Total eye lift (Clarins) Rypyt katosivat!
Ostin pari vuotta sitten silmänympärysvoiteen, joka oli saanut käyttäjiltä parhaat arviot, koska en ollut tyytyväinen käyttämääni silmänympärysvoiteeseen. Olen 55 ja paksun, rasvaisen ihotyypin takia minulla on vain vähän ryppyjä, jotka olivat silmän ympäristössä.
En käytä muita Clarinsin tuotteita, vaan merkkini on kosmetologimerkki Biodroga, jonka silmänympärysvoiteilla rypyt eivät ole kadonneet. (Biodrogalla on muuten useita upeita tuotteita kuten hohtava kosteusseerumi meikin alle.)
Total eye liftin asiakkaat olivat kyllä tosiaan oikeassa. Muutama päivä sitten kun katsoin suurentavalla peilillä, niin huomasin, että kaikki rypyt ovat kertakaikkiaan poissa! Enpä olisi uskonut!
Jos joku haluaa kokeilla, niin kannattaa käyttää päivän lisäksi myös yöllä. Alkuun en huomannut eroa, mutta sitten kun laitoin yöksi myös, alkoi tapahtua. Päivin öin olen käyttänyt noin vuoden verran, aivan joka yö en edes ole muistanut laittaa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pari vuotta kestää vasta kun näkee tulokset?
Nopeammin varmaankin, jos käyttää myös yöllä. Kuten sanoin, en ihmeempää eroa huomannut alkuun, kunnes aloin käyttää yölläkin. Enkä toisaalta syynää ryppyjäni sen kummemmin, on voinut tapahtua aiemminkin, mutta nyt vasta kiinnitin huomiota asiaan, että hitto vie, eihän tuossa enää olekaan ryppyjä! Meikkivoiteen laittamista silmänympäryksiin ei enää tarvitse sillä tavoin varoa.
En halua liikaa mainostaa ja lupailla eli jos ryppyjä on todella paljon, niin eivät ne varmaankaan ihan kaikki katoa, mutta uskoisin, että parannusta tapahtuu. Itse en ole edes käyttänyt silmänympärysvoidetta kuin noin kuusi vuotta, koska silmäni ovat arat (kirvelee jos meni silmiin) enkä kokenut aiemmin tarvitsevani voidetta, kun ei ollut ryppyjä alle viisikymppisenä. Ihotyypistä kyse. Ap
Mikään ryppyvoide ei ryppyjä poista. Kenties vähän madaltuvat ja hetkellisesti siloittuvat. Millän voiteella et pysyvästi ryppyjäsi pois saa.
Kyllä saa, tretinoilla.
Suosittele tässä omaa suosikkiasi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeammin varmaankin, jos käyttää myös yöllä. Kuten sanoin, en ihmeempää eroa huomannut alkuun, kunnes aloin käyttää yölläkin. Enkä toisaalta syynää ryppyjäni sen kummemmin, on voinut tapahtua aiemminkin, mutta nyt vasta kiinnitin huomiota asiaan, että hitto vie, eihän tuossa enää olekaan ryppyjä! Meikkivoiteen laittamista silmänympäryksiin ei enää tarvitse sillä tavoin varoa.
En halua liikaa mainostaa ja lupailla eli jos ryppyjä on todella paljon, niin eivät ne varmaankaan ihan kaikki katoa, mutta uskoisin, että parannusta tapahtuu. Itse en ole edes käyttänyt silmänympärysvoidetta kuin noin kuusi vuotta, koska silmäni ovat arat (kirvelee jos meni silmiin) enkä kokenut aiemmin tarvitsevani voidetta, kun ei ollut ryppyjä alle viisikymppisenä. Ihotyypistä kyse. Ap
Mikään ryppyvoide ei ryppyjä poista. Kenties vähän madaltuvat ja hetkellisesti siloittuvat. Millän voiteella et pysyvästi ryppyjäsi pois saa.
Kyllä saa, tretinoilla.
Ei sitä saa kuin lääkärin reseptillä.
Eli turvottaa ihoa. Kun vaikutus lakkaa, iho palautuu takaisin. Kun tätä jatkuu edestakaisin, tulee vain lisää ryppyjä.
Itse vältän kaikkia näitä tehoturvottaja ryppyjen "poistajia". Oikeasti vain pahentavat tilannetta.
Kosmetiikkateollisuuden päätavoite on myydä lisää kosmetiikkaa
Hetkellisesti voit saadaan hyvän vaikutuksen, mutta pitkällä aikavälillä tarvitset vain järeämpiä ja järeämpiä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Aika kallis voide. Siis jotain 70e pieni 15ml?
Sitä menee tosi pieni määrä eli pullo kestää todella kauan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli turvottaa ihoa. Kun vaikutus lakkaa, iho palautuu takaisin. Kun tätä jatkuu edestakaisin, tulee vain lisää ryppyjä.
Itse vältän kaikkia näitä tehoturvottaja ryppyjen "poistajia". Oikeasti vain pahentavat tilannetta.
Kosmetiikkateollisuuden päätavoite on myydä lisää kosmetiikkaa
Hetkellisesti voit saadaan hyvän vaikutuksen, mutta pitkällä aikavälillä tarvitset vain järeämpiä ja järeämpiä tuotteita.
Ei se turvota. Eikä se ole kosmetiikkateollisuuden keksintö, että ihon rasvaaminen auttaa kuivuuteen, josta rypyt syntyvät.
Se on jokaisen oma asia haluaako kosmetiikkateollisuuden tuotteita käyttää. Onhan se tietysti melkoinen kemikaalicoctail, minkä minäkin iholleni olen levittänyt. Sikäli ihan fiksua miettiä onko turhamaisuudessa mitään järkeä. Ei tehoaineiden pitkäaikaisvaikutusta ole tutkittu. Siltä kannalta olen joskus miettinyt esimerkiksi, kun levitän saunan jälkeen kuoritulle iholle anti age kosteusseerumin ja yövoiteen eli siinä tilanteessa ne imeytyvät todella hyvin ja vaikuttavat (hyvässä ja pahassa). Syön pääasiassa luomuruokaa välttääkseni lisäaineita ja antibioottijäämiä, mutta kasvoilleni levitän ties mitä kemikaaleja tököttien seassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa, tretinoilla.
Ei sitä saa kuin lääkärin reseptillä.
Mihin olet sitä käyttänyt? Johonkin ihosairauteen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika kallis voide. Siis jotain 70e pieni 15ml?
Googlasin, cocpandasta saa 42 e hintaan. Mä ostin nämä joltain matkalta 2-packinä ja pidin edullisina, kun tuntuu, ettei se pullo lopu ikinä, menee vanhaksi ennen kun loppuu :) Läpinäkymätön pullo vähän hankala esim matkoille lähtissä, kun ei näe minkä verran voidetta on jäljellä.
Jos on tiukkaa rahasta, niin ehkä kandee pyytää näyte ja kokeilla miltä voide tuntuu. Jos on syviä ryppyjä, niin joku mainitsi, ettei tämän voiteen tuoteselosteessa ole kovin tehokkaita tehoaineita. Minulla ei siis ole muuta mainostettavaa kuin se, että omalle ihotyypilleni sopi ilmeisen hyvin, kun tulos oli näin nyvä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Clarins vaan kasvattaa viikset, siinä on jotain karvankasvua kiihdyttävää, kokemusta on.
Ehkä siinä on jotain ripsien kasvua parantavaa ainetta, joka sitten kasvattaa myös viiksiä, jos ainetta laittaa huulien ympärille.
Kyllä saa, tretinoilla.