Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valtava ahdistus juhlien takia

Vierailija
01.05.2023 |

Ei ole diagnosoitu mitään masennusta tms. Yhdet juhlat lähestyy ja olen koittanut puhua miehelleni, että juhlat ahdistavat minua enkä tiedä haluanko lähteä. Hän ei ymmärrä. Puhuu vain kuinka "me olemme menossa sinne". Ajatuskin kammottaa tällä hetkellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku syy miksi kyseiset juhlat ahdistaa?

Etkö tiedä miksi?

Vierailija
2/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä miksi?

Ei mitään yhtä tiettyä syytä. En vain tunne oloani mukavaksi niiden ihmisten seurassa. Lisäksi juhlissa tuntuu aina siltä, että mies on rennosti sohvan nurkassa jututtamassa ihmisiä ja lasten vahtiminen jää minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi meillä on miehen kanssa eri käsitys siitä miten kauan juhlissa viivytään. Itselleni riittää muutama tunti, mutta mies haluaa aina vain jututtaa ihmisiä.. Hänen kotikylälle ollaan menossa juhliin ja siellä meillä majapaikka. Minä kaipaan majapaikassa lomailua ja hän haluaa juosta perheenä vain sukulaisissa. Sitten kun suoraan kerron, että en jaksa koko lomaa kuluttaa sukulaisilla pyörimiseen, hän loukkaantuu. Hän pärjäisi ilman minuakin.

Vierailija
4/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei omaa sukua, ei varmaan pakollista mennä.

Vierailija
5/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei ole pakko lähteä ja tehdä itseäsi vastaan.

Vierailija
6/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä miksi?

Ei mitään yhtä tiettyä syytä. En vain tunne oloani mukavaksi niiden ihmisten seurassa. Lisäksi juhlissa tuntuu aina siltä, että mies on rennosti sohvan nurkassa jututtamassa ihmisiä ja lasten vahtiminen jää minulle.

Käännä voitoksesi. Leiki lasten kanssa ja samalla muidenkin lasten kanssa, jos sellaisia on paikalla. Tutustut samalla muihin paikalla oleviin vanhempiin. Jos ei ole muita lapsia, voit kerrankin omistautua omillesi, kun ruuatkin (?) on valmiina.

Anna sen miehen tavata ja jututtaa sukuaan. Ovat varmasti tärkeitä hänelle lapsuudesta asti ja nyt harvoin näkevät.

Älä nolaa miestäsi suvun silmissä marttyroimalla hänelle tärkeissä juhlissa.

Vierailija
7/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä miksi?

Käännä voitoksesi. Leiki lasten kanssa ja samalla muidenkin lasten kanssa, jos sellaisia on paikalla. Tutustut samalla muihin paikalla oleviin vanhempiin. Jos ei ole muita lapsia, voit kerrankin omistautua omillesi, kun ruuatkin (?) on valmiina.

Anna sen miehen tavata ja jututtaa sukuaan. Ovat varmasti tärkeitä hänelle lapsuudesta asti ja nyt harvoin näkevät.

Näissä juhlissa ei ikävä kyllä ole ruoka valmiina. Tulemme liki 4h ajomatkan päästä ja vieraiden pitäisi tuoda jotakin mukanaan

Vierailija
8/11 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä miksi?

Näissä juhlissa ei ikävä kyllä ole ruoka valmiina. Tulemme liki 4h ajomatkan päästä ja vieraiden pitäisi tuoda jotakin mukanaan

Mikä se semmoinen juhla on? Vaikuttaa pikemminkin nyyttikesteiltä tai työleiriltä.

Vierailija
9/11 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä miksi?

Mikä se semmoinen juhla on? Vaikuttaa pikemminkin nyyttikesteiltä tai työleiriltä.

Juu vieraiden täytyy tuoda tarjottavaa

Vierailija
10/11 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että juhlat pistää ahdistamaan.

Vierailija
11/11 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo mitkään juhlat ole, jos ei ole tarjottavia. Ovatko siis joku sukutapaaminen? Sinä voit jäädä pois ja mies menee lasten kassa, kun heidän suku.