Juotko mitä maitoa, vai et maitoa lainkaan?
Kommentit (46)
Oddly Goodin ja Alpron sokerittomat soijamaidot. Kauramaidosta en ole toistaiseksi löytänyt versiota, joka olisi sekä sokeriton että gluteeniton. Pitää olla myös ilmastokompensoitu, eli merkilläkin on väliä.
Unohdit listastasi laktoosittoman maidon .
Pallinaama moderaattori poisti viestini, joten laitetaan uudestaan.
Kyrväkkeitä tähän mennessä reilut 40 %. Tehän perkele juotte sitä maitoa! Ette ole kuin Lemmy Valion mainoksessa. Jääkaappikylmänä rasvaton maito on paras ruokajuoma!
Vierailija kirjoitti:
En ole imeväisikäinen, joten olen jo vierottautunut maidosta.
Sama,Suomi taitaa olla ainoa maa jossa yli 4-vuotiaat litkii maitoa.
En juo maitoa, mutta käytän muuten kaikkeen mihin maitoa tarvitaan laktoositonta kevytmaitoa. Useimmiten Arlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imeväisikäiset juovat äidinmaiton (ihmisen), eivät lehmän. Idiootti. :D
Ei lehmätkään juo sitä aikuisena.Naurettavaa litkiä maitoa.
Minä juon kurria tavallisesti päivän lämpimän aterian kanssa ja käytän kahvin kanssa kevytkermaa. Jos syön muroja, niin laitan niihin myös rasvatonta maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Pallinaama moderaattori poisti viestini, joten laitetaan uudestaan.
Kyrväkkeitä tähän mennessä reilut 40 %. Tehän perkele juotte sitä maitoa! Ette ole kuin Lemmy Valion mainoksessa. Jääkaappikylmänä rasvaton maito on paras ruokajuoma!
Naurettavuuden huippu=Aikuinen litkii maitoa
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen täysi-ikäinen, juon mielummin maitoa kuin kaljaa tai viinaa.
Lopetin maidon juomisen 4-vuotiaana, kun alkoi tulla maha kipeäksi, turvotti ja pieretti. Ruuanlaittoon käytän laktoositonta maitoa. Maitotuotteista käytän kovia juustoja ja jukurttia. Piimää yritin lapsena opetella juomaan, mutta oli "liian hapokasta" Cola-Ollia lainatakseni.
Luomumaitoa tai welfare quality maitoa. Ei ole niin väliä mikä rasvan määrä on, kunhan tuotantotapa on oikea.
Juon litran viikossa punasta maitoa kahvin seassa.
"Punaista" maitoa tietenkin. Muistan lapsena maistaneeni kevytmaitoa ja on jäänyt mieleen se litkumaisuus. Toki tätä kevytversioo on tullut juotua myös vuosien varrella, mutta onneksi nyt aikuisena voi valita maidoista sen terveellisimmän, eli rasvaisen.
En juo maitoa, mutta kahvissa käytän yleensä punaista maitoa. Joskus myös kauramaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen täysi-ikäinen, juon mielummin maitoa kuin kaljaa tai viinaa.
Ikäänkuin pitäisi valita maito tai alkoholi :D En juo kumpaakaan. Vettä, teetä ja kahvia, joskus harvoin tuoremehua tai limua.
Täysmaitoa menee kahvissa ja esim perunamuussia tehdessä litran verran viikossa, mutta maitoa en juo "maitona" enkä edes ruokajuomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imeväisikäiset juovat äidinmaiton (ihmisen), eivät lehmän. Idiootti. :D
Se tässä kaikkein oudointa onkin, että aikuiset ihmiset litkivät imeväisikäisten VASIKOIDEN ravintoa.
En koskaan ole juonut maitoa, ehkä en edes vauvana. Silti elänyt jo paljon vanhemmaksi kuin monet muut.
Juon sinistä maitoa kahvin kera ja ranskalaisten kanssa.
Muutoin en juo.
Ruuanlaitossa käytän.