Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin outoa Hesarista

Vierailija
30.04.2023 |

Ensimmäistä kertaa siellä ei sanottu oikeaa totuutta.

Annelista kirjoitettiin puolueettomasti ja moni asia siihen liittyen on kyseenalainen.

En tiedä tekikö vai ei.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarilla on uusi päätoimittaja. Ehkä nyt ei niin vahvasti kirjoiteta oikeita mielipiteitä.

Vierailija
2/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tulen tapaamaan tuon päätoimittajan joskus. En itsekään tiedä missä tai milloin, mutta mulla on vahva tunne asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tulen tapaamaan tuon päätoimittajan joskus. En itsekään tiedä missä tai milloin, mutta mulla on vahva tunne asiasta.

Mitä horiset??

Vierailija
4/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Hesarista on ollut aivan turha etsiä mitään "oikeaa totuutta" pian kolmeen kymmeneen vuoteen :D

Vierailija
5/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ensimmäistä kertaa!? :D

Vierailija
6/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"OIkea totuus"?

Vierailija
7/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten annat hänelle kielisuudelman?

Vierailija
8/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Hesarista on ollut aivan turha etsiä mitään "oikeaa totuutta" pian kolmeen kymmeneen vuoteen :D

Hesarin mukaan Persuja odottaa hallituksessa yhteenotto ay-liikkeen kanssa. Eli sinun logiikkasi mukaan Persuilla ei oikeasti tule olemaan mitään ristiriitaa ay-liikkeen kanssa?

Vierailija
9/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russakat vastustaa yleä ja hesaria veri hampaista tiristen. Vääriä mielipiteitä niiden mielestä.

Vierailija
10/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin miestäni tuossa designtuolilla. Olen varmasti parempi, kuin se.

Vierailija
11/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarilla on uusi päätoimittaja. Ehkä nyt ei niin vahvasti kirjoiteta oikeita mielipiteitä.

Erja Yläjärvi on edelleen Huvudstadsbladetin päätoimittaja. Siirtyy Hesariin syksyllä.

Vierailija
12/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa nyt tarkoitetaan, Auerta vai b-rappua?

Vierailija
13/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nykyisin tyypillinen ketju tällä foorumilla, josta on tullut ylilauta 2.0.

Vierailija
14/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen Hesarikin tajunneen, ettei se voi olla iskien toitantatotvi.

Se kiinnostaa vain,jos se pystyy sanomaan jotain totta tästä ajasta.

Vierailija
15/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset??

En tiedä. En edes ole varma mistään, mutta luulen tapaavani tuon daamin joskus jossain. Mulla saattaa olla jotain sanottavaa, tai sitten ei. En todellakaan tiedä.

Vierailija
16/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin mukaan Persuja odottaa hallituksessa yhteenotto ay-liikkeen kanssa. Eli sinun logiikkasi mukaan Persuilla ei oikeasti tule olemaan mitään ristiriitaa ay-liikkeen kanssa?

Minun logiikan mukaan persut on Kokoomuksen varjopuolue. Ne sanoo ääneen sen, mitä mieltä kokoomuskin ajattelee, muttei uskalla sanoa.

Vierailija
17/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"OIkea totuus"?

Pravda kertoo nykyisin samat totuudet kuin HS

Vierailija
18/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin Hesarin kirjoittavan asioista ilman ismien puolelle menemistä ja neutraalisti.

Vierailija
19/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä olen Hesarista lukenut tällä vuosituhannella on ollut vähintäänkin outoa. Väittäisin osaa jopa muunnelluksi totuudeksi.

Vierailija
20/25 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on Persusanomat, Kuukauden persu, Persut väittelevät ja Nyt niistä lopulta päästään -julkaisut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi