Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kurjalta viettää Vappua yksin

Vierailija
29.04.2023 |

Tai no on täällä seurana lapset joille pitäisi jaksaa jotain juhlaa järjestää vaikka itseä vain itkettää. Mies lähti koko viikonlopuksi juhlimaan kavereidensa kanssa. Itse selaan täällä kuvia muiden ajanvietosta kavereiden ja perheen kanssa ja tunnen itseni koko ajan yksinäisemmäksi ja katkerammaksi. Onko täällä muita joilla on ankea Vappu tulossa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruikutusta taas.

Vierailija
2/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksin. Ei perhettä tai ystäviä. Yksinäisyyteen tottuu. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nauti lasten seurasta? Menkää vaikka juhannuksena niin päin että mies hoitaa lapset ja sinä pääset menemään.

Itse olen yksinkin joskus käynyt kun ei ollut kavereita.

Vierailija
4/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulle vappu oo mikään erikoinen päivä muiden joukossa,mutta jos oisin lastesi isä,en jättäsi sinua enkä lapsiani kavereiden juhlien takia.

Vierailija
5/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa ulos piknikille.

Ostakaa ilmapalloja ja serpentiiniä, koristelekaa koti yhdessä.

Munkkeja, simaa ja sipsejä, munkin voi paistaa itse nii saa siitäkin yhden toiminta numeron...

Vierailija
6/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ihminen olla avuton. Älä selaa sitä somea ja roiku vauvapalstalla vaan tee jotain!

Vierailija
7/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 65v äitini ja hänen miesystävän luona tällä hetkellä ja plärään kännykkää, kun he katsovat telkkarista farmia. Voishan tää hurjempaakin olla mutta eipä nyt ole.

N35

Vierailija
8/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ette voi lähteä jonnekin? On varmasti joka puolella jotain vapputapahtumia.

Vierailija
9/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, jättääkö mies sinut ja lapset useinkin juhlapyhinä kännätäkseen kavereidensa kanssa? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
10/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on tavallinen tapa perheessänne että mies viettää juhlat ryyppäämällä kavereiden kanssa, käyttäisin varmaan tämän vapun ajan eron ja uuden elämän suunnitteluun.

Vierailija
11/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin toki lasteni seurasta ja heille jotain spesiaalia yritän järjestää, mutta itse olisin tähän hetkeen kaivannut myös aikuisempaa seuraa ja fiilis on alavireinen vaikka miten yritän pinnistää. Ap.

Vierailija
12/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, jättääkö mies sinut ja lapset useinkin juhlapyhinä kännätäkseen kavereidensa kanssa? Minkä ikäisiä olette?

Kauheeta, jos mies näkee kavereitaan. Oikea sika! Ei saa olla muuta elämää kuin tossun alla oleminen. Luulisi miehen tajuavan paikkansa.

Vierailija
13/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yleensä juhlapyhiä, mutta muuten useampi viikonloppureissu vuodessa. Keski-ikäisiä olemme.

Vierailija
14/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta, jos mies näkee kavereitaan. Oikea sika! Ei saa olla muuta elämää kuin tossun alla oleminen. Luulisi miehen tajuavan paikkansa.

Miksi olet noin aggressiivinen?

Vierailija
15/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sunnuntai vapaa käydään kaikki av mammat ja papat yhdessä vappuaaton brunssilla stadissa

Vierailija
16/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole reilua lähteä koko viikonlopuksi, jos toisen hoidettavaksi ja useampia (pieniä?) lapsia. Vai kuinka monessa perheessä toimisi toisinpäin, äiti lähtee koko viikonlopuksi bilettämään ja isä hoitaa, ruokkii ja järjestää lapsille ohjelmaa. Veikkaan ettei kovin moni isä olisi tuosta hyvillä mielin.

Vierailija
17/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen itsensä lietsominen ole mitenkään terveellistä. Pakkaa reppuun munkit, simat, mukit ja servetit. Lapsille vappupallot käteen ja vappuhattu päähän. Viltti puistoon ja istutte siihen katselemaan ihmisiä. Illaksi kotiin saunaan ja syömään, joku koko perheen leffa pyörimään.

Vierailija
18/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin aggressiivinen?

Koska vituttaa nuo ainaiset ulinakitivitut. Aivan kuin parisuhde olisi sitä, että pitäisi muut ihmiset hylätä ympäriltä eikä mitään muuta elämässä saisi ollakaan. Ei se ole mikään oikea kavereiden näkeminen, jos käy pikaisella kahvilla.

Vierailija
19/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole reilua lähteä koko viikonlopuksi, jos toisen hoidettavaksi ja useampia (pieniä?) lapsia. Vai kuinka monessa perheessä toimisi toisinpäin, äiti lähtee koko viikonlopuksi bilettämään ja isä hoitaa, ruokkii ja järjestää lapsille ohjelmaa. Veikkaan ettei kovin moni isä olisi tuosta hyvillä mielin.

Kyllä se hyvin monessa perheessä noin menee että äiti huitelee ties missä ja isä hoitaa kaiken.

Vierailija
20/33 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS. Mitä sinä ja lapset teette paskaäijällä, joka välittää vain itsestään? Hanki parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi