Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi, onko teillä muilla tänä keväänä mennyt tavara kaupaksi?

Vierailija
02.05.2023 |

Myyn vain erittäin hyväkuntoista tai käyttämätöntä ja hinnat vähemmän kuin mitä muut näyttää pyytävän samoista. Nouto Pk-seudulta tai postitankin kyllä. Kaiken pitäisi olla siis kunnossa. Silti kauppa ei käy yhtään. Vielä pari vuotta sitten sain kaiken myytyä nopeasti.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri kuin tuo jolle kommentoit mutta minäkin myyn paljon uutta ja avaamtonta. Eräs sukulainen ostaa usein kysymättä lahjaksi meille väärän kokoista vaatetta, lakanaa jne. Tilailee nettikaupoista joihin ei voi palauttaa.

Juu juu ja jos myynnissä ei satu olemaan just sitä väriä tai merkkiä jota asiakas kyselee niin huomiseksi saadaan.

Avaamattomassa paketissa.

Vierailija
42/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kauppa käy. Porukka muuttunut varovaiseksi. Kohta ollaan 90-luvulla ja 30-luvulla samaan aikaan.

Juu. Ja kohta on uudet talot sotien jälkeen rakennettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka väittävät suomalaisia jäyhiksi ja mielikuvituksettomiksi voivat käydä Torissa kuuntelemassa ne selitykset joita "avaamattomassa paketissa" olevan tavaran kauppiaat kehittävät.

Kyllä niistä yhden folkloristiikan gradun vääntää hetkessä.

Vierailija
44/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos olen antanut ilmaiseksi tai myynyt todella halvalla, menee heti. Muuten ei.

Vierailija
45/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt ihan samaa! Myyn vaatteissa vain hyviä merkkejä, mm. ByPias, Gant ym. ja muissa tuotteissa joko uudenveroisia tai avaamattomia pakkauksia, mutta kauppa ei käy! Minä olisin luullut, että inflaation myötä juuri esim Torin kauppa kävisi, mutta ei?

Eli varatettua?

Valtaosa myyjistä on ihan rehellisiä omia ostamiaan tai lahjaksi saamiaan tavaroita myyviä ihmisiä. Vain täysi typerys leimaa kaikki varastetuiksi. Suurin osa kaupoista sujuu ihan ilman ongelmia. Näin sanoo torin ylläpito itsekin.

Lisäksi käytetty tavara voi olla uudenveroinen, osa ihmisistä osaa säilyttää omaisuutensa siististi. Esimerkiksi leluja minulla on 30v takaa, lähes uudenveroisia koska lapset saivat niitä todella paljon ja eivät kaikilla ehtineet/halunneet leikkiä. Kirjoja meillä on luettu aina paljon ja luettu siististi, ei ole leipää mussutettu samalla meetvurstit sivujen välissä.

Lasiastioiden pakkaukset olen aina säästänyt ja onhan ne uuden näköisiä kun ovat käyttämättöminä vuosikausia kaapeissa jemmattu.

Vierailija
46/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulevaisuus on epäselvä niin ei osteta mitään

Parempi on säästää

Kaikkien työt on vaakalaudalla

Kokoomus on puheillaan, suunnitelmillaan ja vaalivoitollaan saanut aikaan tilanteen, jossa ihmiset ei uskalla tehdä hankintoja, suunnitella eikä aloittaa uutta, kurjistamisen, leikkauksien ja tulevaisuuden pelossa. Tästä se lama ja pysähtyneisyyden aika Suomessa lähtee.

Vierailija
47/57 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissukseen menee, välillä nopeammin ja välillä hitaammin. Kumma ettei naisten vaatepaketit juuri tunnu kiinnostavan, vaikka todella halvalla saisi ajanmukaisia ja kivoja vaatteita. Luulisi että vaikka jollekin pienituloisemmalle kelpaisi ainakin säkillinen hyviä vaatteita alle sen, mitä maksaa vaikka yksi vaate kaupassa. Ymmärtäisi jos vaatteet olisi jotain vanhoja hirvityksiä tms, mutta ihan tavalliset mitä nytkin myydään kaupoissa. Kaipa on sitten myytävä osa kalliimmalla erikseen ja loput vaikka lahjoitukseen tms. 

Ja ei ole kyllä tullut mieleenkään, että joku voisi ajatella uuden tuotteen olevan jostain varastettu. Itsellänikin siis muutama uusi tuote myynnissä, jotka olen saanut. Vaikka näissä halpa hinta niin varmaan sillä ei ihmetytä ketään, ehkä jos olisi 15 kpl uusia iphoneja myynnissä niin voisi olla eri juttu...

Vierailija
48/57 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kaverin puolesta noita Tori.fi:n tv-tasoja. Ylihintaista roskaa.

Kierrätyskeskuksessa oli pilvin pimein tv-tasoja, joita sai muutamalla

kympillä ja sieltä haettiinkin sitten yksi pois kuljeksimasta.

Vierailija
49/57 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käyttää toria, kätevää ja ekologista, usein löytää jotain jopa läheltä eikä tarvii postitellakaan aina. Kivoja tuotteitakin sieltä löytää halvalla. 

Vierailija
50/57 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on myytävä huomattavasti halvemmalla ,kuin kaupassa tai ulkomaisessa netissä. Kuka tyhmä ostaa samalla hintaa,kun saa uudet netistä tai kaupasta.

Sellaisia ylihintoja siellä torissa vallan on.

Vierailija
51/57 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuotteet menee kaupaks maks.24h ajassa. Jos ei mee, pyytää liikaa. Ihmisillä on talot täynnä turhaa tavaraa ja koko ajan tulee lisää.

Iso osa Torin tavaroista kuuluis kaatopaikalle mut ihmiset pyytää niistä uuden hintaa ku siellä ilmottaminen ei maksa mitään.

Ei tarvitse laskea hintaa, tarvitsee vaan malttaa odottaa, että löytyy oikea ostaja, joka haluaa sen tuotteen. Monesti on käynyt niin, että juuri ennen ilmoituksen vanhenemista on osunut kohdalle ostaja, joka haluaa juuri sen tuotteen, mitä ei juuri muualla ole tarjolla ja hintakin on sopivan alhainen. Kausitavara liikkuu nopeasti, kun oikeaan aikaan myy.

Osa myy tavaroitaan ihan liian kalliilla. Sama ostaa kaupasta uusi. Muutamaa tuotetta olen hakenut, siitä on jokunen ilmoitus ihan älyttömään myyntihintaan ja toisaalta useampi ostoilmoitus samasta tuotteesta.

Vierailija
52/57 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt tavarat ihan hyvin kaupaksi. Vaatteita en juurikaan ole myynyt, mutta pari r-cillectionin anorakkia meni heti. Laitan tavaraa myyntiin sesongin mukaan, jos mahdollista. Huonekalut liikkuu hyvin syksyllä, kun opiskelijat tarvitsevat niitä, samoin vaikka kahvinkeittimet tms. Vanha teltta ja retkeilykamat viedään käsistä kesällä. Jos kauppa ei käy, yritän myöhemmin uudelleen.

Hinnoittelu pitää olla järkevä, kuvat hyviä ja mahdolliset virheet kertoa rehellisesti. Osto - tai takuukuitti nopeuttaa laitteiden kohdalla myyntiä.

Huonokäytöksiset turhat kyselijät lyön estolle, niin eipähän tarvitse saman torven kanssa keskustella uudestaan. V.tuttaa raskaasti "onko vapaa" heitot ilman mitään vastausta jatkossa, röyhkeät vaatijat, joille pitäisi lähteä viemään tavaroita ilman että edes nimeään kertovat ja varailijat, jotka eivät koskaan tule, eivätkä ilmoita mielensä muuttamisesta. Näitä lukuunottamatta kaupat ovat sujuneet hyvin, eikä kukaan ole valittanut postitsekaan ostamistaan tavaroista.

Vierailija
53/57 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti käynyt kauppa, paremmin kuin joskus vuosi sitten. Enkä toisaalta ihmettele, moni on säästäväisempi nykyään tässä taloustilanteessa ja onhan se muutenkin ekologisempaa ostaa käytettyä kuin uutta. 

Vierailija
54/57 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkös, että suomalaisten ostovoima on romahtanut todella surkeaksi? Ei silloin mitään ostella.

Vierailija
55/57 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon saanut hyvin kaupaksi kun pistää tosi halvalla. Tavaraa on sit mennyt sillä ajatuksella, että no kunhan joku hakisi pois nurkista. 5-15€/riippuen tuotteesta. Vaatepaketit meni heti 40€ hintaan. Mutta jotkut tuotteet ei mene millään, hyväkuntoista, löhes uutta

Vierailija
56/57 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt sisustus- ja harrastustavaraa, niin on kyllä mennyt ihan normaalisti. Naisten vaatteita en ole jaksanut edes yrittää myydä nyt viime aikoina. Ne ei oikein liiku ja tulee niitä ihme tarkempien mittojen kyselijöitä. Käytän itse loppuun. Mutta sisustustyyli saattaa muuttua muutamassa vuodessa tai joku harrastustavara käydä turhaksi, sellaiseen tori on hyvä ostamiseen ja myymiseen.

Vierailija
57/57 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkös, että suomalaisten ostovoima on romahtanut todella surkeaksi? Ei silloin mitään ostella.

Niin, kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme