Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Total eye lift (Clarins) Rypyt katosivat!

Vierailija
28.04.2023 |

Ostin pari vuotta sitten silmänympärysvoiteen, joka oli saanut käyttäjiltä parhaat arviot, koska en ollut tyytyväinen käyttämääni silmänympärysvoiteeseen. Olen 55 ja paksun, rasvaisen ihotyypin takia minulla on vain vähän ryppyjä, jotka olivat silmän ympäristössä.

En käytä muita Clarinsin tuotteita, vaan merkkini on kosmetologimerkki Biodroga, jonka silmänympärysvoiteilla rypyt eivät ole kadonneet. (Biodrogalla on muuten useita upeita tuotteita kuten hohtava kosteusseerumi meikin alle.)

Total eye liftin asiakkaat olivat kyllä tosiaan oikeassa. Muutama päivä sitten kun katsoin suurentavalla peilillä, niin huomasin, että kaikki rypyt ovat kertakaikkiaan poissa! Enpä olisi uskonut!

Jos joku haluaa kokeilla, niin kannattaa käyttää päivän lisäksi myös yöllä. Alkuun en huomannut eroa, mutta sitten kun laitoin yöksi myös, alkoi tapahtua. Päivin öin olen käyttänyt noin vuoden verran, aivan joka yö en edes ole muistanut laittaa.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin hyvä puoli tuotteessa on, ettei ole kalleimmasta päästä. Ap

Vierailija
2/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pari vuotta kestää vasta kun näkee tulokset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pari vuotta kestää vasta kun näkee tulokset?

Nopeammin varmaankin, jos käyttää myös yöllä. Kuten sanoin, en ihmeempää eroa huomannut alkuun, kunnes aloin käyttää yölläkin. Enkä toisaalta syynää ryppyjäni sen kummemmin, on voinut tapahtua aiemminkin, mutta nyt vasta kiinnitin huomiota asiaan, että hitto vie, eihän tuossa enää olekaan ryppyjä! Meikkivoiteen laittamista silmänympäryksiin ei enää tarvitse sillä tavoin varoa.

En halua liikaa mainostaa ja lupailla eli jos ryppyjä on todella paljon, niin eivät ne varmaankaan ihan kaikki katoa, mutta uskoisin, että parannusta tapahtuu. Itse en ole edes käyttänyt silmänympärysvoidetta kuin noin kuusi vuotta, koska silmäni ovat arat (kirvelee jos meni silmiin) enkä kokenut aiemmin tarvitsevani voidetta, kun ei ollut ryppyjä alle viisikymppisenä. Ihotyypistä kyse. Ap

Vierailija
4/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän vielä kosmetologin ohjeen eli sen, että silmänympärysvoidetta ei kannata laittaa paksulti vaan aika ohuesti. Enemmän ei ole paremmin - silloin silmänympärys voi turvota tehoaineiden takia eli tulee silmäpussi. Pieni pisara riittää eli tuokin voide on todella riittoisa, koska pullo on aika iso.

Kosmetologilta sain senkin ohjeen, että silmänympärysvoidetta laitetaan myös yöksi. Ap

Vierailija
5/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä se, etten ole voinut käyttää tuotetta silmäluomeen, vain silmän alle, koska silmäni ovat hyvin arat ja vuotavat enkä ole halunnut niitä ärsyttää. Luomet siis ovat vähän ryppyiset edelleen :)   Ap

Vierailija
6/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaako tämä myös silmäpussit?

Vierailija
7/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo iso, ihan se 15ml vaan siinä on sitä voidetta!. Ceravellakin on hyvä, molempia olen käyttänyt.

sivu

Vierailija
8/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, kun mulla ei oikeastaan ole silmäpusseja. Ehkä netissä olevissa arvioissa käyttäjät kertovat siitä? Itse katsoin vain nopsaan käyttäjiltä saatuja tähtiä, kun valitsin tämän enkä lukenut niitä sen enempää. Ap

Vierailija
9/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista sissimarkkinointia tällä kertaa! Vähän läpinäkyvä yritys.

Vierailija
10/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v. ei rypyt ei ole vähentyneet parissa vuodessa, vaan lisääntyvät koko ajan, ihan riippumatta mitä Tummelia naamaansa laittaa.

Maahantuojan mainos?

Vierailija
11/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaista sissimarkkinointia tällä kertaa! Vähän läpinäkyvä yritys.

Clarinsin pomot eksyneet av:lle mainostamaan? Eihän tuo ole edes suomalainen merkki ja markkinat varmaan sen verran isot että joku kirjoitus vauvapalstalla ei sen myyntiä muuta suuntaan tai toiseen.

Vierailija
12/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55v. ei rypyt ei ole vähentyneet parissa vuodessa, vaan lisääntyvät koko ajan, ihan riippumatta mitä Tummelia naamaansa laittaa.

Maahantuojan mainos?

Ei ole mainos. Mutta ymmärrän kyllä, että herää epäilyksiä. En olisi itsekään missään tapauksessa uskonut näin hyvää tulosta. Ja voi olla, että kyse on ihotyypistäni (tämä voide sopii sille erityisen hyvin). Silmänympäryksen alue on hyvin arkaa, joskus joku kokeiluvoide on siinä jopa kirvellyt, minkä takia aloin käyttää voidetta vasta aika myöhään. Ap

Vierailija
13/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukamavoide auttaa noihin.

Vierailija
14/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan ap olis lihonut tai muuten turvonnut niin että rypyt pullistuvat auki?

Vierailija
15/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän hintainen. Käytän Lidlin silmänympärysvoidetta ja on oikein hyvä. Maksaa  nopin kahdeskymmenesosan tuosta

Vierailija
16/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahantuojan mainos?

Voi ne vähentyäkin, jos iho on ollut rutikuiva ja kuivuuden aiheuttamat rypyt on tasoittuneet.

Vierailija
17/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni voide on hyvä. Itse käytän cliniquen voiteita. Ne on ainesosiltaan tosi neutraaleja ja ihanan hajuttomia, ei ärsytä ihoa. Clarins haisee ihan mummolle ja vanhalle akalle.

Vierailija
18/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarinsilla on kyllä vuosien varrella ollut useampi hyvä silmänympärystuote, mutta lopettavat ne aina muutaman vuoden markkinoilla oltuaan. Uusimmat ovat olleet aivan turhia, mutta tätä mainittua en ole kokeillut.

Vierailija
19/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lihoitko reilusti?

Vierailija
20/70 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vaikuttanut mitään muutaman vuoden aikana kun olen käyttänyt. Rypistyminen etenee omaa tahtiaan, eikä tunnu millään voiteilla siihen olleen vaikutusta.