Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jetti miestenvibraattori

Vierailija
29.04.2023 |

Onko kellään kokemusta tuosta https://hotlips.fi/p37619/hot-octopuss-miesten-vibraattori-jett-bass-tr… miesten vibraattorista?

Vaikuttaa aika hauskalta ja tekopimpsaan verrattuna ihan erilaiselta. Onko voimaa tosiaan niin paljon, että kuti lähtee?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi voimakas vibra!

Muutaman kerran koittanut niin, että asetellut lepotilassa olevaan vehkeeseen kiinni ja laittanut vibran päälle. Hauska seurata kun kovenee ja kohta kuti lähtee!

Joskus otettu myös kisoja vaimon kanssa. Hänellä satisfyer ja minulla kyseinen jett. Tiukkoja kisoja ja voitto ratkeaa ihan päivän kunnon mukaan.

Vierailija
2/15 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa! Hauska idea tuo orkkukisa 😃.

Täytyypä laittaa tilaukseen. Kiitos vastauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrenkaan halkaisija on tuotetietojen mukaan 3 cm/vevyvä. Renkaan ympärysmitta jää siis alle 10 cm. Minulla peniksen halkaisija on 4,5 cm, ja ympärysmitta hieman yli 14 cm. Venyvyyttä renkaassa kai on, mutta onko runsaan 4 cm ero jo liian suuri? Onko kokemuksia tästä, kiitos?

Vierailija
4/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penisrenkaan halkaisija on tuotetietojen mukaan 3 cm/vevyvä. Renkaan ympärysmitta jää siis alle 10 cm. Minulla peniksen halkaisija on 4,5 cm, ja ympärysmitta hieman yli 14 cm. Venyvyyttä renkaassa kai on, mutta onko runsaan 4 cm ero jo liian suuri? Onko kokemuksia tästä, kiitos?

Mulla suunnilleen samaisen kokoinen vesseli ja hyvin pelittää. Tota kisahommaa pitää ilman muuta kokeilla. Loistoidis 😄

Vierailija
5/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoa on takuulla tarpeeksi! Joskus oli vastaava tuote muttei tämä täysin sama linkattu. Hyvä kikka on myös kokeilla käyttää noita kuulia irrallisena niin, että lukitsee ne kondomilla suoraan varteen. Tuo hieman vaihtelua tuohon suunniteltuun käyttöön mutta toimii vähintään yhtä hyvin kuin tavallisesti. 😄

Vierailija
6/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia laadukkaat ladattavat patterit.

Vierailija
7/15 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä patteria takaa yleensä voimakkaan vibran.

Vierailija
8/15 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä tuossa on löytää sopiva asetus tai tasapainottelu tehoa säädellen ja pieniä taukoja pidellen. Liian voimakkaalla teholla jos käyttää, niin loppuu käyttökerta lyhyeen. :)

Vierailija
9/15 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pelittää naisillekin hyvin. Erityisesti matalavibraisesta mun klitta diggaa.

Vierailija
10/15 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revo extreme hieromaan eturauhasta ja Jett:in käynnistysnapista voi päättää, että edgettääkö, vai laukeaako..

Vierailija
11/15 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkkukisa pystyyn tänään!

Vierailija
12/15 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kanssa on hauska leikkiä rouvan kanssa. Säädein hänelle ja hän päättää laukeanko vai en 🥰

Vierailija
13/15 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin "Jeti". Jethron mallin mukaan tehtyyn laitteeseen minä kyllä vedån rajan - liian pervoa mulle.

Vierailija
14/15 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on octopuss pulse, kyllä lentää rajut lastit

Vierailija
15/15 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattereita menee mut on sen arvonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi