Miksi mies lopettaa viestittelyn
Ennen hän viestitteli useamman kerran päivässä, nyt ei ollenkaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin odotan suunnilleen tasapuolista yhteydenpitoa eikä niin, että mies on aina se, joka pitää yhteyttä yllä naisen kanssa. Jos vaikka soitan naiselle eikä tämä vastaa, niin jään odottamaan yhteydenottoa. Jos tätä ei koskaan tule, niin perässä en ala juoksemaan, vaan se tuttavuus saa minun puolestani jäädä..
En suosittele deittailua miesten himoitsemassa Itä-Euroopassa. Naiset järjestään olettaa miehen hoitavan kyselyn, treffailun ja vakinaistamisen.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko treffejä?
Ei tullut. Mies löysi uuden naisen. Ap
Olitte oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko treffejä?
Olitte oikeassa
Ehdittekö sexille?
Jos viestittely ei ole luontevaa, niin tiputan sellaiset deittikumppanit aika nopeaan. Joku mies on saattanut olla viikon hiljaa. Sit laittaa viestiä yhtäkkiä ja heti samana päivänä pitäis tavata. Kyllä mä siinä laskeskelen, että taidan olla joku varasuunnitelma enkä enää kiinnostu millekään. Eli säännöllinen viestittely, jossa molemmat aloittaa keskusteluja on jees. Mies joka kirjoittaa vain kun haluaa tavata heti, on pelkän panon perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko treffejä?
Olitte oikeassaEhdittekö sexille?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko treffejä?
Olitte oikeassaEhdittekö sexille?
Ei
Heitä onki siima takasin järveen. Oota
Vierailija kirjoitti:
ehkä siksi etsi uuden joka antaa pillua, jos et osaa toosaa antaa ja imeä munaa ekoilla treffeillä niin miksi jäädä sutimaan paikalleen ladatun aseen kanssa. nyt sai tyhjennettyä lippaan seuraavaan
niin se vaan menee
En päässyt edes ekoille. Miehet löytävät niin nopeasti uuden.
Vaikea tietää. Tapailin miestä, joka ei lopettanut viestittelyä edes ollessaan toisen tapailunaisen kanssa ulkomaanmatkalla tai juhannuksena tämän naisen mökillä.
Lopetin lopulta itse kun minulla oli useampi samanaikaisesti ja en repeä niin moneen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä siksi etsi uuden joka antaa pillua, jos et osaa toosaa antaa ja imeä munaa ekoilla treffeillä niin miksi jäädä sutimaan paikalleen ladatun aseen kanssa. nyt sai tyhjennettyä lippaan seuraavaan
niin se vaan menee
En päässyt edes ekoille. Miehet löytävät niin nopeasti uuden.
Saako viesti jäädä?
Kokeillaan. Tämän päivän miesmaskotti on verrattavissa orkideaan. Sinällään tosi helppo ja sinällään ei. Alkavan maskotin pitäjän täytyy tarkistaa koti. Maskotit voivat herkästi satuttaa itseään. Kodinkoneiden on oltava maskottivarmoja. Tienaaja maskotilta kuulee toiveena ettei tätä saa häiritä päivän jälkeen lähinnä nopea tilanne tsekkaus riittää. Kumpikaan maskoteista ei kestä äänen korotusta eikä kuittailua. Menevät kuoreensa.
Omaan korvaan vaikuttaisi siltä ettet olisi vielä valmis vastaanottamaan maskottia.
Miksi et kysyy mieheltä?
Suurin ongelma monissa suhteissa on se ettei puhuta. Ihmetellään, arvaillaan ja oletetaan, kun on jotain ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei ole enää kiinnostunut.
Mutta treffit sovittu viikon päästä etukäteen.
Jos treffit on kerta tulossa niin ei ehkä koe tarpeelliseksi viestitellä jotta riittää enemmän puhuttavaa sitten treffeillä.
Voin vahvistaa tämän, itse olen ajatellut joskus juuri näin.
Itse ainakin odotan suunnilleen tasapuolista yhteydenpitoa eikä niin, että mies on aina se, joka pitää yhteyttä yllä naisen kanssa. Jos vaikka soitan naiselle eikä tämä vastaa, niin jään odottamaan yhteydenottoa. Jos tätä ei koskaan tule, niin perässä en ala juoksemaan, vaan se tuttavuus saa minun puolestani jäädä..