Vaikea mies präkää
Mies on sinänsä kiltti, mutta hyvin herkkä. Ja ongelma on, että silloin tällöin hällä hermot pettävät ja hän menee ikään kuin lukkoon, jolloin minkäänlainen keskustelu ei onnistu. Väittää vaan, että minä olen syypää, sitten kyllä katuu ja parantaa tapansa.
Olen aika kyllästynyt, varsinkin kun kuukauden kuluttua on yhteinen matka edessä.
Kommentit (23)
Siis präkää mistä? Ja mitä sitten tapahtuu?
Peru matka. Kaveri sai vastaavalta pesismailasta. Älä jää. Olen tosissani.
Suuttuu, menettää hermojensa hallinnan, alkaa huutaa
Sä oot syypää, mutta narsistina et ikinä myönnä sitä edes itsellesi.
Eikö keskustelu myöhemmin onnistu?
Onko tämä se vaikeus vai onko muutakin?
Ja olet tuon kanssa miksi? Etkö saa parempaa? Ole yksin.
Muista sitten Cryos ajoissa, ja kun ulíset että kaipaat kosketusta niin mene hierontaan.
Vaikuttaa vähän toivottomalta. Onko jokin syy, miksi kattelet tommosta käytöstä?
Itsekö keksit ton präkään? Google ei tollasta sanaa tunne.
Mitähän tämä "keskustelu" oikein pitää sisällään?
Vierailija kirjoitti:
Ja olet tuon kanssa miksi? Etkö saa parempaa? Ole yksin.
Muista sitten Cryos ajoissa, ja kun ulíset että kaipaat kosketusta niin mene hierontaan.
Passiivis-aggressiivisuus paistoi pelkästään tästä läpi. Naiset, opetelkaa rivien välistä lukemista. Tällaiset miehet jätetään Tinderiin.
Ota etäisyyttä, älä mene mukaan olemattomaan riitelyyn, viestitä olemuksellasi että pidät ditä kahjona. Äijällä on jotain ongelmia mutta se on sen ongelma.
Oma kokemus, että miestä ei voi pakottaa keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus, että miestä ei voi pakottaa keskusteluun.
Tämmöisen mörrikän voi pistää kiertoon
Vierailija kirjoitti:
Ota etäisyyttä, älä mene mukaan olemattomaan riitelyyn, viestitä olemuksellasi että pidät ditä kahjona. Äijällä on jotain ongelmia mutta se on sen ongelma.
Ap:n mukaan mies toimii juuri näin.
En usko, että tilanne paranee itsekseen.
Präkää? Mitä on präkääminen?