Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas vappu yksin

Vierailija
30.04.2023 |

Ei vapulla tapahtumana niin väliä mut tää kaiken ulkopuolelle jääminen. Muilla ohjelmaa, tapahtumia, kaveriporukoita, perhejuttuja. Ahdistaa jo tuleva juhannus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi suomalaiset jokavuotiset kaava-kinkerit sopii joillekin, toisille ei. Itse nautin nykyään siitä että saan olla itekseni jos en soita itse kellekään. Vissiin iso osa ihmisistä nauttii siitä että saa jauhaa samaa paskaa keskenään vuodesta toiseen, itse aloin useampi vuosi sitten vähitellen erakoitumaan, nykyään kasvaa helvetinmoiset sarvet päähän ja piru on irti jos joudun kuuntelemaan lärpätystä vapaa-ajalla omaa sietokykyä pidempään( ei ole kovin pitkä ). Joskus harmitti kun aloin jäämään tämän takia ulos ystäväporukoista, nykyään iskee paskahalvaus jos kutsutaan johonkin. Kykenen pinnistelemään kyllä muutamasta tunnista pahimmillaan pariin päivään, keppaloiden pituudesta riippuen, mutta sitten alkaa näkyä vitutus jo ulospäin...

Vierailija
22/25 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naisethan ovat aina sanoneet, että ovat onnellisia ilman miestä. Ja nyt valitetaan yksinäisyydestä.

Voi kuinka söpöä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin!

Jätä se sika!

Vierailija
24/25 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin yksin olosta ja rauhasta. En jaksa muita ihmisiä kauaa. Saa tehdä ja olla miten haluaa. Mulle vappu ja juhannus eli nää ryyppyjuhlat on tunne että äkkiä pois ja kodin rauhaan.  Mökille menen kun lumet sulaa ja tulen pois kun tulee pakkaset että huusiin jäätyy. 

Vierailija
25/25 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisethan ovat aina sanoneet, että ovat onnellisia ilman miestä. Ja nyt valitetaan yksinäisyydestä.

Voi kuinka söpöä! :D

Kirjoitin tota sun raapustusta edeltävän kommentin. Itse olen mies ja sun kaltaisten tappioiden takia näiden vuosittaisten kausijuhlien viettäminen, täydellisestä yksinolosta nauttien, tuntuu nykyään siunauksesta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme