Kokoomus otti Vartiaisen(!!!) hallitusneuvotteluihin
Kokoomus on ottanut talousosaamisesta tunnetun Helsingin pormestarin asiantuntijana miettimään Suomen talousasioita.
Saako kokoomus Suomen talouden yhtä sekaisin kuin Vartiainen nyt jo 2 vuotta pitänyt helsinkiläisten palkanmaksua sekaisin?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Variainen peittoaa Matti Putkosen, Huhtasaaren ja Remontti Reiskan 6-0!!
Vartiainen, jo koulutuksen takia, talousmies, ekonomisti
Se ketä keksi keskuspankit pilasi kaikki maailman asiat. Nyt niitä ei saa enää kaadettua koska ikiliikkujia.
Vierailija kirjoitti:
Vartiainen on Ekonomisti ja tohtori
Vartiainen vihaa köyhiä.
Suomen tulevaisuudesta päättämässä Huhtasaari ja Korhola tuon on pakko olla pahaa unta.
Vartiainen on oikeasti kylmäsydämisin poliitikko jota on. Laittakaapa googlee mitä tulee sanoilla Juhana Vartiainen + työttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastopolitiikassa mukana Eija-Riitta Korhola.
ex kasnsanedustaja, meppi, clean techiin ja energiaan keskittyvä hallitusammattilainen ja filosofian tohtori, 63 v täyttää tänävuonna, vävy kansanedustaja ja juristi, kokoomus, Eijariitta loikkas kokuumuksesta kristittyihin aikoinaan, ex mies Hgin yliopiston ympäristömuutoksen professori vuodesta 2007. Hän on myöd Hgin yliopiston bio- ja ympäristötieteellisen tiedekunnan yhteiskunnallisesta vuorovaikutuksesta vastaava varadekaani. Eijariitta imenyt silloin jo ympäristötietoutta.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla Huhtasaari neuvottelijana; nainen joka kieltää tieteen ja ehdotti tosissaan Nobelin rauhanpalkintoa Trumpille. Tämähän on yksi pelkkä vitsi koko maa.
Saihan Obamakin rauhanpalkinnon vaikka pommitti kaikkea mika liikkui
Itse asiassa Vartiainen on rehellinen kun myönsi pari vuotta sitten että työttömyyttä ei pidä painaa alle 6prosentin syystä että duunarit rupeaa pyytämään palkkaa lisää kun työllisiä on liian vähän kerrankin kokkare oli rehellinen mutta kertoo oikeistolaisesta ajatusmaailmasta kaiken.
Kun me ihan kaikki (eli köyhät ja työntekijät) kiristävät vyötä, ja vähän vielä kiristävät vyötä ja hiukan vielä niin paratiisi koittaa meille kaikille.
Vartiainen hämmentämässä hallitusvelliä, siinäpä varsinainen organisaattori sekä jännien ratkaisujen yli-insinööri samassa persoonassa. Lämpimät onnittelut.
Mies, joka on hajottanut Helsingin kaupungin palkanmaksun ja ollut väärässä lähes jokaisesta talousasiasta
Vartiainen kertoi ottavansa työaikana nokosia. Hallitustyöskentelyyn hän aikoo käyttää lomiaan.
Vartiainen vihaa työttömiä, köyhiä ja sairaita. Itse lihoo ja nukkuu työaikana nokosia. Taitaa tulla historian lyhyin hallitus.
Kauhulla ajattelen ensi vuotta, kun vielä presidenttiin vaihtuu. Loppuu sekin viisaus ja auktoriteetti mikä on rauhoittanut kansaa ja hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vartiainen vihaa työttömiä, köyhiä ja sairaita. Itse lihoo ja nukkuu työaikana nokosia. Taitaa tulla historian lyhyin hallitus.
Sillä riittää vihattavia. Kun oikein lasketaan työttömät+9e työttömät ja pelkälle tt-tuelle pudonneet niin riittääkö puolimiljoonaa? Köyhiä on vielä enemmän jotain luokkaa miljoona. Vartiainen inhoaa siis karkeasti joka viidettä suomalaista. Noo voidaan sanoa että tunne on molemmin puolinen.
Mua ainakin vähän ahistais jos tyyliin sadattuhannet ihmiset inhoaisivat mua. Tosin en ole kokoomuksen kannattajakaan. Enkä vertaile ihmisiä rikkaruohoihin. Mulla on sen kaltaisia eroja tähän vartiaiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vartiainen sanoi "Suomi tarvitsee lisää tehtyjä työtunteja ja työllisiä. Tämä on todella tärkeää, kun ikääntyminen puskee toden teolla päälle.
Kun nyt kaupunki saisi edes nuo tehtyjen työtuntien palkat maksuun ja viimevuoden verotiedot oikeiksi.
Oikeasti tuo Kummeli-hahmo ei ole osoittanut mitään johtajuutta Sarastian (joka teki muuten viimevuonna vpittoa 7 milj.) palkanmaksun sujuvoittamiseksi.
No, turha kysyä ainakaan minua tekemään ylitöinä työtunteja hoitoalalla ennenkuin nuo entiset lisät on maksettu. Kesä on jo etukäteen kaaos kun kesätyöntekijöitä ja keikkalaisiakaan ei ole esim. kotihoidossa.
Juhana varmaan lähtee hoitamaan vanhuksia. Korona-aikana hän uhosi kuinka lähtee kesällä marjoja poimimaan kun oli pulaa kausityövoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka on hajottanut Helsingin kaupungin palkanmaksun ja ollut väärässä lähes jokaisesta talousasiasta
Kiitos Helsinki kun otitte Juhanan! Muuten tässä olisi todellinen vaara että se tunkisi työministeriksi.
Ei ole mahdollista elättää kaikkia poliitikkoja. Toivottavasti noi kokoomuksen loiset tajuaa sen mutta
Keskuspankeilta pitäisi ottaa rahanluonti oikeus pois kun niin tyhmää porukkaa siellä että jakelee sitä kaikille idiooteille niin helposti.