Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada mies palauttamaan likaiset rasiat kotiin?

Vierailija
01.05.2023 |

Lopetan kohta eväiden valmistuksen... Suurimmat riitamme johtuu siitä, että suurin osa rahoistamme menee "lounasrasioihin"... Mies ei koskaan palauta niitä + viime aikoina hän on siirtynyt lautasiin. Nekään eivät palaudu.

Mikä neuvoksi?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin mennä pari kertaa miehen työpaikalta hakemaan sinne unohtuneet rasiat isoon ääneen. "Tulin hakemaan meidän Pekan eväsrasiat, kun se ei ikinä muista tuoda niitä kotiin." :D Josko jatkossa muistaisi, jos siis kerran haluat jatkaa tuota eväspelleilyä vielä.

Vierailija
82/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika noloa aikuiselle miehelle mennä töiden jälkeen olusille likainen, mutta tyhjä eväsrasia kainalossa. Ole siis ystävällinen ja käytä vastaisuudessa halvempia, kertakäyttöisiä pakkausmenetelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun nyt AP otti puheeksi sama juttu meillä. Ostan vuoden aikana kymmeniä eväsrasia pakkauksia.

Mies ei taida tuoda rasioita kovin usein takaisin.

Meillä usein edellisen päivän jämät eväänä, ei tule ruoka hävikkiä. Mutta rasia hävikkiä tulee. Joku sanoi että muovipussiin, leivät voi laittaa pussiin mut ei ruokaa voi laittaa. Spagetti ja jauheliha kastikkeet tai makkarakeitto ei taida pysyä pussissa😂

Vierailija
84/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43686 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikas mies vois syödä hyvin kyllä lounasravintolassa. Itse asiassa luulen että syökin ja heittää sun tekemät eväät rasioineen aina roskiin. Siksi ei palauta rasioita.

Miksi hän maksaisi kalliista sisäfileistä yms, jos viskaisisi ne roskiin & vetäisi enemmin Hesen kerrosaterian?

Jos noin tapahtuisi, antaisin ennemmin hänen maksamansa ruoat jollekin muulle. - Ap

Eväät kertovat köyhyydestä, oli sitten minkälaista sisäfilettä tai makaronilaatikkoa hyvänsä. Muut lähtevät ravintolaan lounaalle ja sun mies jää työpaikalle yksin syömään eväitä? Se häpee niitä eväitään, heittää salaa roskiin ja menee lounastamaan työkavereiden kanssa kuten ennenkin, ettei tarvitse hävetä.

Vierailija
85/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43686 kirjoitti:

LOL, ootte ihania!

Rakastan ruoanlaittoa & halvemmaksi tulee tehdä miehelle eväät töihin, samalla vaivalla, kun kokkailen joka tapauksessa ruokaa koko perheelle. Vaihtoehtona tälle on, että mies söisi lounaansa päivittäin jossain lounasravintolassa.

Ongelma tosiaan on, että rasiat jäävät homehtumaan hänen autoonsa/työpaikalle & kymmeniä lautasiakin on kadonnut sen seurauksena, että hän ei vaan muista niitä palauttaa.

Mies itse totesi viimeisen aiheeseen liittyvän riitamme päätteeksi, ettei hän todennäköisesti muista palauttaa niitä jatkossakaan. Hän syytti itseään ja muistamattomuuttaan.

Hyvä mies hän silti on.

Jotkut kertakäyttöiset rasiat (ei vaan ole kovin ekologista!) voisivat jatkossa ollakin mietinnän alla. Mies voisi nämä itse kustantaa.

Emme siis asu yhdessä, emme ole naimisissa, eikä meillä ole yhteisiä lapsia.

Rakastunut ihminen haluaa pitää toisesta huolta. Ja ruoanlaitto on bravuurini.

Rahatilanteesta nillittelijöille sen verran, että mieheni on hyvin varakas. Minä en.

Naurettavaa minustakin, että oikeasti meidän pahimmat riidat syntyy jostain palauttamattomista eväsrasioista.

Tärkeimmästä rasiastaan hän pitää onneksi hyvää huolta. :)

- Ap

Nyt mä en ymmärrä.

Miksi köyhä ap tekee omista tuloistaan lounasruokaa ja ostaa omilla rahoillaan niille purkkeja miehelle, jonka kanssa ei edes asu yhdessä? Ja vieläpä mies on varakas ja voisi ihan helposti joko ostaa lounaan tai ostaa miljoona uutta purkkia?

Tämä on ihan hullu ketju ja aloitus. Harvoin kukaan tarjoutuu noin kynnysmatoksi itse.

PS. Tajuatko ap, että se valmisyamasi eväslounas on lisäksi todennäköisesti miehelle välipala ja hän syö oikean lounaan normaalisti lounasravintolassa.

Vierailija
86/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sellainen tilanne, että ap on todella epätoivoinen miehen saamisen suhteen ja on tavannut varakkaan miehen, jolle yrittää myydä itseään suhteeseen kotiapulaisena? Ap on ryhtynyt tekemään miehelle eväitä töihin, vaikkeivat edes asu yhdessä, siivoatko myös miehen kotia ja pesetkö hänen vaatteitaan ja silität paitoja?

Suosittelen että alat periä häneltä palkkaa noista kotiapulaisen palveluksistasi, niin saat edes jotain vastineeksi.

Vierailija
87/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö keksi? Jokaisesta palauttamattomasta rasiasta kuukausi pillutonta aikaa.

Vierailija
88/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että mies söisi kallista lounasruokaa jossain ja ap yrittää säästää perheen rahoja laittamalla eväät rasiaan.

Huomatkaa, että muovirasia täytyy pestä kunnolla nopeasti. Muuten se on pilalla ja haisee eikä kiehuva vesi tai etikka saa hajua pois. Oletan, että se pilaannuttaa sinne laitetut uudetkin ruuat. (Tyttärelläni jäi kerran eväät syömättä ja jätti likaisen rasian jokännekin eli kokemusta on)

Ratkaisu on helppo: laita ruoka pakastepussiin ja kertakäyttölautanen mukaan. Mies sitten syödessään laittaa pussista ruuan kertislautaselle.

Vierailija
89/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etkö keksi? Jokaisesta palauttamattomasta rasiasta kuukausi pillutonta aikaa.

Keneltä ap sitten itse saisi seksiä?

Vierailija
90/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta eväiden teko. Ei se sulle siitä maksa kuitenkaan. Tehköön/ostakoon itse.

Alkuun voi tulla tyypillistä vauvamiesvikinää kun palvelun laatu laskee.

Vierailija
91/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapoikien mukaan komeilta alfamiehiltä.

Vierailija
92/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se huomaa vaikka laitat eväiden tilalle täyden biojätepussin, kunhan laitat sinappia ja ketsuppia siihen.

Vierailija
93/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohahti viimeistään tuossa vaiheessa, kun Ap sanoi lautastenkin jäävän matkalle. Ketjussa ehdotetut margariini- tai viilipurkit kuulostavat hyvältä ratkaisulta.

Minä vien evääni töihin pakastepussissa, jonka senkin tuon takaisin kotiin, jos on vielä ehjä.

Vierailija
94/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu vahvasti siltä, että hänelle muovirasiat ovat tärkeämpiä kuin seksi.

Vierailija
95/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että mies söisi kallista lounasruokaa jossain ja ap yrittää säästää perheen rahoja laittamalla eväät rasiaan.

Huomatkaa, että muovirasia täytyy pestä kunnolla nopeasti. Muuten se on pilalla ja haisee eikä kiehuva vesi tai etikka saa hajua pois. Oletan, että se pilaannuttaa sinne laitetut uudetkin ruuat. (Tyttärelläni jäi kerran eväät syömättä ja jätti likaisen rasian jokännekin eli kokemusta on)

Ratkaisu on helppo: laita ruoka pakastepussiin ja kertakäyttölautanen mukaan. Mies sitten syödessään laittaa pussista ruuan kertislautaselle.

Voihan työpaikallakin olla astia-arsenaali, eli kyse ei välttämättä ole siitä.

Meidän kahvihuoneeseen kertyy tolkuton määrä eväsrasioita, ihan niitä kannellisia, pestäviä, eväille tarkoitettuja paksumuovisia rasioita räväkän värisillä kansilla.

Kuukauden-parin välein tyäkaveri kasaa pöydän päähän järkyttävän määrän ihmisten jättämiä rasioita, että ota omasi tai menee roskiin. Suurin osa menee roskiin. Eivät ihmiset välitä. Jotkut jättävät likaisen rasian syötyään pöytään niille sijoilleen tai laittavat sen tyhjänä ja likaisena jääkaappiin.

Vierailija
96/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä osaa itse mennä kotiin miksi miehesi pitäisi sinut palauttaa kotiin?

Voisit edes sen verran käyttää aikaa perushygieniaan, että rasiasi ei olisi likainen.

Vierailija
97/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä lukenut koko ketjua...

Se mies on ap:n TAPAILUKUMPPANI. Eivät edes asu yhdessä saati ole naimisissa. Ap on pienituloinen ja mies on varakas, joten ei ole edes tarvetta ap:n säästellä miehen rahoja eväillä.

Se mies ilmeisesti tuo ruuan raaka-aineita ap:lle kotiin heidän tavatessaan ja ap esittää kätevää emäntää ja valmistaa niistä ruuan miehelle ja purkittaa eväsarasioihin.

Lisäksi ap varmaan myös vähintään siivoaa miehen kotia ja ilmaiseksi tietenkin.

Miehellä on lisäksi varmaan joku toinen nainen seksiin ja hauskanpitoon.

98/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies hän on. Ja tänään hän haki eväänsä kotipizzasta. - Ap

99/104 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
100/104 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43686 kirjoitti:

Sinulla on kyllä poikkeuksellisen matalat kriteerit tapailumiehelle.