Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison neljän vuoden rinnakkaissuhde

petetty
29.04.2023 |

Ollaan oltu naimisissa yli 25 vuotta. Matkaan mahtuu tietysti niin ylä-kuin alamäkeä, mutta yhdessä ollaan pysytty ja kaksi jo täysi-ikäistä lasta. Reilu viikko sitten mies halusi ottaa aikalisän ja muuttaa erilleen ja sen jälkeen paljasti että on ollut neljän vuoden rinnakkaissuhde. Päätimme kuitenkin jatkaa avioliittoa ja puoliso lopetti toisen suhteen. Haluaa kuitenkin olla yhteyksissä vielä tuon toisen naisen kanssa, koska siitä on tullut hänelle hyvä ystävä. En oikein tiedä miten siihen suhtaudun... Olen antanut siihen luvan, sillä haluan luottaa ja mies on luvannut olla jatkossa uskollinen. Puhuttu ollaan paljon ja molemilla on kova tahtotila saada liitto toimimaan. Mutta silti mietin tuota yhteyksissä jatkossa olemista. Pitäsikö se kieltää?

Kommentit (367)

Vierailija
341/367 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
342/367 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tämä saaga on jatkunut? Joko ex-salarakas on muuttanut ap:n ja miehen kanssa saman katon alle ja mies on saanut haareminsa? 

Ehkä vuoden kiinnostavin ketju! Ei voi toivottaa kuin tsemppiä ap:lle, voisi tehdä hyvää olla vähän vähemmän tossukka. Ei ihan kaikkeen tarvitse alistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/367 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tämä saaga on jatkunut? Joko ex-salarakas on muuttanut ap:n ja miehen kanssa saman katon alle ja mies on saanut haareminsa? 

Ehkä vuoden kiinnostavin ketju! Ei voi toivottaa kuin tsemppiä ap:lle, voisi tehdä hyvää olla vähän vähemmän tossukka. Ei ihan kaikkeen tarvitse alistua.

Kotona on nyt seesteistä ja hyvin menee.  Puoliso huomio minua, ja käydään harrastamassa yhdessä joka on tosi kivaa minusta ja mieskin tuntuu nauttivan siitä. Rehellisesti kuitenkin vähän kaihertaa,  koska hän käy ihan avoimesti treenaamassa tämän entisen salasuhteen naisen kanssa parikin kertaa viikossa. Myös niiden jälkeen mies on hymyilevä ja iloinen. Vakuuttaa kuitenkin ettei ole mitään syytä huoleen. Edelleen haluan uskoa sen, mutta en voi mitään että epäilys kalvaa mieltäni. En ole vielä käsitellyt (onko ihme?) pettämistä mielessäni, vaan kyllä se edelleen herättää mietteitä ja kysymyksiä, joihin puoliso jaksaa vastata kiitettävän hyvin. 

Vierailija
344/367 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona on nyt seesteistä ja hyvin menee.  Puoliso huomio minua, ja käydään harrastamassa yhdessä joka on tosi kivaa minusta ja mieskin tuntuu nauttivan siitä. Rehellisesti kuitenkin vähän kaihertaa,  koska hän käy ihan avoimesti treenaamassa tämän entisen salasuhteen naisen kanssa parikin kertaa viikossa. Myös niiden jälkeen mies on hymyilevä ja iloinen. Vakuuttaa kuitenkin ettei ole mitään syytä huoleen. Edelleen haluan uskoa sen, mutta en voi mitään että epäilys kalvaa mieltäni. En ole vielä käsitellyt (onko ihme?) pettämistä mielessäni, vaan kyllä se edelleen herättää mietteitä ja kysymyksiä, joihin puoliso jaksaa vastata kiitettävän hyvin. 

Salli minun nauraa😂😂 Jos on syntynyt sinisilmäiseksi niin se on sun kohtalo😂 tulla petetyksi koko ikäsi😆 Joskut naiset on sellaisia, annetaan heidän olla.

Vierailija
345/367 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko miehesi lapsille että sinulla olisi miehiä?

Ei tietenkään puhu, eikä sellaisia ole ollut. Eilen puoliso sanoi, että ovat menossa tämän toisen naisen kanssa treenaamaan ensi viikolla. Hyvä että avoimesti kertoi eikä piilottele, mutta sydämessä muljahti. Nyt yritän olla ajattelematta asiaa liikaa ja luottaa mieheni puheisiin. ap

Tietenkin mies on nyt mukava ja hyvällä tuulella kotona. Ei tarvitse salailla ja saavat viettää aikaa kakkosnaiden kanssa. Oikein mukava tilanne hänellä.

Miten ihmeessä voit edes kuvitella kontrolloivasi etteivät harrasta seksiä?

Ai niin, kun mies niin sanoo.

Olisin myös utelias kuulemaan miten suhde paljastui.[/quote

Kerroin jo aiemmin, että mies sanoi haluavansa erota, mutta minä siihen suostunut. Sen jälkeen mies kertoi tästä rinnakkaissuhteesta. Hän ei halua tehdä yksipuoleista eropäätöstä vaan haluaa että se on yhteinen päätös. En vieläkään halua erota joten mies katkaisi fyysisen suhteen tuohon toiseen naiseen minun vaatimuksesta, mutta haluaa siis edelleen olla yhteydessä ja treenata hänen kanssaan. ap

Tunneälyn puute tekee ap:sta erittäin huonon tarinan kertojan. Linkki aiheesta tehtyyn väitöskirjaan.

https://lauda.ulapland.fi/bitstream/handle/10024/61673/Kimpim%c3%a4ki_a…

Luin väitöskirjan. Petetyillä/ jätetyillä on uskomaton tahto pitää korttitaloa pystyssä. Mikä on tuo tahto joka ajaa ihmisen kynnysmatoksi. Maailma on täynnä miehiä, miksi pitää jumahtaa petturiin. Jos puolisolla on ollut vuosien sivusuhde, niin miten ihmeessä toinen voi ajatella, että se loppuu, kun siitä avioliitossa vain niin sovitaan naps. Sivusuhde joka on jatkunut vuosia ei pääty siten, ei vaikka petetty puoliso sitä kuinka haluaisi. Kerran petturi, aina petturi.

Vierailija
346/367 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, kaiva se itsekunnioitus

Vierailija
347/367 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään puhu, eikä sellaisia ole ollut. Eilen puoliso sanoi, että ovat menossa tämän toisen naisen kanssa treenaamaan ensi viikolla. Hyvä että avoimesti kertoi eikä piilottele, mutta sydämessä muljahti. Nyt yritän olla ajattelematta asiaa liikaa ja luottaa mieheni puheisiin. ap

Tietenkin mies on nyt mukava ja hyvällä tuulella kotona. Ei tarvitse salailla ja saavat viettää aikaa kakkosnaiden kanssa. Oikein mukava tilanne hänellä.

Kerroin jo aiemmin, että mies sanoi haluavansa erota, mutta minä siihen suostunut. Sen jälkeen mies kertoi tästä rinnakkaissuhteesta. Hän ei halua tehdä yksipuoleista eropäätöstä vaan haluaa että se on yhteinen päätös. En vieläkään halua erota joten mies katkaisi fyysisen suhteen tuohon toiseen naiseen minun vaatimuksesta, mutta haluaa siis edelleen olla yhteydessä ja treenata hänen kanssaan. ap

Tunneälyn puute tekee ap:sta erittäin huonon tarinan kertojan. Linkki aiheesta tehtyyn väitöskirjaan.

Luin väitöskirjan. Petetyillä/ jätetyillä on uskomaton tahto pitää korttitaloa pystyssä. Mikä on tuo tahto joka ajaa ihmisen kynnysmatoksi. Maailma on täynnä miehiä, miksi pitää jumahtaa petturiin. Jos puolisolla on ollut vuosien sivusuhde, niin miten ihmeessä toinen voi ajatella, että se loppuu, kun siitä avioliitossa vain niin sovitaan naps. Sivusuhde joka on jatkunut vuosia ei pääty siten, ei vaikka petetty puoliso sitä kuinka haluaisi. Kerran petturi, aina petturi.

Tiedät itsekin, että puhut palturia. Ihmisiä ja tilanteita on erilaisia. Jollekin pettäjälle petos voi aiheuttaa myös trauman ja halun kasvaa ihmisenä. Ei tietenkään kaikille. On turha lokeroida kaikkia samaan lokeroon, olemme yksilöitä kaikki. Vaikka turhaan minä tätä sinulle kerron.. Joillakin on niin kova oikeassa olemisen tarve, että se vie laadukkaankin keskustelun tunkiolle.

Vierailija
348/367 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, että puhut palturia. Ihmisiä ja tilanteita on erilaisia. Jollekin pettäjälle petos voi aiheuttaa myös trauman ja halun kasvaa ihmisenä. Ei tietenkään kaikille. On turha lokeroida kaikkia samaan lokeroon, olemme yksilöitä kaikki. Vaikka turhaan minä tätä sinulle kerron.. Joillakin on niin kova oikeassa olemisen tarve, että se vie laadukkaankin keskustelun tunkiolle.

No en kuule oikein usko, että tuollainen vuosien pettäminen, joka edelleen jatkuu, on tässä tapauksessa aiheuttanut yhtään minkäänlaisia traumoja.

Vierailija
349/367 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva kuulla, mikä on ap:n tilanne?

Vierailija
350/367 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se toinen nainen kolme vuotta. Lopulta vaimo ja perheenkin perustimme. En päässyt koskaan yli tuosta kuviosta. Halusin erota muutaman vuoden jälkeen.

Ei koskaan enää ikinä noin, kaduttaa todella paljon.

Itse olen aina ollut uskollinen kumppanilleni.

Vierailija
351/367 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva kuulla, mikä on ap:n tilanne?

Sama tilanne jatkuu.

Vierailija
352/367 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teki seksuaalirikoksen varattu perheellinen mies. Yritin julkisella ulkoilualueella(sattumalta samassa paikassa) vihjaa naiselle että ukossa ei kaikki ole normaalisti (sanoin :hullujakin täällä katsoen ukkoa).ukko luikki autollensa karkuun mutta oikeudessa selvisi kuinka ovat yhä onnellisesti yhdessä ja ukko kehui kuinka ovat vuosia olleet eikä nainen tiedä.en usko että nainen saa koskaan tietää,tuskin ukko kertoo. Elämä on ihmeellistä.

Vierailija
353/367 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käytöstä kulu. Nauti elintasostasi. Hommaa itsellesi toy-boy.

Vierailija
354/367 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh1234 kirjoitti:

Jos neljä vuotta jatkuneen kusetuksen jälkeen ap suostuu jatkamaan ukkonsa kanssa, niin ei voine todeta muuta kuin, että ap tarvitsisi itsetunnon ja rohkeutta ottaa oma elämä haltuunsa. Jos ei näitä kuitenkaan löydy, niin voi voi ja turha sitten valittaa.... Onnea matkaan kuitenkin!

Et voi tietää millaisia muita ongelmia ap:lla ehkä on samaan aikaan ja millaisessa elämäntilanteessa hän muuten on.

Voi olla aivan mahdotonta lähteä, mikäli haluaa säilyttää elämänsä kasassa.

Vierailija
355/367 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin omakohtaisesti kertoa, mies ei tuota toista näistä jätä eikä suhde pysy platoonisena, jos tämän kanssa voit elää niin ok. Mutta miksi tyytyisit? Joku päivä olet yksin, niin miksi et itse tee ratkaisua? Kunnioita itseäsi.

Vierailija
356/367 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin se toinen nainen kolme vuotta. Lopulta vaimo ja perheenkin perustimme. En päässyt koskaan yli tuosta kuviosta. Halusin erota muutaman vuoden jälkeen.

Ei koskaan enää ikinä noin, kaduttaa todella paljon.

Itse olen aina ollut uskollinen kumppanilleni.

Uskollinen ja salarakas ei sovi kyllä samaan persoonaan .

Vierailija
357/367 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh1234 kirjoitti:

Jos neljä vuotta jatkuneen kusetuksen jälkeen ap suostuu jatkamaan ukkonsa kanssa, niin ei voine todeta muuta kuin, että ap tarvitsisi itsetunnon ja rohkeutta ottaa oma elämä haltuunsa. Jos ei näitä kuitenkaan löydy, niin voi voi ja turha sitten valittaa.... Onnea matkaan kuitenkin!

Et voi tietää millaisia muita ongelmia ap:lla ehkä on samaan aikaan ja millaisessa elämäntilanteessa hän muuten on.

Voi olla aivan mahdotonta lähteä, mikäli haluaa säilyttää elämänsä kasassa.

Voi olla pakkokin lähteä, jos MIES tekee ratkaisun. Ja silloin voi elämä romahtaa, jos itse on valmiina jatkamaan avioliittoa kaiken jälkeen. Minulle kävi 35 vuoden jälkeen. Hän petti koko liiton ajan. Minä tyhmä hyväksyin.

Vierailija
358/367 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole yksiavioinen parisuhde-eläin miksi luontoa vastaan tulisi taistella jos se ei kuitenkaan onnistu

Vierailija
359/367 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo aimmemmin kirjoittanut tähän ketjuun ja arvellut olevani tämä sivu suhteen nainen tai ainakin samankaltaisen tilanteen kakkonen. Ollaan käyty treenaamassa ja tämä mies on käynyt paristi. Ekalla kerralla olisi mennyt panemi*eksi  jos olisin näyttänyt vihreää valoa. Eilen näytin ja kettu oli kolossa saman tien. Todennäköisesti tästä ei kotona puhuta, eikä se mulle kuulukaan.

Vierailija
360/367 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllättänyt. Yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi