Juotko mitä maitoa, vai et maitoa lainkaan?
Kommentit (46)
Kahvissa ja teessä kauramaitoa, muuten soijamaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvissa ja teessä kauramaitoa, muuten soijamaitoa.
Miksi näin?
Punaista maitoa oon juonut koko ikäni. Tottunut siihen ja kun maistanut muita, maistuvat vedelle.
En ole imeväisikäinen, joten olen jo vierottautunut maidosta.
Rasvatonta tietysti. Kolme isoa lasia päivässä. Pitää terveenä.
En ole enää juonut maitoa vuosikymmeniin. Kasarilla teininä sitä juotiin niin maan perkeleesti sekä koulussa että kotona.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Rasvatonta tietysti. Kolme isoa lasia päivässä. Pitää terveenä.
Perustele terveysväittämä
En juomalla juo maitoa, mutta kahvin sekaan lorautan rasvatonta.
Aamulla cappuccino punaiseen maitoon tai jos laiskottaa niin käytän kapselikonetta.
En ole juonut maitoa 1970-luvun puolivälin jälkeen. Maitotuotteita (juusto, jugurtti, jäätelö) käytin 2010-luvulle saakka mutta enää en käytä niitäkään. Kaurakermaa käytän joskus ruoanlaittoon, kasvismaitoja en käytä mihinkään.
En juo maitoa lainkaan. Ruoan kanssa päivällisellä iso lasi rasvatonta piimää, muuten maidon kulutukseni on todella vähäistä.
En juo maitoa, mutta satunnaisesti teen maitoon puuroa, tai juon maitokaakaota. Jos ostan maitoa, niin punaista ja luomua.
Kahvin kanssa kauramaitoa, muuten en juo minkäänlaista maitoa.
En juo maitoa lainkaan ja kahviinkin käytän kuohukermaa. Jos tarvitsen johonkin ruokaan/jälkkäriin maitoa, ostan rasvaisinta.
Vierailija kirjoitti:
En ole imeväisikäinen, joten olen jo vierottautunut maidosta.
Imeväisikäiset juovat äidinmaiton (ihmisen), eivät lehmän. Idiootti. :D
Kahviin laitan kevytmaitoa. Ruuan kanssa juon piimää tai vettä. Nyt olen raskaana ja pyrkinyt juomaan välillä myös ruuan kanssa maitoa (rasvatonta), jos ei ole piimää.
En juo maitoa pelkilteen, kahviin ja ruuanlaittoon kevyttä tai täysmaitoa.
Maitoa