Vaimo kehuu joka asiassa exäänsä
"Mun exä keitti paremmat kahvit"
"Mun exä petasi sängyn paremmin kuin minä"
"Mun exä laittoi parempaa ruokaa"
"Mun exällä oli parempi kunto"
"Mun exä oli parempi jne......
Alkaa jo vetuttamaan nuo hänen hokemat. Pitäiskö itsekin ruveta kehumaan exääni miten hyvä ja paras hän oli kaikessa.
Kommentit (49)
Jos kerran on niiiiiin hyvä niin miksi on ex? 😬??
Oletko siihen saanut vastausta??
Näyttää siltä että vaimosi on tyytynyt sinuun exänsä jätettyä hänet eikä arvosta sinua itsenäsi. Oma on toki päätöksesi, mutta itse lähtisin tuosta suhteesta ovet paukkuen. Ansaitset parempaa!
"Rakas ihanaiseni, en pidä siitä kun puhut jatkuvasti eksästäsi. Se tuntuu minusta ärsyttävältä. Toivon että lopettaisit sen."
^^^olisiko sinussa miestä sanoa hänelle noin?
Vaimosi taitaa olla idiootti, kun on eronnut noin hyvästä miehestä.
Sano sille, että menee sen luokse takasin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siihen saanut vastausta??
Sen exä jätti vaimoni 3 vuotta sitten. Ruvennut ihan lähiaikoina tuota mantraansa hokemaan.
No mitä jos vaan jättäisit sian ja etsisit täysipäisen naisen? En tajua näitä lapsellisia kostoja ja nokitteluja parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Lyö sitä ja katso sanooko sen jälkeen että exä löi paremmin.
🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siihen saanut vastausta??Sen exä jätti vaimoni 3 vuotta sitten. Ruvennut ihan lähiaikoina tuota mantraansa hokemaan.
No joku syy siihen on että jätti.
Hän voi mennä nöyränä kysymään jos ottaisi / huolisi takaisin??!
Vierailija kirjoitti:
"Rakas ihanaiseni, en pidä siitä kun puhut jatkuvasti eksästäsi. Se tuntuu minusta ärsyttävältä. Toivon että lopettaisit sen."
Olen jo sanonut hänelle tästä. Taitaa olla huono muisti hänellä.
Sä olet huonompi petihommissa ja vaimosi kiertoilmaisee sen noin. Jonkun mojovan riidan päätteeksi lataa sen vielä sulle päin naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siihen saanut vastausta??Sen exä jätti vaimoni 3 vuotta sitten. Ruvennut ihan lähiaikoina tuota mantraansa hokemaan.
Jos ei ole tätä ennen harrastanut, niin selkeästi koettaa ärsyttää sua, kenties saada jättämään?
Mitäpä jos seuraavan kerran sanot tyynenä että mene vaan exääs metsästämään kun oli selkeästi hänen ihannemies ja sua parempi kaikessa?
Itse tekisin noin ja alkaisin samalla rauhakseen pakkailemaan tavaroita ja miettimään kumpi saa mitäkin, otatko exälles tuon kahviastiaston mukaan ja mites tuo sohva?
Miksi kukaan suostuu katselemaan tollasta akkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku syy siihen on että jätti.
Hän voi mennä nöyränä kysymään jos ottaisi / huolisi takaisin??!
Varmaan tuo hänen vaimonsa on hokenut tuota samaa exällekin. Ja jättänyt sitten hänet🤭
Totea että sun exällä oli isommat tissit ja tiukempi piiiiip kun vaimolla. Eiköhän tuo lähde menemään exänsä luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole tätä ennen harrastanut, niin selkeästi koettaa ärsyttää sua, kenties saada jättämään?
Mitäpä jos seuraavan kerran sanot tyynenä että mene vaan exääs metsästämään kun oli selkeästi hänen ihannemies ja sua parempi kaikessa?
Itse tekisin noin ja alkaisin samalla rauhakseen pakkailemaan tavaroita ja miettimään kumpi saa mitäkin, otatko exälles tuon kahviastiaston mukaan ja mites tuo sohva?
Vähän samat fiilikset on itselläkin. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan äläkä vihjaillen, kuten teillä miehillä on tapana. Ei se nainen osaa lukea sinun ajatuksia.
Kysy mikäs on exän osoite ja käy nakkaamassa ovelle.
Mä en tajua näitä ihmisiä kenellä on tarve lytätä kumppaniaan exiin verraten.
Kysyppä nyt siltä akalta mikä hitto sitä vaivaa ja miten kivalta tuntuisi jos sä kävisit jotain vanhaa Mirkkua ja Irmeliä kaihoisasti muistelemaan kun eihän tää nykyinen osaa mitään heihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä hän vastasi, kun kysyit miksi hän edelleen puhuu eksästään, vaikka olet kertonut että se ärsyttää ja pyytänyt että hän ei tekisi sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan äläkä vihjaillen, kuten teillä miehillä on tapana. Ei se nainen osaa lukea sinun ajatuksia.
Otapa lääkkeesi.
Oliko tarpeeksi suoraan sanottu?
Teidän pitäisi varmaan erota ja voisit sanoa vaimollesi että mene exäsi tykö.