Miksi et ole nyt Tähtitorninmäellä?
Vapun ajateemisiin perinteisiin kuuluu vapun vietto Tähtitorninmäellä. Miksi et ole kuuntelemassa Ylioppilaskunnan kuoron laulullista vapputervehdystä paikanpäällä? Tätä akateeminen perheemme ihmettelen.
Kommentit (38)
Ei taida ap:kaan kovin akateeminen olla kun kirjoittaa "ajateeminen".
Eli provo!!
Ei jaksa Jyväskylästä lähteä sinne.
Kaikkea se teidän akateeminen perhe ehtiikin ihmetellä taviksille täällä vauvapalstalla. Harmittaako kun pitää perinteiden vuoksi palella siellä?
Tähtitorninmäelle on n. 650 km kotoani. Siksi.
Heräsin just. Matka alkaa sinne päin.
Tätä dippaa ei kiinnosta mitkään tekemällä tehdyt perinteet.
Ja tarkkaan ottaen, sivuaineen proffani mukaan DI/maisteri on vasta akateeminen hang-around, sitten kun löytyy noin tusinan verran vertaisarvioitua julkaistua artikkelia, voi alkaa kutsua itseään akateemiseksi. Minulta löytyy tasan yksi eikä todnäk lisää tule, joten hang-aroundina pysyn.
En minä jaksa värjötellä jäätävässä, tuulisessa kelissä missään mäellä humalaisten muka-hauskojen ihmisten kanssa, joilla on päällä beigenväriset takit ja jotka syövät tippaleipää!
Minä nautin päivästä kotona lämpimässä hyvää ruokaa syöden!
Olen akateeminen, mutta en keksi yhtään hyvää syytä, miksi minun pitäisi raahautua Tähtitorninmäelle. Ymmärrätkö pienessä päässäsi, ap, että kaikki akateemiset eivät asu Helsingissä? Suomea kun sattuu olemaan muuallakin.
Emäntä on kyllä ylioppilas ja peikevvärinen perperiki löytyy.
Mennee kuitenki illaksi töihin, aiko laittaa valakolakin päähän vapun ja kevvään kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea se teidän akateeminen perhe ehtiikin ihmetellä taviksille täällä vauvapalstalla. Harmittaako kun pitää perinteiden vuoksi palella siellä?
Rovosoijakseenhan tuo aapee kirijottaa.
Niinku minäki nyt vaihon ylleiskielen ommaammurteeseen ihan pirruuttaan.
Koska tulin juuri Rapolan linnavuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siellä kukaan tähän aikaan ole.
Perheemme sai parhaat paikat jo. Ottaako päähän?
AP.
Akateeminen nainen räplää älykännyä Tähtitorninmäellä ja spämmää Av:lle. Olenkin aina ollut sitä mieltä, että sivistys ja "akateemisuus" on sielussa eikä sitä saa vaikka lukisi kuinka monta tutkintoa.
Syrijäsäpä tuo Helsinki on.
Ei viitti lähtiä sinne.
Simmaa ja munkkiä syyvään mukuloijen kans.
Moottorisahhaa kunnostelen, vetäs vanahaa piikkilankaa vetorissan ympäri ku rajapatteria raivasin.