista miestä?

Jos on, niin vikaa voit kyllä etsiä itsestäsi. Et miehistä.

Vierailija
32/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yllätti että samat asiat saa toivoa sataan kertaan ja sillä 101. kerralla saa toivoa taas, koska ei vieläkään mennyt miehelle jakeluun.

Pienet vihjeet eivät auta mitään. Se on yllättänyt että sängyssä mies ei tee mitään ellei erikseen pyydä. Joka kerta on pyydettävä erikseen jos vaikka haluan että vaihdetaan asentoa.

Oltu yhdessä lähes 20 vuotta. En tiedä koska alkaa oppi mennä perille. Vielä ei ole mennyt.

Pitää pyytää?

Miksi et vaan sano, että haluan eri asennossa?

Jos panet tuollaisen tumpelon kanssa, niin miksi teet näin? Jo 20 vuotta!

Vierailija
33/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama keino: et  ollenkaan ala seksiin, jollet saa mitä haluat. Tämä on varma keino, ja ainoa tumpeloille ja itsekkäille.

Vierailija
34/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä jaksat tuollaista? Onko miehesi jotenkin yksinkertainen? Minä en jaksaisi, en edes kuukautta.

Vierailija
35/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sama keino: et  ollenkaan ala seksiin, jollet saa mitä haluat. Tämä on varma keino, ja ainoa tumpeloille ja itsekkäille.

Mitä tarkoittaa jollet saa mitä haluat?

Vierailija
36/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä jaksat tuollaista? Onko miehesi jotenkin yksinkertainen? Minä en jaksaisi, en edes kuukautta.

No tässä keississä mies ei ole se yksinkertainen osapuoli lainkaan.

Vierailija
37/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä halua mitään noista "miesten jutuista", poislukien suuseksi ja peppuseksi, joihon aloite tulee vaimolta ja silloinkin mennään pitkän kaavan kautta siten, että ei satu. Ei todellakaan kiinnosta satuttaa naisia. Suuseksiä antaisin vaimolle vaikka joka päivä, mutta hän haluaa sitä hyvin harvakseltaan. Koko seksin pointti on nauttia yhdessä kumppanin kanssa -> jos seksi ei tyydytä kumppania niin en nauti siitä itsekään.

Vierailija
38/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kumppanisi voi tietää, milloin haluat vaihtaa asentoa, jos et sano. Ei tähän kukaan pysty, telepatiaa kun ei ole vielä keksitty.

Vierailija
39/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kumppanisi voi tietää, milloin haluat vaihtaa asentoa, jos et sano. Ei tähän kukaan pysty, telepatiaa kun ei ole vielä keksitty.

En käsitä miksi naisille yleisesti seksistä puhuminen on näin vaikea asia.

Vierailija
40/97 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miksi naisille yleisesti seksistä puhuminen on näin vaikea asia.

Ehkä se asennon vaihtaminen ei ole se juttu. Miehethän haluavat vain panna ja panna... eikö ne miehet voi opiskella hiukan naistenkin nautinnosta, naisethan itse ottavat selville mistä miehet tykkäävät. Ja jos joku nainen kertookin, saa täälläkin palstalla vain kettuilua osakseen, täällä muutama tai ainakin yksi mies joka ainakin yrittää lytätä naisten sanomiset. Näin se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä