Pään koko
Mies, jota tapailin, alkoi vähän ennen suhteen päättymistä vihjailla, että minulla on iso pää. Tämä ei ilmeisesti ollut pääsyy ( hah..) suhteen loppumiseen, mutta hän kuitenkin esitti asian siihen malliin, kuin se olisi yksi vaakakupissa painava asia. Muun pään ympärys on siis 54 cm. Minkä kokoisia päitä palstalaisilla on? Onko mun pää siis niin helvetillinen kurpitsa, ettei mun seurassa voi näyttäytyä tai suhdetta jatkaa?
Kommentit (150)
Jos nainen on lyhyt, kyllä kai 55 cm kokoa oleva lakki/hattu on jo huomattavan iso.
Joo, 54-55 cm koko on ns. normaali pitkällä/kookkaalla naisella.
Ylioppilaslakki istuu joillekin erittäin hyvin. Isopäisillä se näyttää hauskalta.
Teetin tohtorinhatun ja sen koko on 54,7 cm. Hatuntekijä mainitsi koon olevan pienen.
Vierailija kirjoitti:
Teetin tohtorinhatun ja sen koko on 54,7 cm. Hatuntekijä mainitsi koon olevan pienen.
Sopusuhtaisella ihmisellä joo.
62 cm. Hatuissa ei yleensä ole kokoja kaupassa. Säädettävissä lippalakeissa yms. yleensä säätövara ei riitä. Vain venyvät päähineet useimmiten sopivat, mutta välillä pipot silti kiristävät päätä. Jotkut paidat ovat ahtaita vetää ylle jos pääntie on huonon mallinen.
Kyllä pienellä naisella koko 55 on jo valtava. Ei ole ainakaan siro.
Kaunis nainen on sirokasvoinen ja pienipäinen.
Iso pää ei ole huono asia.
Isopäät, ylioppilaat ja antropologit, laskekaa nyt jos päähän vertailtavan pallon säde kasvaa vaikkapa 4 cm niin kuinka paljon kasvaa tilavuus? Prosenteissa. Lajeja tarkastellessa isoista aivoista ei liene haittaa.
Riippuu onko ruma päänmuoto, sellainen munakoiso kertoo jo paljon.
Normaali hatun koko on alle 55 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ap on todella pieni pää, jos olet sen oikein mitannut. Keskimääräistä paljon pienempi.
Takaraivolta otsaan mittasin, pitäisi siis olla mitattu pään leveimmästä kohdasta. Olen keskimääräistä lyhyempi, niin ehkä se sitten näyttää suhteessa jumalattomalta melonilta.
En kehtaa enää liikkua ihmisten ilmoilla kun mietin vaan, että ihmiset ihmettelee mun jättipäätä.
Jostain syystä muistan, että ylioppilaslakkini on kokoa 54, se on liian pieni niin kuin ikäisilläni usein on. Olen alle 160-senttinen. Eli tämän perusteella sanoisin, ettei pääsi todellakaan ole mitenkään suuri vaan just sopiva. :)
Sama täällä! Voihan joku ajatella minua isopäiseksi, kun mulla ei ole sellaista kauniisti kaartuvaa takaraivoa (ikäiseni kun olisivat kuolleet, jos ei nukutetttu selällään, nuoremmat kuulemma sitten olivat selällään tukehtumisvaarassa, että näin), joten ehkä pääni on sitten vähän levyemmän mallinen ja näyttää siksi joidenkin mielestä isolta edestä katsottuna. Näillä on menty tähän asti ja mennään vastakin! :D
Olen noin 158 cm, hatun koko 56. Oon kuulemma vesipäinen.
Ei se iso pää ollut syy siihen että loppui vaan se ei enää tykännyt susta. Kun toiseen kiinnostus alkaa lässähtää niin sitä alkaa huomaamaan kaikenlaista mikä toisessa on muka pielessä. Sellaisetkin piirteet jotka ennen on olleet hyviä voi muuttua huonoiksi tai katsoo uusin silmin jolloin niitä epäkohtia alkaa löytymään vinot pinot.
Luetélkaa julkisuuden henkilöitä joilla on iso pää
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on sirokasvoinen ja pienipäinen.
Tarkoitatko todella pienipäinen?
Ei ole kauneuden merkki olla pienipäinen. Mikään yksittäinen piirre ei ole kauneuden merkki.
Kummankin kookkaan poikani pää on 59 ja pienestä saakka olleet isopäisiä. Pään koko vaihtelee yllättävän vähän pituuserojen tai muunkaan mukaan: 54 aikuisella pieni, 59 iso. Ei kokoa huomaa muuta kuin mitan kanssa tai tarkkaan katsomalla.
Alle 54 cm on normaali.