Tyttöystävä haluaa ulkomaille
Joka vuosi pitäisi olla menossa johonkin. En ymmärrä, että miksi. Itselleni riittäisi paljon harvemminkin, jos nyt ylipäätään tarvitsee lähteä mihinkään.
Kommentit (28)
Ymmärrän kyllä ap:ta. Minä olin parisuhteessa miehen kanssa joka sanoi ettei välitä ulkomaanmatkailusta, huokasin helpotuksesta koska en pidä matkustamisesta itsekään. Minua on raahattu ihan tarpeeksi ulkomaille lapsena, se riittää. Matkustamisessa stressaa kaikki enkä saa siitä mitään hyvää irti. Lisäksi minulla on sellainen sairaus joka rajaa ja hankaloittaa matkustamista. Toin tämän kantani selkeästi ilmi suhteen alussa.
Kolmen vuoden seurustelun jälkeen se alkoi. Mies alkoi linkkailla kaikkia pakettimatkoja ja halpoja lentoja, sanoin että ei kiitos. Yritti udella minkälaisesta matkasta sitten tykkäisin jos hänen ehdotuksensa eivät kelpaa. En minkäänlaisesta. Yritin ehdottaa että menee yksin tai kavereiden kanssa, ei kelvannut. Lopulta tämä oli yksi syy sille miksi erottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit et lähe tänä vuonna. Vaimo voi lähteä yksin tai kavereiden kanssa. Mut niinkun joku jo sanoi, saattais tehdä hyvää sullekin.
Millä tavalla?
En osaa juuri sinulle täsmälääkettä sanoa, mutta muutaman yrittäjäeetoksen ("lomailu on duunareiden luksusta") omaksuneen yrittäjän tuntemisen perusteella, ihmiselle (joita yrittäjätkin ovat) on ihan terveellistä järjestää vuodenkiertonsa niin, että ne jakoavaimet voi tipauttaa ilman omantunnon tuskia lattialle viikoksi vuodessa.
En kylläkään koe tarvitsevani mitään täsmälääkettä. Elämä rullaa eteenpäin ihan hyvin. Ei vaan tekisi mieli alkaa tässä laiskottelemaan, kun on töiden lisäksi tosissaan myös omakin talo pystytettävänä. Siihen olemiseen aikaa on sitten joskus, jos kokee tarpeelliseksi. Minulle pääasia on, että työt säilyy, vaikka nyt on vaikea aika, ja ettei tarvitse huolhtia perheen elannosta.
Sitten pitää vaimon kanssa pitää astetta vakavammalla ilmeellä palaveri, että minkä takia hän sen lomaviikon auringossa haluaa, jos enemmänkin duunia painava voi olla aivan hyvin ilman.
Itsepä valitsit wine laugh travel tyhjäpää naisen
No sano vaimolle nuo syyt miksi et halua lähteä, äläkä lähde. Vaimo menee yksin tai kavereiden kanssa. Tai etsii elämäniloisemman kumppanin. Kiikkustuolissa vanhana yksin voit sitten muistella elämääsi ja olla tyytyväinen että tuli tehtyä töitä ja rakennettua taloa. Ex-vaimo voi miettiä että tuli nautittuakin elämästä ja koettua kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
No sano vaimolle nuo syyt miksi et halua lähteä, äläkä lähde. Vaimo menee yksin tai kavereiden kanssa. Tai etsii elämäniloisemman kumppanin. Kiikkustuolissa vanhana yksin voit sitten muistella elämääsi ja olla tyytyväinen että tuli tehtyä töitä ja rakennettua taloa. Ex-vaimo voi miettiä että tuli nautittuakin elämästä ja koettua kaikenlaista.
Hauskaahan tässä on se, että olemme molemmat melko konservatiivisia ihmisiä, minä olen ehkä hieman vapaamielisempi, ja saan siitä toisinaan kuullakin. Mutta sitten hänen mielestään elämän pitää olla nauttimista ja kokemusten keräämistä. Eli istuu siihen nykyajan trendiin. Minä en ole koskaan ajatellut niin. Taidan vain sanoa, että jos haluaa kerätä kokemuksia, niin voi mennä niitä itsekseen keräämään, mutta joutuu ehkä luopumaan siitä, että kumppani olisi kaikessa mukana, ja saisi siitä sitten sosiaaliseen mediaan kerrottua. Voin kyllä maksaa sen, ei tässä siitä ole kysymys, mutta tulee vain voimistuva vitutus, jos pitää alkaa lepäämään laakereillaan jossain hiekkarannalla viikon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaahan tässä on se, että olemme molemmat melko konservatiivisia ihmisiä, minä olen ehkä hieman vapaamielisempi, ja saan siitä toisinaan kuullakin. Mutta sitten hänen mielestään elämän pitää olla nauttimista ja kokemusten keräämistä. Eli istuu siihen nykyajan trendiin. Minä en ole koskaan ajatellut niin. Taidan vain sanoa, että jos haluaa kerätä kokemuksia, niin voi mennä niitä itsekseen keräämään, mutta joutuu ehkä luopumaan siitä, että kumppani olisi kaikessa mukana, ja saisi siitä sitten sosiaaliseen mediaan kerrottua. Voin kyllä maksaa sen, ei tässä siitä ole kysymys, mutta tulee vain voimistuva vitutus, jos pitää alkaa lepäämään laakereillaan jossain hiekkarannalla viikon ajan.
Eihän sulle ulkomaat tässä ongelma olekaan, vaan vaimo. Ilkiää sotkea sun täydellisen työntäyteisen elämän täydelliset ympyrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulle ulkomaat tässä ongelma olekaan, vaan vaimo. Ilkiää sotkea sun täydellisen työntäyteisen elämän täydelliset ympyrät.
Ei vaimo ole mikään ongelma tietenkään. Ehkä se on enemmän ne yleiset vaatimukset. Aina pyrin toteuttamaan toiveet parhaani mukaan: saan hyvää palkkaa, meillä on varaa käydä siellä ulkomailla ja hankkia tontti hyvältä sijainnilta ja laittaa talo sinne pystyyn. Mutta siltikin se kiristää ilmapiiriä, jos yritän sanoa rehellisesti, miten asiat ovat tänä kesänä. Minä käyttäisin tämän lomani siihen, että voisin saada asioita valmiiksi. Mutta sitten siitä viikko pitäisi lohkaista turhuuksiin. Siis olemme aina ennenkin käyttäneet sen viikon ulkomailla, koska en ihan ehdoton jaksa kuitenkaan olla. Että aina se viikko jostain löytyy. Ja sillä välttää hyvin kaikki konfliktit, koska se on kaikista kurjinta, jos tulee aiheutettua turhaa kitkaa kotiin.
En kylläkään koe tarvitsevani mitään täsmälääkettä. Elämä rullaa eteenpäin ihan hyvin. Ei vaan tekisi mieli alkaa tässä laiskottelemaan, kun on töiden lisäksi tosissaan myös omakin talo pystytettävänä. Siihen olemiseen aikaa on sitten joskus, jos kokee tarpeelliseksi. Minulle pääasia on, että työt säilyy, vaikka nyt on vaikea aika, ja ettei tarvitse huolhtia perheen elannosta.