Nainen himoitsee minua
Vaikea tilanne kun en osaa tehdä asialle mitään vaikka tämän naisen ulkonäkö on aina kuitenkin viehättänut minua. Hänellä on jonkin verran kokemusta miehistä olen kuullut muilta täällä sekä kuten mainitsin, naiseksi viehättävä ulkomuoto ja kasvot. Tämä on ehkä turhaa huolta, tai turhan harmitonta ajattelua mutta vaikuttaa omiin ajatuksiini itsestäni, ja seksistä. Ja mitä haluihini hänen suhteen tulee niin ajatuksissani voisin rakastella häntä, mutta realistisesti aina tuo tuollainen nainen kiimapäissään ja kännissä monesti tulee sanoneeksi mulle noita himojaan minua kohtaan. Se vain ärsyttää ja loukkaa mua. Ei millään pahalla mutta oikeasti. Vaikea tilanne kun en osaa tehdä asialle mitään. Kun en haluaisi loukatakkaan häntä tai hänen herkkää mieltänsä ko.asian vuoksi.. kun tuo nainen himoitsee minua?
Kommentit (4)
Koitahan nyt herätä noista unelmistasi!
Vierailija kirjoitti:
Koitahanf nyt herätä noista unelmistasi!
Ja anteeksi siis mitä: pidä huolta ihan vaan niistä omistasi.. (jos niitä edes ikinä ollutkaan? en usko.)
Ei kai kukaan oikeesti tule satuilemaan, että on pillua tarjolla, mutta en uskalla panna!
Ota se niin kuin se tulee, käytä naisten konstia siihen, ignoraa kaikki mitä se sanoo tai tekee. Tepsii varmasti!