IL: Jessica Alvesin yläosaton kuva koettelee Instagramin sääntöjä Hurja muodonmuutos vaati yli miljoona euroa
www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a7728060-626a-473d-89bc-45c800184cc3
Ihana luonnonkaunis nainen.
M43
Kommentit (31)
Niin. Eihän tossa ole kuin miehen rintakehä johon on laitettu kaksi silikonipussia. Täysin epäeroottinen kuva.
Mitä ihmeen likaa sillä on tissien alla tuossa toisessa kuvassa? Napakan on likainen🤢
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen likaa sillä on tissien alla tuossa toisessa kuvassa? Napakan on likainen🤢
Taitaa olla leikkausarpia.
Onko tuo yksi kuva vain photoshoppia vai onko häneltä poistettu tosi monta kylkiluutakin? Oli miten oli, niin kyllä tuo on aika horrormuodonmuutos. Voisi olla ihan kaunis naisena, mutta onhan tuossa monta juttua vedetty täysin överiksi. Noh, olihan se ihmis-Ken-vaihekin älytön, niin miksipä ei tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on leikkausarpia, ei tosin rintojen suurennuksesta, mutta ei ne likaisilta näytä.
Ikävä sairaus tuo pakkomielle plastiikkakirurgiaan ja kun on pohjalla jo kymmeniä vääriä leikkauksia. Mutta on kuulemma todella kiva ihminen luonnossa ja sympaattinen. Olisi vain pitänyt kyetä lopettamaan ajoissa. Enemmän tulee surullinen olo hänen puolestaan kuin mitään muuta.
Johan tuonne oli suomalaiset ehtineet kommentoimaan :/
Siis onko tämä se entinen ihmis Ken joka päättikin että on nainen?
Psykiatria tuo tarvitsee eikä kirurgia..
"seurapiirikaunotar" :DDDDD
Miksei jutussa kerrottu, että toi on mies?
Miten hän kestää elää itsensä kanssa?
Järkyttävä muovitekele! Hyi h***etti!
Miten tuollaisella nenällä pystyy hengittämään?
Nauroin tuolle OnlyFans kuvalle ja sitten kun katsoo tuota videota jossa hän on.
Ei ihan tuo vyötärö taida kuvissa olla mitä se oikeasti on. On tainnut vähän liian innokkaasti muokata kuviaansa :D
Olen itse laittanut muutaman vuoden välein täyteaineita ja joskus mietin, olenko koukussa niihin mutta vielähän tuohon ääripäähän on matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Johan tuonne oli suomalaiset ehtineet kommentoimaan :/
Ja naiset arvaama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on leikkausarpia, ei tosin rintojen suurennuksesta, mutta ei ne likaisilta näytä.
Se käyttää itseruskettavia ja vartalomeikkiä kuvauksia varten ja ne tarttuu arpikudokseen eri tavalla kuin ehjään ihoon.
Sellainen hieman kalliimpi versio Tuksusta.