Olipa kiihottava self bondage kokemus
Kokeilin nyt ekaa kertää tuota käsiraudat käteen ja avain jääpalan sisään juttua. Eli tuossa laitetaan pieneen kuppiin ensin puoliksi vettä ja narunpätkä, kun se on jäätynyt laitetaan jään päälle käsirautojen avain ja täytetään kuppi. Kun vesi on jäätynyt ripustetaan tuo avaimen sisältävä jääpala vaikka lampuun roikkumaan. Avain tipahtaa kun jää on sulanut.
Tein siis näin ja laitoin Lush 3 vibraattorin vibraamaan ja lukitsin käteni selkäni taakse käsiraudoillani. Arvatkaapa montako orgasmia ehdin tai jouduin saamaan ennenkuin avain suli jääpalasta. Vähän arvioin sulamisajan väärin ja jouduin odottelemaan yli puolitoista tuntia avainta. Odotin että 30-45min menisi. Viidennen orgasmin kohdalla iski jo paniikki ja yritin kaikin konstein saada vibraa pois, mutta en saanut. Sitten vain piti yrittää rauhoittua ja estellä lisäorgasmien tulemista, mutta se estelyhän juurikin vain saa ne varmemmin tulemaan. Itkin, nauroin voihkin ja varmaan kiljuinkin noiden orkkujen tullessa.
Naiset tietää miltä tuntuu jos kunnon orgasmin jälkeen vain pakosti vibrataan lisää. Hetken tuntuu ainakin minusta tosi pahalta, kunnes taas alkaa tuntumaan liian hyvältä ja sama toistuu.
Ennen vapauttavaa avaimen tipahtamista sain yli kymmenen orgasmia ja olin tästä niin puhki että vain makasin ja nukuin loppupäivän (siis eilisen). Lisäksi luulen että sain elämäni ensimmäisen squirtin, sillä sänkyssäni oli iso märkä läiskä "leikin loputtua". Tuon Lush vibran akku on kyllä hyvä, sillä en huomannut mitään merkkejä että se olisi hiipunut tuon puolentoista tunnin aikana.
Meinaan kyllä leikkiä tätä leikkiä jatkossakin,mutta pienennän kyllä jääpalan kokoa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin harrastan self bondagea, mutta eipä ole tällaista tullut kokeiltua. Kiitos vinkistä joten täytynee kokeilla, kunhan saan hankittua tuollaisen johdottoman vibran. Kunnolliset ovat melko kalliita, sillä jollain paristo versiolla ei varmaan kannata leikkiin ryhtyä. Pikkuisen varmaan harmittaisi, jos paristot loppuisivat kesken leikin. Olen kuitenkin sen verran vainoharhainen että laitan kyllä kaksi erillistä avain jääpalaa, jotta varmasti avain putoaa. Tosin puhelin on tässäkin tapauksessa käytettävissä ja asunnosta pääsisi pois vaikka tulipalon syttyessä.
Itse olen harrastanut enemmän ns. soft versiota tästä eli sellaista että irti kyllä pääsee, mutta siihen menee kuitenkin jonkin verran aikaa. Eli esim. paljon solmuja mitkä pitää avata että vapautuu.
Edellinen oli sellainen että laitoin wand sauvan vibra vyöllä haaroväliini, kiinnitin jalkani sängynjalkoihin ja sitten käsilleni kiinnitin käsiraudat naruilla sängyn päätyyn, joihin kumpaankin tein 25 solmua peräjälkeen. Ennen käsien kiinnitystä noihin laitoin itselleni suupallon, sillä solmut on avattava hampailla, eli ensin piti irroittaa suupallo, jotta voi alkaa avaamaan solmuja. Puhelimen pidän kuitenkin aina lähettyvillä "hätätilanteita" varten. Tiedän noiden solmujen määrästä kauanko kestää suurinpiirtein vapautuminen, siitä hetkestä kun aloitan irroittautumisen. En tietenkään aloita vapautumistani heti vaan vasta sitten kun alkaa jo riittää, joten siitä hetkestä kuluu vielä 10-15 min aikaa ennen kuin vibran saa sammutettua.
👍 Luulin että olen ainoa tämän lajin "harrastaja" Suomessa. Olisihan se kiva jos löytäisi niin luotettavan ystävän että voisi tehdä tätä oikeasti ilman että voi itse vaikuttaa vapautumiseen. Eli vaikka niin että 2h olet "kiikissä" ilman mitään mahdollisuutta vapautua. Itseäni kiinnostaisi tosi paljon tuollainen satulavibraan kiinnittäminen määrä-ajaksi. Ne vain maksavat tajuttoman paljon eli 1000-1500 €. Ja nyt ei sellaisia rahoja löydy ja self bondage tuollaisen kanssa on kyllä vähän hankalaa (ainakin ajastettu).
-AP-
Tämähän kuulostaa hyvältä. Olisi hauska totuttaa alistujaa niin, että ensin esim. 2h kiikissä, mutta sitten kun se muutaman kerran jälkeen alkaisi sujua ehkä liiankin helposti, niin aikaa lisättäisiin vaikka puolella tunnilla. Taas harjoitusta ja totuttelua, kunnes jälleen puolituntinen lisää.
Myös nurkassa seisomista voisi harjoituttaa samalla menetelmällä, vähitellen aikaa lisäten. Sielläkin vaikka kädet kiinni selän taakse ja pallo nenän ja seinän väliin, ja pallon pudottaminen johtaisi rangaistukseen. Voisi asettaa vaikka kylppärin nurkkaan tällä lailla seisomaan, ovi kiinni, valo pois ja sielläpä odottelet ja pidät itsesi niin liikkumatta kuin ikinä pystyt... Lush voisi toimia tuossa, bluetoothin kautta käynnistys satunnaisesti joksikin aikaa.
Eipä ole ihan äsken ollut noin ala-arvoista löpinää!
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä yo. jutuista oli ala-arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä yo. jutuista oli ala-arvoista?
No oletko valmis uskomaan tuon kaiken??
Et todellakaan ole ainoa. Kyseinen aihe on vaan sen verran tabu ettei siitä kehdata huudella.
Itsellä olisi haaveissa venus2000 tai vastaava kun mies olen.
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole ainoa. Kyseinen aihe on vaan sen verran tabu ettei siitä kehdata huudella.
Itsellä olisi haaveissa venus2000 tai vastaava kun mies olen.
Älä jauha paskaa! Silkka mielikuvitus ei ole tabu!
Minäkin harrastan self bondagea, mutta eipä ole tällaista tullut kokeiltua. Kiitos vinkistä joten täytynee kokeilla, kunhan saan hankittua tuollaisen johdottoman vibran. Kunnolliset ovat melko kalliita, sillä jollain paristo versiolla ei varmaan kannata leikkiin ryhtyä. Pikkuisen varmaan harmittaisi, jos paristot loppuisivat kesken leikin. Olen kuitenkin sen verran vainoharhainen että laitan kyllä kaksi erillistä avain jääpalaa, jotta varmasti avain putoaa. Tosin puhelin on tässäkin tapauksessa käytettävissä ja asunnosta pääsisi pois vaikka tulipalon syttyessä.
Itse olen harrastanut enemmän ns. soft versiota tästä eli sellaista että irti kyllä pääsee, mutta siihen menee kuitenkin jonkin verran aikaa. Eli esim. paljon solmuja mitkä pitää avata että vapautuu.
Edellinen oli sellainen että laitoin wand sauvan vibra vyöllä haaroväliini, kiinnitin jalkani sängynjalkoihin ja sitten käsilleni kiinnitin käsiraudat naruilla sängyn päätyyn, joihin kumpaankin tein 25 solmua peräjälkeen. Ennen käsien kiinnitystä noihin laitoin itselleni suupallon, sillä solmut on avattava hampailla, eli ensin piti irroittaa suupallo, jotta voi alkaa avaamaan solmuja. Puhelimen pidän kuitenkin aina lähettyvillä "hätätilanteita" varten. Tiedän noiden solmujen määrästä kauanko kestää suurinpiirtein vapautuminen, siitä hetkestä kun aloitan irroittautumisen. En tietenkään aloita vapautumistani heti vaan vasta sitten kun alkaa jo riittää, joten siitä hetkestä kuluu vielä 10-15 min aikaa ennen kuin vibran saa sammutettua.