Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mukaan minä määrään liikaa. Vappu pilalla

Vierailija
01.05.2023 |

Mies avautui, että minä muka määrään kotona liikaa. No mutta jonkunhan se on sanottava, että koska siivotaan tai tehdään jotain koska muuten EI TEHTÄISI MITÄÄN!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo asia ei tule koskaan muuttumaan, jos puoliso on tuollainen vätys jota pitää pyytää monta kertaa hoitamaan omat velvoitteensa. Sitten kun pyydät riittävän monta kertaa, olet nalkuttava akka. Kertokaas nyt te arvostelijat ja haukkujat että miten tällainen tilanne pitäisi hoitaa...onko toisen tehtävä tehdä kaikki kotityöt? Nyt niitä suuria viisauksia tulemaan ja mielummin aikuisilta.

Muhun varmaan toimisi parhaiten asioista sopiminen. Sopiminen, ei sanelu. Jos asiasta päästään yhteisymmärrykseen ja lupaan tehdä jotain, niin velvollisuudentuntoni auttaa hoitamaan asian.

Ei auta tosiaan kaikille sopiminen. En tiedä edes miten vätys erottaa sopimisen ja sanelun?

Vierailija
22/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seuraavalla kerralla, että siivotaanko huomenna vaiko ylihuomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Sovittiin perjantaina, että tässä pitkän viikonlopun aikana minä teen x ja mies tekee x. Minä olen oman osuuteni hoitanut jo tuolloin perjantaina. Mies ei ole tehnyt mitään. Ehkä joudun vielä sanomaan tai sitten en ja homma vaan jää hoitamatta, minä en jaksa enää.

Viikonloppu ei ole vielä lopussa, miehellä on hyvin aikaa hoitaa osuutensa. Jos alat siitä nyt jo natkuttaa, niin ei motivaatio sillä ainakaan nouse.

Vierailija
24/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmaskotin voi pistää kiertoon

Vierailija
25/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, mutta kyllähän tähänkin ääliöt tarttuu. Jos te jatkatte näiden paskaprovojen ruokkimista, niin ei me koskaan saada tänne laadukkaampia provoja. :(

Vierailija
26/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, mies on kamala sika, mutta en kuitenkaan eroa, vaan valitan mammapalstalla! Yhyy!

Vierailija
27/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan lakkaat "määräämästä" ihan kokonaan. Et sano mihinkään asiaan mitään, vain jotakin ympäripyöreätä. Anna miehen pyörittää huushollia noin kuukauden kommentoimasta mitään mihinkään. Olet vaan. Kutsu vieraita, mutta älä vahingossakaan siivoa tai valmistaudu mitenkään erityisesti. Elä niinkuin miehesikin elää. Katso kuinka kauan kestää, että miehellä tulee järkeä päähän. Jos järkeä ei tule, niin kantapäät vastakkain.

Vierailija
28/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on aika tavanomainen tilanne parisuhteessa. Turha siitä on sen enempää kierroksia ottaa, pelihousuja repiä tai eropapereita laatia av-kuoron pauhatessa taustalla.

Toisinaan jaksaa enemmän, toisinaan vähemmän. Kunhan pitkässä juoksussa molemmat osallistuvat suurin piirtein tasapuolisesti.

Vai pitääkö suorittaa burn out myös kotihommista, saako siitä kirkkaamman kruunun?

T. Leppoisa mies, satunnainen ahkeroija

Vierailija
29/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt on aika tavanomainen tilanne parisuhteessa. Turha siitä on sen enempää kierroksia ottaa, pelihousuja repiä tai eropapereita laatia av-kuoron pauhatessa taustalla.

Toisinaan jaksaa enemmän, toisinaan vähemmän. Kunhan pitkässä juoksussa molemmat osallistuvat suurin piirtein tasapuolisesti.

Vai pitääkö suorittaa burn out myös kotihommista, saako siitä kirkkaamman kruunun?

T. Leppoisa mies, satunnainen ahkeroija

Onko teillä lapsia? Jos on, niin varmaan tiedät, ettei voi vaan vedellä leppoisasti satunnaisesti kotitöitä tai koti on kaaoksessa. Tai ehket tiedä, kun se vaimosi on burn outin partaalla, koska ei saa tehdä leppoisasti pakollisia asioita.

Vierailija
30/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Sovittiin perjantaina, että tässä pitkän viikonlopun aikana minä teen x ja mies tekee x. Minä olen oman osuuteni hoitanut jo tuolloin perjantaina. Mies ei ole tehnyt mitään. Ehkä joudun vielä sanomaan tai sitten en ja homma vaan jää hoitamatta, minä en jaksa enää.

Viikonloppu ei ole vielä lopussa, miehellä on hyvin aikaa hoitaa osuutensa. Jos alat siitä nyt jo natkuttaa, niin ei motivaatio sillä ainakaan nouse.

Vai niin. Nyt se makaa tuolla sohvalla puhelin kädessä ja puhui jotain suihkuun ja nukkumaan menemisestä. Tuskin lähtee pihalle enää hommiin. Kuten jo sanoin, en natkuta ja hommat jää hoitamatta. Minullekin on turha enää sanoa mitään mitä minun pitäisi tehdä.