Total eye lift (Clarins) Rypyt katosivat!
Ostin pari vuotta sitten silmänympärysvoiteen, joka oli saanut käyttäjiltä parhaat arviot, koska en ollut tyytyväinen käyttämääni silmänympärysvoiteeseen. Olen 55 ja paksun, rasvaisen ihotyypin takia minulla on vain vähän ryppyjä, jotka olivat silmän ympäristössä.
En käytä muita Clarinsin tuotteita, vaan merkkini on kosmetologimerkki Biodroga, jonka silmänympärysvoiteilla rypyt eivät ole kadonneet. (Biodrogalla on muuten useita upeita tuotteita kuten hohtava kosteusseerumi meikin alle.)
Total eye liftin asiakkaat olivat kyllä tosiaan oikeassa. Muutama päivä sitten kun katsoin suurentavalla peilillä, niin huomasin, että kaikki rypyt ovat kertakaikkiaan poissa! Enpä olisi uskonut!
Jos joku haluaa kokeilla, niin kannattaa käyttää päivän lisäksi myös yöllä. Alkuun en huomannut eroa, mutta sitten kun laitoin yöksi myös, alkoi tapahtua. Päivin öin olen käyttänyt noin vuoden verran, aivan joka yö en edes ole muistanut laittaa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän hintainen. Käytän Lidlin silmänympärysvoidetta ja on oikein hyvä. Maksaa nopin kahdeskymmenesosan tuosta
Köyhälle kaikki on kallista. 40 euroa ei mielestäni ole mikään kummoinen hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullo iso, ihan se 15ml vaan siinä on sitä voidetta!. Ceravellakin on hyvä, molempia olen käyttänyt.
sivu
15 ml ei ole iso vaan täysin stabdardikoko eye-tuotteissa.
Nimenomaan tätä tarkoitin normaali 15ml, iso pullo vaan hämää! Kyllähän tuosta on kätevä annostella. -ap
Tällaiset sössötykset ovat yhtä tyhjän kanssa ilman ennen ja jälkeen kuvien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni voide on hyvä. Itse käytän cliniquen voiteita. Ne on ainesosiltaan tosi neutraaleja ja ihanan hajuttomia, ei ärsytä ihoa. Clarins haisee ihan mummolle ja vanhalle akalle.
Cliniquen voiteet on pelkkää perusrasvaa ja joissakin väriaineita lisäksi, kuten nyt esim. se keltainen Dramatically Different Moisturising Lotion. Humektan ajaa aivan saman asian.
Humektan tekee vaan kalvon ihon pinnalle eikä sisällä juuri mitään kosteuttavia ainesosia kuten glyseriiniä.
Ps. PerusVOIDE
Silmänympärysvoiteet on samoja voiteita pieniin tuubiin annosteltuina.
Olen kaksi kertaa kokeillut "hoitavia" "ryppyvoiteita". Toinen oli silmänympärysvoide ja toinen "ikääntymistä hidastava" kasvoöljy. Molemmilla muutaman viikon kestäneillä kokeiluilla kasvojeni ihon kunto heikkeni paranemisen sijaan.
Ensimmäisellä kerralla olin n.35v toisella liki 40. En pelleile ihollani enää. Uskomatonta, että hoitavilla ja suojaavilla rasvoilla rypyttömään ihoon saa ryppyjä, ja markkinatalous suosittelee aloittamaan kyseisten vanhennusvoiteiden käytön jo kolmekymppisenä.
Perusvoiteilla iho pysyy kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vaikuttanut mitään muutaman vuoden aikana kun olen käyttänyt. Rypistyminen etenee omaa tahtiaan, eikä tunnu millään voiteilla siihen olleen vaikutusta.
Aurinkosuojavoiteella olisi mutta sitä et taida käyttää.
En ole juuri koskaan ulkona, joten harvemmin tulee käytettyä. Mutta jos ulkoilen, niin on aina. meikki, ja tuossa IT Cosmeticsin meikkivoiteessa jota käytän on auringonsuojakerroin 30. Joten kyllä kasvoilla aurinkosuoja on.
Mulla vaan on kuiva, atooppinen ihotyyppi, jossa ekat rypyt alkoi tulla jo ennen 30 vuoden ikää silmien alle ja otsalle. Nyt 48-vuotiaana olen jo ihan rusina.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaksi kertaa kokeillut "hoitavia" "ryppyvoiteita". Toinen oli silmänympärysvoide ja toinen "ikääntymistä hidastava" kasvoöljy. Molemmilla muutaman viikon kestäneillä kokeiluilla kasvojeni ihon kunto heikkeni paranemisen sijaan.
Ensimmäisellä kerralla olin n.35v toisella liki 40. En pelleile ihollani enää. Uskomatonta, että hoitavilla ja suojaavilla rasvoilla rypyttömään ihoon saa ryppyjä, ja markkinatalous suosittelee aloittamaan kyseisten vanhennusvoiteiden käytön jo kolmekymppisenä.
Hmm, ainakin jos tuotteet on sisältäneet retinolia, joka on tieteellisesti tutkitusti ainoa tehokas aine ryppyjä vastaan, niin on normaali vaihe, että alussa iho huononee. Retinoli kun kiihdyttää ihosolujen uusiutumista, joten alkuun voi tulla hilseilyä, näppyjä, ihoärsytystä. Menee muutamassa viikossa ohi kun jatkaa vaan käyttöä.
Jännä, on varmaan sitten olleet ihan vaan kuivuudesta johtuvia pintaryppyjä, eikä syvempiä. Koska kun katson tuon tuotteen INCIä, ei siinä ole mitään ryppyjä silottavia aineita (retinoli, bakuchiol, hapot, peptidit, C-vitamiini), vaan ihan vain kosteuttavia, ja silmäpusseja tummuutta helpottavia (kofeiini).
Minulla oli tuota pari vuotta sitten, mutta en huomannut mitään muutosta aiempaan. Ostin, kun tuote oli saanut hyvät arvostelut. Puheli lensi roskiin jokin aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Silmänympärysvoiteet on samoja voiteita pieniin tuubiin annosteltuina.
Samoja kuin mitkä voiteet?
Vierailija kirjoitti:
Ettet vaan ap olis lihonut tai muuten turvonnut niin että rypyt pullistuvat auki?
En ole lihonut kahden vuoden aikana, mutta periaatteessa hyvä selitys, vaikkei ehkä päde ihan silmänympäryksiin asti.
Kävin noin vuosi sitten ihotautilääkärillä pitkään jatkuneen nenänympärys ja korvien takana olleen iho-ongelman takia, jota oli tk:ssa hoidettu sieni-infektiona. Hoito ei auttanut mitään, vain kortisonivoide auttoi, ja nyt suunniteltiin koepalan ottoa kasvoista.
Silloin ajattelin, että menen tekemään sen yksityiselle ja varasin ajan koepalan ottoon (ettei kasvoihin tulisi kovin isoa kuoppaa), mutta erikoislääkäri näki ensisilmäyksellä, että koepalaa ei tarvita. Sairaus on seboorroinen ihottuma eli taliköhnäihottuma. Hän vaikutti hieman hämmästyneeltä, ettei tautia ole diagnosoitu oikein (kun katsoin googlessa olevia kuvia kotona, niin ihoni ei esimerkiksi hilseillyt kuten noissa kuvia, joten siinä mielessä ymmärrän), koska tauti on kuitenkin hyvin tavallinen ja olen kuulemma tyypillinen potilas, joka tämän saa ihotyyppini takia.
Tod.näk. tauti kestää koko elämän, mutta se hyvä puoli, että potilaalla on (kuten minulla) paksu ja rasvainen iho, joka ei vanhene. Minulla kuulemma ei ole lainkaan ryppyjä (se oli kyllä liioittelua), eikä niitä myöskään tule.
Tähän siis viittasin, kun sanoin, että silmänympärysvoiteen teho perustuu osittain myös ihotyyppiini. Se korjautuu helpommin. Mutta halusin kertoa, kun tulos oli mielestäni niin hämmästyttävä. (Ja mitä ihottumaan tulee, se hävisi oikealla voiteella kahdessa päivässä! Olin kokeillut kaikkia mahdollisia apteekin voiteita ja kortisonia, mutta kutisi vain ja iho kuoriutui pois. Nyt riittää ylläpitovoide ja välillä olen laittanut viikon kortisonivoidetta. Joskus yksityislääkärillä käynti todella kannattaa.)Ap
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että laitoit öljyn vaan pelkiltään iholle ilman kasvovettä. Olenko oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Jännä, on varmaan sitten olleet ihan vaan kuivuudesta johtuvia pintaryppyjä, eikä syvempiä. Koska kun katson tuon tuotteen INCIä, ei siinä ole mitään ryppyjä silottavia aineita (retinoli, bakuchiol, hapot, peptidit, C-vitamiini), vaan ihan vain kosteuttavia, ja silmäpusseja tummuutta helpottavia (kofeiini).
Varmaan olet oikeassa tuossa, että ovat olleet vain pinnallisia ryppyjä. Tämä on vasta toinen silmänympärysvoide jota olen käyttänyt, eka oli Biodrogan joku anti age-voide. Siinä en huomannut mitään eroa ja se kirveli, kun meni silmiin, joten päätin kokeilla toista. En ole perehtynyt noihin tehoaineisiin lainkaan, olen luottanut vain kosmetologiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Auttaako sibeliusjuonteisiin?
Ei, tätähän käytetään vain silmänympäryksiin. Tuohon auttaa kasvojumppa ja erityisesti kosmetologilta oppimani kasvohierontaliike, jota teen aina muistaessani eli vedetään kulmakarvojen yltä ihoa korvia kohti ja hierotaan rypyn kohdalta lihaksia.
Minulla on sibeliusryppy myös, mutta toinen niistä häviää (on siis kaksi pystysuoraa), jos olen nukkunut hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Auttaako sibeliusjuonteisiin?
Ei.. Se pieni vaikutus, mikä voiteilla yleensä voi olla, perustuu ihon pintakerroksen tekstuurin tasoittamiseen. Eli sellaista ihan ihon rypistetyn kreppipaperin näköistä pintaryppyä yms. voi vähän tasoittaa. Ilmejuonteet on ihan eri asia, niihin ei voiteet auta.
Itse pääsin sibeliusjuonteista eroon kasvojen kinesioteippauksen avulla. Eli yöksi aina teippasin kinesioteipillä kulmien välisen alueen rypyttömäksi. Muutama kuukausi ja ryppy oli mennyttä.
Botox toimii sata varmasti ryppyihin, voiteet ei valitettavasti auta
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä kosmetologilla, koska monissa voiteissa on tietty käyttöohje. Minä valittelin kerran kosmetologille, kun eräs seerumi mielestäni kuivatti ihoa, niin selvisi, että käytin sitä väärin. Sitä ei saa levittää sellaisenaan iholle (tästä oli kyllä ohjeistettu, mutta en tajunnut, että se on niin tärkeää), vaan heti päälle pitää levittää päivä- tai yövoide. Silloin se imeytyy ihoon eikä sen jälkeen ongelmia ole ollut.
Toki, koska ihotyyppini on mikä on niin minulla tuskin olisi ryppyjä kovin paljon, vaikken käyttäisi mitään voiteita. Äitini ei ole koskaan käyttänyt minkäänlaisia voiteita (paitsi Apteekin perusrasvaa) ja hänellä ei ole ryppyjä yhtään. Eli häneltä olen ihotyyppinin perinyt. Ihotyypillä on näihin valtava vaikutus, mikä selittää myös, että yksi voide sopii yhdelle, toinen toiselle. Ap
Cliniquen voiteet on pelkkää perusrasvaa ja joissakin väriaineita lisäksi, kuten nyt esim. se keltainen Dramatically Different Moisturising Lotion. Humektan ajaa aivan saman asian.