Pystyttekö puhaltamaan ilmapallon?? Musta tuntuu että päässä poksahtaa joku puhaltaessa
Mä en saa puhallettua palloja kunnolla, nuo on vaikea puhaltaa, jotenkin niin tiukkoja. tuntuu puhaltaessa pahalta päässä, sellaiselta että päästä poksahtaa joku suoni tai muu.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (9)
Ilmapallon pitäisi olla helposti puhallettava. Joku tekee kepposen valmistamalla vaikeasti puhallettavia tai sitten ne on tarkoitettu koneellisesti täytettäväksi. 80-luvulla oli noita jo.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se ylipaino ja huono kunto teettää..
😅 Jännä juttu kun jonkun pitää kommentoida noin joka asiaan ja syyttää ylipainoa.
Tiedoksi nyt sulle: olen normaalipainoinen, ei astmaa enkä polta tupakkaa. Nuorena olen kyllä kokeillut tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmapallon pitäisi olla helposti puhallettava. Joku tekee kepposen valmistamalla vaikeasti puhallettavia tai sitten ne on tarkoitettu koneellisesti täytettäväksi. 80-luvulla oli noita jo.
Prismasta ostin pussillisen jotain ilmapalloja. Ei ole helppo puhaltaa, todella tiukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Hv. Mä oon hoikka ja en pysty puhaltamaan ilmapalloa, ainiin mutta mulla onkin astma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅 Jännä juttu kun jonkun pitää kommentoida noin joka asiaan ja syyttää ylipainoa.
Tiedoksi nyt sulle: olen normaalipainoinen, ei astmaa enkä polta tupakkaa. Nuorena olen kyllä kokeillut tupakkaa.
Eli huono kunto syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hv. Mä oon hoikka ja en pysty puhaltamaan ilmapalloa, ainiin mutta mulla onkin astma.
Mullaki astma, ja pystyn kyllä puhaltaan ilmapallon,en ole lihava.
No, näköjään pystyn, puhalsin niitä muutama tunti sitten n.18kpl.