Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisestä, joka on työssä tekemisissä paljon muiden kanssa ja tulee hyvin toimeen, mutta jolla ei ole ketään kaveria, jonka kanssa esim. viettää vappua?

Vierailija
30.04.2023 |

Tai no, onhan minulla teidät muut palstalaiset...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä haluaisiko hän kavereita. Jos haluaisi, selvä LUUSERI.

Vierailija
22/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen olen minä, introvertti. Tulen oikein hyvin ihmisten kanssa työssäni, mutta vapaa-aikani tahdon ehdottomasti viettää yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika, aikaansa kutakin. Jospa haluat keski-iässä tehdä muuta kuin ryypätä ja rellestää pitkin kyliö, mutta vanhat kaverisi jatkavat juomista.

Vierailija
24/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika, aikaansa kutakin. Jospa haluat keski-iässä tehdä muuta kuin ryypätä ja rellestää pitkin kyliö, mutta vanhat kaverisi jatkavat juomista.

Tämä niin totta.

Osalle kavereista jäi opiskeluajat päälle. Kun viimeksi oli kokoontuminen, sitä riekkumisen, huutamisen ja juomisen määrää. Irstailut sentään jäi, kun porukka oli niin kännissä, ettei päästy edes baariin lähtemään etkopaikalta, jonne oli varattu käsittämätön määrä viinaa. Huh!

Eipä sellaista kestä kuin kerran vuodessa.

Vierailija
25/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä niin totta.

Osalle kavereista jäi opiskeluajat päälle. Kun viimeksi oli kokoontuminen, sitä riekkumisen, huutamisen ja juomisen määrää. Irstailut sentään jäi, kun porukka oli niin kännissä, ettei päästy edes baariin lähtemään etkopaikalta, jonne oli varattu käsittämätön määrä viinaa. Huh!

Eipä sellaista kestä kuin kerran vuodessa.

Lyön vetoa, että vanha OKL-porukka kokoontunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi