Jetti miestenvibraattori
Onko kellään kokemusta tuosta https://hotlips.fi/p37619/hot-octopuss-miesten-vibraattori-jett-bass-tr… miesten vibraattorista?
Vaikuttaa aika hauskalta ja tekopimpsaan verrattuna ihan erilaiselta. Onko voimaa tosiaan niin paljon, että kuti lähtee?
Kommentit (15)
Haa! Hauska idea tuo orkkukisa 😃.
Täytyypä laittaa tilaukseen. Kiitos vastauksesta.
Penisrenkaan halkaisija on tuotetietojen mukaan 3 cm/vevyvä. Renkaan ympärysmitta jää siis alle 10 cm. Minulla peniksen halkaisija on 4,5 cm, ja ympärysmitta hieman yli 14 cm. Venyvyyttä renkaassa kai on, mutta onko runsaan 4 cm ero jo liian suuri? Onko kokemuksia tästä, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Penisrenkaan halkaisija on tuotetietojen mukaan 3 cm/vevyvä. Renkaan ympärysmitta jää siis alle 10 cm. Minulla peniksen halkaisija on 4,5 cm, ja ympärysmitta hieman yli 14 cm. Venyvyyttä renkaassa kai on, mutta onko runsaan 4 cm ero jo liian suuri? Onko kokemuksia tästä, kiitos?
Mulla suunnilleen samaisen kokoinen vesseli ja hyvin pelittää. Tota kisahommaa pitää ilman muuta kokeilla. Loistoidis 😄
Tehoa on takuulla tarpeeksi! Joskus oli vastaava tuote muttei tämä täysin sama linkattu. Hyvä kikka on myös kokeilla käyttää noita kuulia irrallisena niin, että lukitsee ne kondomilla suoraan varteen. Tuo hieman vaihtelua tuohon suunniteltuun käyttöön mutta toimii vähintään yhtä hyvin kuin tavallisesti. 😄
Kannattaa hankkia laadukkaat ladattavat patterit.
Neljä patteria takaa yleensä voimakkaan vibran.
Tärkeintä tuossa on löytää sopiva asetus tai tasapainottelu tehoa säädellen ja pieniä taukoja pidellen. Liian voimakkaalla teholla jos käyttää, niin loppuu käyttökerta lyhyeen. :)
Tää pelittää naisillekin hyvin. Erityisesti matalavibraisesta mun klitta diggaa.
Revo extreme hieromaan eturauhasta ja Jett:in käynnistysnapista voi päättää, että edgettääkö, vai laukeaako..
Tän kanssa on hauska leikkiä rouvan kanssa. Säädein hänelle ja hän päättää laukeanko vai en 🥰
Luin ensin "Jeti". Jethron mallin mukaan tehtyyn laitteeseen minä kyllä vedån rajan - liian pervoa mulle.
Mulla on octopuss pulse, kyllä lentää rajut lastit
Pattereita menee mut on sen arvonen
On tosi voimakas vibra!
Muutaman kerran koittanut niin, että asetellut lepotilassa olevaan vehkeeseen kiinni ja laittanut vibran päälle. Hauska seurata kun kovenee ja kohta kuti lähtee!
Joskus otettu myös kisoja vaimon kanssa. Hänellä satisfyer ja minulla kyseinen jett. Tiukkoja kisoja ja voitto ratkeaa ihan päivän kunnon mukaan.