Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi, onko teillä muilla tänä keväänä mennyt tavara kaupaksi?

Vierailija
02.05.2023 |

Myyn vain erittäin hyväkuntoista tai käyttämätöntä ja hinnat vähemmän kuin mitä muut näyttää pyytävän samoista. Nouto Pk-seudulta tai postitankin kyllä. Kaiken pitäisi olla siis kunnossa. Silti kauppa ei käy yhtään. Vielä pari vuotta sitten sain kaiken myytyä nopeasti.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja olen tunnistautunutkin sinne heti kun pystyi. Ap

Vierailija
2/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasitko itsellesi omaan ketjuusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasitko itsellesi omaan ketjuusi?

Täydensin aloitustani kun unohtui mainita tuo.

Ap

4/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ihmisillä vähemmän rahaa käytettävissään?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Onkohan ihmisillä vähemmän rahaa käytettävissään?

On varmaan. Mutta eikö sen pitäisi lisätä ostamista torista eikä kaupasta kun torista saa pienemmällä rahalla?

Ap

Vierailija
6/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri.

Vierailija
7/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin just viime viikolla ylimääräisiä lastenvaatteita ja hyvin meni kaupaksi.

Vierailija
8/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuotteet menee kaupaks maks.24h ajassa. Jos ei mee, pyytää liikaa. Ihmisillä on talot täynnä turhaa tavaraa ja koko ajan tulee lisää.

Iso osa Torin tavaroista kuuluis kaatopaikalle mut ihmiset pyytää niistä uuden hintaa ku siellä ilmottaminen ei maksa mitään.

Vierailija
9/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske hintaa.

Vierailija
10/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihkeetä on. Suurin osa taitaa säästää pennosensa vieläkin pahemman päivän varalle.

Vierailija
11/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyn tavaraan pätee nyrkkisääntö max 35% kaupan hintaan vaikka eilen olisi ostettu.

Vierailija
12/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppa ei käy, niin pitää laskea hintaa.

Vierailija
13/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut, kauppa hidastunut. Jotain toki vieläkin menee, mutta vähemmän.

Vierailija
14/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisilä ole rahaa, huomasin muutoksen talven aikana. Nyt joutuu tinkimään hintapyynnistä paljon.

Vierailija
15/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkifarkkuja olen myynyt ja ne liikkuu ihan hyvin. Olen myynyt muutakin naisten vaatetta, mutta niiden myyntiaika on pitempi. 

Vierailija
16/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisilä ole rahaa, huomasin muutoksen talven aikana. Nyt joutuu tinkimään hintapyynnistä paljon.

No mihin ne rahat hävisi hyvätuloisilla napsahtaa etötyöstä se muutama dona tilille joka kk kuin ma tulle illallinen.

Vierailija
17/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt ihan samaa! Myyn vaatteissa vain hyviä merkkejä, mm. ByPias, Gant ym. ja muissa tuotteissa joko uudenveroisia tai avaamattomia pakkauksia, mutta kauppa ei käy! Minä olisin luullut, että inflaation myötä juuri esim Torin kauppa kävisi, mutta ei?

Vierailija
18/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt, mutta lähinnä muut kuin vaatteet on liikkuneet. Esim. huonekalut ja muu sisustus. Yksi syy on varmaankin vaatteiden nykyinen aivan tolkuttoman surkea laatu. Vaikka olisi merkki, niin hajoavat ja kulahtavat parin käyttökerran jälkeen. Ompeleet ja kankaat on surkeita kaiken hintaisissa.

Vierailija
19/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt ihan samaa! Myyn vaatteissa vain hyviä merkkejä, mm. ByPias, Gant ym. ja muissa tuotteissa joko uudenveroisia tai avaamattomia pakkauksia, mutta kauppa ei käy! Minä olisin luullut, että inflaation myötä juuri esim Torin kauppa kävisi, mutta ei?

Yritin ostaa torista eräitä kotimaisia kodintekstiilejä. Vähän käytetyistä pyydettiin siellä enemmän rahaa kuin millä hinnalla ne ihan samat uusina oli useammassa nettikaupassa samaan aikaan myynnissä. Sitä en ymmärrä miksi ihmiset myy kalliimmalla kuin oikeat kaupat ja käytettyä vieläpä. Mutta jos uutta tavaraa on torissa alle kaupan hinnan niin ostan mielelläni. Noita mainitsemiasi merkkejä en vain satu käyttämään.

Vierailija
20/57 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sulla on avaaattomia pakkauksia myynnissä? Siis miksi olet ostanut jotain ja sitten et edes ole avannut pakettia? Jos et edes itse ole vaivautunut avaamaan tuotteen pakkausta, niin tuskinpa se tuote muitakaan kiinnostaa, jos se ei edes itseäsi kiinnosta. Lisäksi  olen alkanut epäillä että suurin osa näistä avaamattomista pakkauksista niin torissa kuin kirppiksilläkin on jostain varastettuja, joten jätän usein sen takia ne ostamatta. Itse en kyllä pidä ByPias tai Gant mitenkään hyvinä merkkeinä, ihan peruskamaa mitä täällä ainakin myydään ihan tavan kirppiksellä muutamalla eurolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi