Luin outoa Hesarista
Ensimmäistä kertaa siellä ei sanottu oikeaa totuutta.
Annelista kirjoitettiin puolueettomasti ja moni asia siihen liittyen on kyseenalainen.
En tiedä tekikö vai ei.
Kommentit (25)
Mä luulen, että tulen tapaamaan tuon päätoimittajan joskus. En itsekään tiedä missä tai milloin, mutta mulla on vahva tunne asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että tulen tapaamaan tuon päätoimittajan joskus. En itsekään tiedä missä tai milloin, mutta mulla on vahva tunne asiasta.
Mitä horiset??
No Hesarista on ollut aivan turha etsiä mitään "oikeaa totuutta" pian kolmeen kymmeneen vuoteen :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten annat hänelle kielisuudelman?
Vierailija kirjoitti:
No Hesarista on ollut aivan turha etsiä mitään "oikeaa totuutta" pian kolmeen kymmeneen vuoteen :D
Hesarin mukaan Persuja odottaa hallituksessa yhteenotto ay-liikkeen kanssa. Eli sinun logiikkasi mukaan Persuilla ei oikeasti tule olemaan mitään ristiriitaa ay-liikkeen kanssa?
Russakat vastustaa yleä ja hesaria veri hampaista tiristen. Vääriä mielipiteitä niiden mielestä.
Katselin miestäni tuossa designtuolilla. Olen varmasti parempi, kuin se.
Vierailija kirjoitti:
Hesarilla on uusi päätoimittaja. Ehkä nyt ei niin vahvasti kirjoiteta oikeita mielipiteitä.
Erja Yläjärvi on edelleen Huvudstadsbladetin päätoimittaja. Siirtyy Hesariin syksyllä.
Kumpaa nyt tarkoitetaan, Auerta vai b-rappua?
Tässä on nykyisin tyypillinen ketju tällä foorumilla, josta on tullut ylilauta 2.0.
Luulen Hesarikin tajunneen, ettei se voi olla iskien toitantatotvi.
Se kiinnostaa vain,jos se pystyy sanomaan jotain totta tästä ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset??
En tiedä. En edes ole varma mistään, mutta luulen tapaavani tuon daamin joskus jossain. Mulla saattaa olla jotain sanottavaa, tai sitten ei. En todellakaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin mukaan Persuja odottaa hallituksessa yhteenotto ay-liikkeen kanssa. Eli sinun logiikkasi mukaan Persuilla ei oikeasti tule olemaan mitään ristiriitaa ay-liikkeen kanssa?
Minun logiikan mukaan persut on Kokoomuksen varjopuolue. Ne sanoo ääneen sen, mitä mieltä kokoomuskin ajattelee, muttei uskalla sanoa.
Vierailija kirjoitti:
"OIkea totuus"?
Pravda kertoo nykyisin samat totuudet kuin HS
Toivoisin Hesarin kirjoittavan asioista ilman ismien puolelle menemistä ja neutraalisti.
Kaikki mitä olen Hesarista lukenut tällä vuosituhannella on ollut vähintäänkin outoa. Väittäisin osaa jopa muunnelluksi totuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on Persusanomat, Kuukauden persu, Persut väittelevät ja Nyt niistä lopulta päästään -julkaisut.
Hesarilla on uusi päätoimittaja. Ehkä nyt ei niin vahvasti kirjoiteta oikeita mielipiteitä.