Taylor Swftillä uusi rakas
Joskus vielä väitti, että hänellä on joku taso. Nyt on alkanut olemaan Fernando Alonson kanssa, vaikka tuskin on edellisestäkään päästänyt irti. Taitaa olla daddy issues, kun tarvitsee jatkuvasti miestä elämäänsä. Veikkaan, että tuolla historialla ja asenteella ei mitään pysyvää saa muodostettua.
Kommentit (6)
Niin mitä sitten? Miksi jonkun pysyvän parisuhteen pitäisi edes olla tavoite? Ehkä hän vaan haluaa nauttia elämästään tässä ja nyt, miettimättä mitään pysyviä suhteita? Itsekin olen elänyt niin jo kohta 50-vuotiaaksi asti, ja ihmettelen miten vieläkin on niin paljon niin vanhoillisia ihmisiä, että ajattelevat että kaikki etsii jotain aviopuolisoa ja on joku epäonnistuminen jos suhde loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Miksi jonkun pysyvän parisuhteen pitäisi edes olla tavoite? Ehkä hän vaan haluaa nauttia elämästään tässä ja nyt, miettimättä mitään pysyviä suhteita? Itsekin olen elänyt niin jo kohta 50-vuotiaaksi asti, ja ihmettelen miten vieläkin on niin paljon niin vanhoillisia ihmisiä, että ajattelevat että kaikki etsii jotain aviopuolisoa ja on joku epäonnistuminen jos suhde loppuu.
Aika iso osa eläimistä on yksiavioisia.
Selkärangattomien sukuun kuuluvat eivät toki ole...
Vierailija kirjoitti:
En minä oleta mitään. Hän vain yrittää antaa itsestään jotenkin tasokkaan ja unelmanaisen kuvan. Kuulemma hänellä on harvoin poikaystäviä. Noita virallisia julkkispoikaystäviä on kohta jo toista kymmentä. Yhden illan juttuja varmasti vielä enemmän. Mun mielestä vain ei pidä yrittää olla jotain mitä ei ole. Sanoisi suoraan, että kevyet ja pinnalliset suhteet kiinnostavat enemmän.
Vaihtoiko persut Sannan Tayloriin?
Jännitys tiivistyy.