Mitä ajattelette ihmisestä, joka on työssä tekemisissä paljon muiden kanssa ja tulee hyvin toimeen, mutta jolla ei ole ketään kaveria, jonka kanssa esim. viettää vappua?
Tai no, onhan minulla teidät muut palstalaiset...
Kommentit (25)
Se ihminen olen minä, introvertti. Tulen oikein hyvin ihmisten kanssa työssäni, mutta vapaa-aikani tahdon ehdottomasti viettää yksin.
Aika, aikaansa kutakin. Jospa haluat keski-iässä tehdä muuta kuin ryypätä ja rellestää pitkin kyliö, mutta vanhat kaverisi jatkavat juomista.
Vierailija kirjoitti:
Aika, aikaansa kutakin. Jospa haluat keski-iässä tehdä muuta kuin ryypätä ja rellestää pitkin kyliö, mutta vanhat kaverisi jatkavat juomista.
Tämä niin totta.
Osalle kavereista jäi opiskeluajat päälle. Kun viimeksi oli kokoontuminen, sitä riekkumisen, huutamisen ja juomisen määrää. Irstailut sentään jäi, kun porukka oli niin kännissä, ettei päästy edes baariin lähtemään etkopaikalta, jonne oli varattu käsittämätön määrä viinaa. Huh!
Eipä sellaista kestä kuin kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä niin totta.
Osalle kavereista jäi opiskeluajat päälle. Kun viimeksi oli kokoontuminen, sitä riekkumisen, huutamisen ja juomisen määrää. Irstailut sentään jäi, kun porukka oli niin kännissä, ettei päästy edes baariin lähtemään etkopaikalta, jonne oli varattu käsittämätön määrä viinaa. Huh!Eipä sellaista kestä kuin kerran vuodessa.
Lyön vetoa, että vanha OKL-porukka kokoontunut
Riippuu siitä haluaisiko hän kavereita. Jos haluaisi, selvä LUUSERI.