Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan olet ollut naimisissa ja oletko onnellinen?

Vierailija
01.05.2023 |

Minä olen ollut jo 23 vuotta naimisissa. Ja olen todella onnellinen. Olemme parhaita ystäviä ja meillä on samanlainen huumorintaju. Rakkautta ja lempeä piisaa, joka päivä. On toki riitojakin, kellä ei olisi. Mutta niitä on hyvä sovitella rakkauden teoilla ja anteeksi pyytämällä. Tunnen olevani rakkauden täyttämä ja olen kiitollinen aviomiehestäni. Entä miten muilla?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta yhdessä 18. Olen onnellinen, elämä muuttuu paremmaksi vuosien myötä.

Vierailija
22/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te edes tiedä, mitä onni on. Se on se fiilis kun ripottelee puolison tuhkat sammalikkoon ja heittää mennessään uurnan roskikseen.

Pikemminkin kuulostaa siltä ettet sinä tiedä. Toivon että sinäkin onnea löydät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v naimisissa, 21v yhdessä. En ole onnellinen, mutta en ehkä niin onnetonkaan. Tässähän tämä menee.

Vierailija
24/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta. Olen vahvasti esivaihdevuosi-iässä mikä vaikuttaa vahvasti siihen että viikon neljästä viikosta olen onnellinen, viikon ok ja puolet kuukaudesta en tosiaankaan ole onnellinen enkä halua olla lähelläkään miestäni. Enkä ketään miestä. Joten riippuu milloin kysytään.

Vierailija
25/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 10v, naimissa 7v. Olen onnellinen avioliitostani, valitsin hyvän miehen. Huumori on se yhdistävä asia liitossamme, sillä olemme selvinneet vaikeistakin paikoista.

Vierailija
26/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 30 vuotta naimisissa ja onnellinen. En pystyisi yhden yön suhteisiin tai vaihtuviin kumppaneihin, minun pitää olla emotionaalisesti sidoksissa ihmiseen, jonka kanssa jaan kaiken muunkin. On ihme, että löysin hyvän kumppanin. Olen varautunut ja reviirini on kohtuuttoman suuri. Onneksi olin nuorena rohkeampi ja uskalsin päästää reviirin sisälle tämän yhden ihmisen. 

Nykyaika tuntuu minusta ihan vieraalta, kaikki ne vaihtuvat sänkykumppanit, kevytsuhteet ja säätäminen. Olenkin kauhea kalkkis ja ihmissuhdekonservatiivi, mutta mikä sopii minulle, ei taas sovi muille. Hyväksyn sen täysin. 

Jotkut tuttavani ovat "kauhuissaan", kun olen ollut saman kanssa niin kauan. Minusta se on taas suuri onni. 

Kun on kauan yhdessä, myös kasvaa yhdessä. Ja yhteen. 

Vierailija
27/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v ja haluan erota. Olen halunnut jo monta vuotta, mutta äijä ei suostu. Menin totaalisesti ansaan ja kadun.

Vierailija
28/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v, en oikeastaan, tai puoliksi onnellinen. Seksi puuttuu. Muuten arki sujuu, mutta lapsiperheen velvollisuudet painavat.

N

Vierailija
29/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6v ja haluan erota. Olen halunnut jo monta vuotta, mutta äijä ei suostu. Menin totaalisesti ansaan ja kadun.

Eroon ei tarvitse toisen suostumusta. Voit laittaa eron vireille netissä nyt samantien itse.

Vierailija
30/40 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhteydessä 19 vuotta, joista 17 naimisissa. En todellakaan ollut onnellinen. En oikein koskaan. Muusta asioista kyllä, mutta parisuhteessa en.

Onnellisesti eronnut nykyään ja aidosti hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
31/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä jo 47 vuotta, joista naimisissa 43. Kyllä, olen edelleen onnellinen ja nähdäkseni miehenikin on.

Vierailija
32/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 22 vuotta, yhdessä 28 vuotta, sanoisin onnelliseksi liitoksi, olen todella kiitollinen ihanasta kumppanistani.

Vierailija
33/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vuodesta 1996, naimisissa vuodesta 1998.  Olen onnellinen ja uskoakseni puolisonikin on. Hopeahääpäivä tulossa!

Vierailija
34/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotta yhdessä:

- maksa, hoida, huolla

- ei ole hääviä

Vierailija
35/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 vuotta naimisissa oloa. Meillä menee paremmin kuin koskaan. Ikinä emme ole pettäneet toisiamme ja intohimoa löytyy vieläkin.[/quote

Koskaan et voi 100% varmasti sanoa, että emme ole pettäneet toisiamme. Sinä et ole, mutta puolisosi ei ole välttämättä jäänyt vain kiinni. Ja harvemmin sitä kiinni jää. Ei kannata olla liian naiivi. :)

Vierailija
36/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta. Olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
37/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 vuotta yhdessä, 27 niistä naimisissa. Olen onnellinen. Matkaan on mahtunut niin ylä- kuin alamäkiä. Jossain vaiheessa olin jo pakkaamassa matkalaukkuni ja lähdössä. Onneksi silloin en antanut periksi.

Vierailija
38/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 27v, naimisissa 21v.

Ollaan onnellisia monessa asiassa. Meillä on upea kumppanuussuhde ja olen aina kokenut olevani rakastettu ja arvostettu. Toteutamme yhteisiä haaveita ja meillä on ihana perhe.

Suhdetta varjostaa vain miehen estyneisyys hellyydessä, ei osaa halata eikä suudella. Hellyys välillämme on kuiva pieni hyvänyönsuukko ja nopea läpy läpy halaus. Seksikin on lopahtanut muutama vuosi sitten käytännössä hänen aloitteestaan (osin terveydellisistä syistä).

Tämä kaihertaa pahasti koska itse olen hyvin fyysinen ja kaipaan läheisyyttä. Ehkä kokonaisuudessa 50/50% onnellinen

Vierailija
39/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta, olen onnellinen. Puolisoni on ainoa ihminen, jonka kanssa olen koskaan halunnut olla. Olemme yhä todella rakastuneita toisiimme, meillä on hauskaa yhdessä ja lisäksi olemme hyvä pari, joiden elämäntavat, -arvot ja -haaveet sopivat yhteen ja autamme toisiamme arjen ohella unelmiemme toteuttamisessa. Olemme olleet onnekkaita vaikka elämä ei toki aina ole helppoa.

Vierailija
40/40 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta ja kyllä olen todella onnellinen. Just eilen illalla ennen nukkumaanmenoa halailtiin ja mä pohdiskelin että miten näin kaks erilaista ihmistä sopii näin hyvin yhteen. Oon tosi onnekas että löysin mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä