Suomi voittaa euroviisut
Näin toimittajat arvioivat. Samansuuntaisen arvion olen eläessäni kuullut noin 45 kertaa. Mitä mieltä?
Kommentit (27)
Alkoholistien mielestä hyvä biisi.
Mikä biisi? En ole kuullut kertaakaan
Vierailija kirjoitti:
Voittaa, voittaa👍
Yes yes.
Ihan sama,voittaa tai ei. kaamea renkutus, jolla ei ole mitään tekemistä cha chan kanssa
No mitä se voittoon uskominen on, ellei se ole uskomista voittoon?
Panostus on ollut sitä luokkaa, että ei ole meillä kenelläkään varaa dissata moista. Artisti itse uskoo voittoon, pyrkii voittoon, on panostanut voittoon. Minä uskon voittoon ja olen ollut torilla jo monta viikkoa odottamassa milloin juhlat räjähtää käyntiin.
Todennäköisemmin Ruotsi voittaa, mutta on Suomi hyvänä kakkosehdokkaana ja nyt kirinyt ylöspäin vedonlyönneissä. Muilla ei luultavasti ole mahdollisuuksia, ellei joku oikeasti yllätä.
Tämän vuotinen hehkutus on nyt ihan eri juttu kuin aiemmin, koska Suomi on lähes kaikissa äänestyksissä ollut sijoilla 1-3, vedonlyönnissä toisena ja on kansainvälisestikin tosi hypetetty. Jos joku Iltapaska on aiempina vuosina ilmoittanut, että "The Rasmus/Saara aalto lähtee jahtaamaan viisuvoittoa finaalissa" niin tämä ei ole mitään voittohehkutusta. Edes Bc:stä ei taidettu sanoa, että olisi realistisia voittomahdollisuuksia koska sinä vuonna oli niin kova taso ja kilpailijana Italia.
Toivon todella, että suomalaista kansantautia, alkoholismia, ihannoiva kappale kaatuu kalkkiviivoilla omiin kännisiin kinttuihinsa.