Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen tuota Lintsi-keskustelua oikeastiko ihmiset ovat sitä mieltä, että on jotenkin väärin olla harmissaan tai kiukkuinen niistä hinnoista?

Kristallikissa
29.04.2023 |

Ei minulle ainakaan tee tiukkaa sanoa, että *siis inhottavaa ja voi ei* jos joillain ei ole varaa mennä huvipuistoon! Itse aina pääsin sinne lapsena 80-luvulla joka kesä ja olis ollut kyllä paha mieli, jos meillä ei ois ollut varaa.
Symppaan kaikkia vanhempia, jotka laskevat, ettei ole varaa mennä Lintsille 😥

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisissa suomalaisissakin on monia, jotka eivät kuunaan ole Lintsillä käyneet. Monet asuvat niin kaukana Helsingistä, ettei mitään kerran kesässä huvipuistoon -perinnettä voi edes ajatella.

Vierailija
22/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä on niin noloa itkeä omien valintojensa aiheuttamaa tilannetta.

Eivät ko vanhemmat kyllä ole hinnoitelleet lippuja Lintsille.

Ap

No ne kyllä ovat ketkä ovat äänestäneet näitä "viherhömppä" puolueita joita saamme nyt kiittää kaikesta hinnannoususta.

Ei ainakaan Suomessa. Täällä hinnat nousivat koska energia, korot ja kuljetusmaksut (kontit) nousivat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lintsillä käyntiin oli varaa 80 luvun lopullakin kaikilla halukkailla? Kova on ollut hintojen nousu. Onko sitä pyörittävän Lasten päivän säätiöstä ja sen omistavista säötiöistä tullut kenties itsetarkoitus? Onko näihin kuin huomaamatta kertynyt läskiä? Kuin SPR jolla on rahaa niin ettei tiedetä mihin sitä työnnettäisiin. Spr lahjoitti mm Nepaliin maanjäristyksen jälkeen maastoautoja avustustyöhön. Vaikka paikalla oli jo Kiinan kansanarmeija jolla ei taatusti ollut pulaa maastokelpoisista ajoneuvoista.

Se johtuu inflaatiosta. Rahaa lainataan jatkuvasti liikkeelle (kaikki raha maailmaan syntyy velkana) ja se rahamäärän kasvu aiheuttaa rahan arvon laskua. Olihan ihmisillä joskus varaa elää myös vain yhden ihmisen palkalla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä