Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotko itsesi humalaan aattona?

Vierailija
28.04.2023 |

Onko se perinne? Miksi? Sallitko kumppanisi/ystäviesi olla selvin päin? Mikset? Kuvaile vapunviettosi päivä kerrallaan. Miten pitkään ryyppyputkesi kestää? Oletko ylpeä vapunviettoperinteestäsi? Paljonko kulutat rahaa?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vaimo näyttää silloin aina kauniimmalta ja alan siitä hänelle sopertelemaan, kun en muuten uskalla. Vähän noloa, mutta tuleepa sekin puoli hoidettua.

Ja kännissä tuntuu velatkin saatavilta.

Vierailija
22/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut ryypätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vaimo näyttää silloin aina kauniimmalta ja alan siitä hänelle sopertelemaan, kun en muuten uskalla. Vähän noloa, mutta tuleepa sekin puoli hoidettua.

Mikä rassukka, luuletko vaimosi oikeasti välittävän humalaisesta sopertelustasi?

Vierailija
24/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vietän raittiin vapun ja juon sen jälkeisenä tiistaina itseni humalaan. Ihan kiusallani näin.

Oikein! Amatöörit ryyppää vappuna, ammattilaiset silloin, kun tekee mieli kännätä.

Vierailija
25/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit ryyppää ja maksaa ylihintaa pakkojuhlintapäivinä.

Juhlin, jos juhlituttaa. Spontaanit bileet on parhaat.

Vierailija
26/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä rassukka, luuletko vaimosi oikeasti välittävän humalaisesta sopertelustasi?

Minun miehelläni on sama tapa ja itsekin kehun miestäni takaisin. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
27/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo koskaan humalaa. Miksi tekisin niin vappuna?

Vierailija
28/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin huono viinapää, että jo yhden drinkin jälkeen vaikutan humalaiselta. Onneksi tutut ymmärtää. N35

Vierailija
29/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on sama tapa ja itsekin kehun miestäni takaisin. Mitä pahaa siinä on?

Olet mukava puoliso etkä mikään v*ttuileva kurppa.

Vierailija
30/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Vakka lienee kantensa löytänyt. 🥂🍺 

Vierailija
31/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaista perinnettä enkä juo kännejä juhlapäivinä, muutaman juoman juon aattona päivän mittaan jos ei ole autolla ajeluita ja jos siltä tuntuu. Miehen kanssa todennäköisesti kahdestaan ollaan ja jos hän haluaa juoda enemmän niin sama se mulle. Ei minua kenenkään alkoholinkäyttö ole koskaan haitannut niin kauan kun käytös pysyy asiallisena.

Vierailija
32/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, se vaan on, en, siksen, ryypätään, ryypätään, ryypätään, 3pv, yes, 120 euroa + vipit

Oot tainnut jo aloittaa sen vapun juhlinnan, kirjoituksesi tasosta päätellen 🙄

Vierailija
33/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juon, ehkä en 🤷🏻

Vierailija
34/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari olutta menee avaruuskeksin säestämänä, chilli ilta kotona tiedossa.

Hyvää vappua, kattokaa et kaverit pääsee kotio asti kans!

Vierailija
35/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä otan - ehkä en.

Vierailija
36/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin huono viinapää, että jo yhden drinkin jälkeen vaikutan humalaiselta. Onneksi tutut ymmärtää. N35

Mulla sama ongelma, nolottaa. Onneksi nykyään ei enää katsota pitkään. Aikanaan kun opiskelin se oli iso ongelma.

Vierailija
37/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ttu miten ankea meno, ollaan niin olevinaan tylsämielisyydestä, ei ole pakko osallistua mut tarviiko siiihen päälle olla nalkuttava ja moralisoiva hiekka'ttu?

Vierailija
38/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan - Nato! pari tölkkiä liittymisen kunniaksi. Kun olisi tykki niin ampuisin kunnialaukauksen.

Vierailija
39/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä etukäteen päätä juonko miten paljon vai juonko ollenkaan. Kaapeissa on olutta, vinkkua ja skumppaa, jos janottaa enemmänkin. Käytiin äskettäin Latviassa ja tuotiin reilusti juotavaa, että pärjää vaput, MM-kisat, Euroviisut, Ylppärit, kesäjuttuja...

Sallin Vapun vieton kaikille.

Itse vapun valmistelut on alkaneet jo. Juuri tuossa keitin perunoita kahta erilaista perunasalaattia varten. Huomenna kasaan. Simat pullotin.

Vappuaattona teen munkkeja ja muita salaatteja. Poika, tytär ja vävy tulevat päivällä syömään ja sitten lähtevät nuorten rientoihin.

Neljältä tulee kavereita syömään ja istumaan hetkeksi. Naapurissa on isommat bileet, bändeineen ja tanssilattioineen, että meidän roikka on kutsuttu sinne.

Viime vuonna siellä olin parin skumppalasin voimalla koko illan ja hauskaa oli. Kattoo nyt miten janottaa.

En tiedä olenko ylpeä vapunvietto tavastani. Tää on viides vuosi näin. Sitä ennen mentiin lasten ehdoilla. Ei ollut viinoja. Oli kodin koristelut ja lapsilla naamiaisbileet. Niistä mä olin ihan ylpeäkin, että lapsillakin oli jotain tekemistä. Saatiin myös kiitosta muilta aikuisilta, kun saivat sitten viettää vappua rauhaksiin. Osa lapsista jäi yleensä aina yöksi.

Tähän vappuun meni n. 80 euroa ruokiin ja juomiin parisen kybää (sis vichyt, limonadit ja alkoa).

Vierailija
40/87 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Vietän raittiin vapun ja juon sen jälkeisenä tiistaina itseni humalaan. Ihan kiusallani näin.

Oikein! Amatöörit ryyppää vappuna, ammattilaiset silloin, kun tekee mieli kännätä.

Lasi valkkaria tai sidukkaa niin suraavana päivänä valitellaan instassa armotonta krapulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme